FF Boulevard #8

Oh ik dacht dat het al online stond. :rofl::see_no_evil: Dan wacht ik even een paar dagen. Ja ik heb dan weer niet op die datum gelet. Ik vond het al stil rondom Hazes.

1 like

Ja gewoon meer specifiek.

4 likes

Ben ook benieuwd waar je dit vandaan haalt.
GHB is niet zomaar iets.
(Coke en drank natuurlijk ook niet, maar GHB is toch net een stapje zwaarder denk ik.)

4 likes

Nou we moeten wachten tot de 20ste lees ik hier. Laten we tot die tijd dan maar afwachten. Iemand offert zich wel op toch om de docu te kijken?

1 like

Ja ik denk jij de aangewezen persoon bent

31 likes

Ik heb geen Videoland meer. Anders wist ik ook wel dat het nog niet online staat. :rofl:

7 likes

Dan zullen we het nooit weten helaas

10 likes

Jawel heb ik alle vertrouwen in. :sunglasses:

6 likes

Ga jij de docu van Hazes jr kijken?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

4 likes

Ik kijk werkelijk alle trash tv dus dit kan er prima bij. I’ll take one for the team.

50 likes

Ja, moet voor werk :sweat_smile:

3 likes

Ik ben door die korte fragmenten die je nu ziet ook te nieuwsgierig om niet te kijken. Denk dat ik er van het weekend eens voor ga zitten

2 likes

Er wordt natuurlijk een beetje ā€˜hihaho’ over gedaan omdat het Hazes jr betreft, maar afkicken van al die middelen is echt idioot zwaar.
Ongeacht wat ik van hem en de Hazes clan vind, is het echt enorm knap dat het hem gelukt is. Daar neem ik echt m’n petje voor af.

Ik kan het commentaar van y.von ook weer niet uitstaan met haar ā€œhij is eindelijk eens eerlijkā€.
Ja, tuthola, zo werkt verslaafd zijn. De hele bende wordt bij elkaar gelogen om maar niet af te hoeven kicken.

Neemt niet weg dat ik deze ā€œdocumentaireā€ ( nogal een groot woord voor doorsnee Videoland low quality bagger) verwerpelijk vindt.

46 likes

Any woman, no matter how famous, who speaks out about a powerful man is going to be treated like Amber Heard 2.0. Depp wrote a playbook men accused of misconduct seem very eager to copy.

27 likes

Het is eigenlijk begonnen met Evan Rachel Wood die Marilyn Manson beschuldigde. Het is geen toeval dat Manson hele goede vriendjes is met Johnny. Ook hij geeft gewoon openlijk toe dat hij vrouwen misbruikt en mishandelt, is openlijk een antisemiet en een racist, maar tóch roepen veel fans dat zij liegt en dat hij alles alleen maar zegt voor shock value.

Zo bizar om te zien hoe je als vrouw zelfs met bewijs van mishandeling en misbruik compleet uitgekotst wordt terwijl mannen compleet in bescherming genomen worden.

21 likes

Ik ben de ultieme trash tv lover maar zelfs ik heb standaarden haha

3 likes

Oh ik bedoel het niet eens hihaho maar ben oprecht benieuwd door wat hij zelf steeds zegt in die reclame voor zijn docu. Als ik steeds hoor ja stond zwaar onder invloed op het podium dan denk ik op den duur toch hmm maar wat was dat dan?

3 likes

De thee is heet deze ochtend :coffee:

EDIT: Olivia en Jason hebben gereageerd

2 likes

Glennis Grace zit vanavond bij Jinek, ben benieuwd…

3 likes

Wat komt ze doen, matten?

19 likes