FF Boulevard #8

DIE INTERMEZZO VAN ROELOF HEMMEN :laughing:

8 likes

I’m going to gillen

9 likes

Jinek stelt goede vragen.

1 like

Een korte samenvatting door wie je allemaal gecanceld bent, had ie ook kunnen zeggen

4 likes

Mag ook wel voor dat geld.

6 likes

Wow ik ga die close-ups echt terugkijken @ einde net

13 likes

Hahahaha Roelof leek wel bevroren ik dacht even dat mijn tv vastliep

10 likes

Ik hoop op een uitgebreide analyse van dit interview bij Media Inside

11 likes

Ik heb het interview maar uitgezet op een bepaald moment. Het deed mij denken aan het interview van Bilal Wahib wat ook zo onvoorbereid overkwam. Vraag me af waarom Glennis dacht dat dit een goed idee was…

7 likes

Glenda zegt later ook steeds klap.

Ze heeft hem dus gewoon geslagen…

6 likes
23 likes

Haha zit nu te kijken, love it.

afbeelding

45 likes

Oke laatste.

afbeelding

22 likes

Ik zat het net terug te kijken, het zal je maar gebeuren dat als 15 jarige jongen je bekende moeder op landelijke tv vertelt dat heel deze ellende niet gebeurd was als jij gewoon de waarheid had verteld. Ik vond t nogal heftig hoe ze dat stelde.

10 likes

Nou gogogo de docu staat online

https://www.instagram.com/reel/Cj54wbfDHHN/?igshid=MDJmNzVkMjY=

11 likes

Hij hoopt dat we hem gaan begrijpen en snappen waar dingen vandaan komen.

Ik weet niet precies waar hij op doelt want ik ben niet geïnteresseerd in zijn leven, maar wel geïntrigeerd door deze promo en vraag me af waarom hij niet gewoon zijn verantwoordelijkheid pakt voor wat hij zou hebben gedaan in plaats van een of andere excuusdocu te maken?

Hij stelt ook dat hij al twee jaar door Videoland is gevolgd, dus dan heeft hij te midden van alle drama blijkbaar al besloten dat die excuusdocu een goed idee is.

Op deze manier lijkt hij wel de broer van Glennis Grace met haar excuusaflevering bij Jinek.

8 likes

Hij verteld bij de premiere dat het eigenlijk de bedoeling was een docu van “wat gebeurd er voor zo’n show” te zijn en toen kwam de drama ofzo.

3 likes

Nou ja als je het zo leest heeft die nanny ook wel wat te stellen gehad met Jason en heeft Olivia haar een beetje aan haar lot overgelaten

Niet dat dat het goed praat hoor maar komt wel ergens vandaan

1 like

Ik las ook iets over Jason die meerdere keren een extreme woedeuitbarsting had en haar op straat probeerde te zetten, maar anyway ik mis altijd een beetje de context in zulke berichten. Iig wel een shitactie van die nanny

2 likes

Potverdikkie ik zit de docu te kijken

4 likes