Ik ben door die korte fragmenten die je nu ziet ook te nieuwsgierig om niet te kijken. Denk dat ik er van het weekend eens voor ga zitten
Er wordt natuurlijk een beetje āhihahoā over gedaan omdat het Hazes jr betreft, maar afkicken van al die middelen is echt idioot zwaar.
Ongeacht wat ik van hem en de Hazes clan vind, is het echt enorm knap dat het hem gelukt is. Daar neem ik echt mān petje voor af.
Ik kan het commentaar van y.von ook weer niet uitstaan met haar āhij is eindelijk eens eerlijkā.
Ja, tuthola, zo werkt verslaafd zijn. De hele bende wordt bij elkaar gelogen om maar niet af te hoeven kicken.
Neemt niet weg dat ik deze ādocumentaireā ( nogal een groot woord voor doorsnee Videoland low quality bagger) verwerpelijk vindt.
Any woman, no matter how famous, who speaks out about a powerful man is going to be treated like Amber Heard 2.0. Depp wrote a playbook men accused of misconduct seem very eager to copy.
Het is eigenlijk begonnen met Evan Rachel Wood die Marilyn Manson beschuldigde. Het is geen toeval dat Manson hele goede vriendjes is met Johnny. Ook hij geeft gewoon openlijk toe dat hij vrouwen misbruikt en mishandelt, is openlijk een antisemiet en een racist, maar tóch roepen veel fans dat zij liegt en dat hij alles alleen maar zegt voor shock value.
Zo bizar om te zien hoe je als vrouw zelfs met bewijs van mishandeling en misbruik compleet uitgekotst wordt terwijl mannen compleet in bescherming genomen worden.
Ik ben de ultieme trash tv lover maar zelfs ik heb standaarden haha
Oh ik bedoel het niet eens hihaho maar ben oprecht benieuwd door wat hij zelf steeds zegt in die reclame voor zijn docu. Als ik steeds hoor ja stond zwaar onder invloed op het podium dan denk ik op den duur toch hmm maar wat was dat dan?
De thee is heet deze ochtend
EDIT: Olivia en Jason hebben gereageerd
Glennis Grace zit vanavond bij Jinek, ben benieuwdā¦
Wat komt ze doen, matten?
Las dat ze āhaar versieā van het verhaal wil vertellen. Ben heel benieuwd welke creatieve versie van met een knokploeg een tiener in elkaar timmeren Grace gaat vanavond komt brengen.
Laatste poging om haar carriĆØre te redden denk ik. Snap ook niet waarom het hier nog steeds over gaat, zo boeiend was het nou ook weer niet dat je het hier 8 maanden later nog steeds over moet hebben.
Wat wil ze redden? Er zijn 2 aanklachten gedaan en elk interview die ze nu doet gaat haar alleen maar tegenwerken.
Maar hoezo wil je zo graag weten welke drank (of vooral) drugs het specifiek was? Dusdanig graag dat je mensen vraagt die wel gaan kijken het je te laten weten. Vind dat een vrij vreemd verzoek eigenlijk.
Tenenkrommend: Glenda bij Jinek
Jeetje ja ze heeft zich hier 8 maanden op kunnen voorbereiden en dan komt ze hiermee⦠cringe
Dat lachje ook van Glen toen er werd gevraagd hoe kwamen die andere mensen daar.
Glennis zegt duwen en Eva zegt de hele tijd slaan. Verwarrend.
De gezichtsuitdrukkingen van Wouter de Winther op de achtergrond bij Jinek zijn echt goud
Ook dit hele betoog dat als haar zoon de waarheid had verteld ze er niet heen was gegaan, echt want vapen bij de uitgang is natuurlijk wel een reden om iemand in elkaar te timmeren
Haha dit is wel een beetje een raar intermezzo van Roelof