FF Boulevard #8

En het lijkt mij dat je een soort NDA moet tekenen toch? Als dat zo is, is het sowieso super dom dat zij de media opzoekt.

EDIT: buiten het feit dat het super onbeschoft en onprofessioneel is natuurlijk

2 likes

Ik zit nu in afl 3 en het wordt er niet beter op, idd saaaai. Er wordt alleen maar hetzelfde herhaald.

4 likes

ik dacht ik ga ook kijken maar als ik het zo hoor denk ik laat maaaaar. laat je ons weten als er nog iets juicys voorbij komt? :laughing:

2 likes

Ik ben net begonnen. Maar vraag me af of ik t af ga kijken als ik het zo lees hahaha

1 like

Ik weet niet of dit nou een impopulaire mening is maar ik erger me meer aan “iedereen” die Glennis uitkotst, veroordeelt, compleet de grond in trapt, dan Glennis zelf.
Dat ze dit voor haarzelf heeft veroorzaakt is waar, maar mensen doen net of ze de duivel is. Mensen die wel helemaal pro Thierry of Trump zijn bijvoorbeeld, vinden haar blijkbaar weerzinwekkender.

15 likes

Het is een vrouw van kleur, die schijnen nog duivels te zijn dan Thierry en Trump bij elkaar (kijk ook maar naar hoe Sylvana wordt uitgekotst)

2 likes

Ik vind het gek om hier haar kleur erbij te halen, zo kun je alles wel zo benaderen. Ze heeft zich toch gewoon mega asociaal en ongepast gedragen? Als weet ik veel, Patricia Paay, dit had gedaan had ze dezelfde terechte bak met stront over zich heen gekregen. Dat zijn toch de consequenties van je daden, niet van je kleur.

En Trump en Baudet zijn van een geheel andere categorie die ik persoonlijk veel meer uitkots.

36 likes

Dat an sich heeft ook niks met kleur te maken. Ik vind alleen zelf dat er super overdreven op haar wordt gereageerd. Uberhaupt vaak op Glennis Grace en ik vind dat wel echt typisch.

4 likes

Misschien omdat ze zich ook nogal regelmatig ontzettend asociaal gedraagt?

Dit hoeft ze niet te doen/zeggen hĂš.

20 likes

Nee Glennis krijgt echt niet alleen een bak strond over haar heen om dit gedoe. Haar kleur heeft daar wel degelijk mee te maken.
Glennis word ook al jaren aso enzo genoemd voor dit incident en dan was het alleen omdat ze gewoon zei wat ze vond ofzo. Iedere man word daarvoor toegejuigd maar voor een vrouw “Hoort” dat gedrag niet. (Volgens de maatschappij) en bij een vrouw van kleur zit daar een extra vergrootglas op.
Ik heb t idee dat mensen nu extra hun gal spuwen omdat ze nu een reden hebben om zich achter te verschuilen. Wat ze heeft gedaan keur ik echt niet goed maar een ander werd er echt niet zo door gecancelled als zij.

Ik had al verwacht dat je dat filmpje erbij zou pakken. Ik had in haar situatie precies zo gereageerd. Die vent moet zn bek houden haha

36 likes

Heel eerlijk, ik dacht eerst ook “waarom maken sommigen het weer over haar huidskleur en waarom is het nu weer racistisch” maar ik ben daar echt volledig op teruggekomen. Mensen vinden het echt iets te lekker om haar neer te sabelen, het is te opvallend. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat als Ilse deLange (ik noem maar even iemand) iemand had geklapt het een compleet ander scenario was geweest.
Of Anouk, misschien is dat een beter voorbeeld. Dan vond iedereen haar een stoer wijf die opkomt voor haar kinderen.

17 likes

Nou ik vind dit gedrag bij mannen ook écht niet normaal hoor. Als een man dit zou doen zou ik er met een hele grote boog omheen lopen.

4 likes

Heel goed van jou. Maar helaas is de rest van Nederland niet zo. Jammer dat je over de rest van mn post niks zegt en alleen dat eruit pikt. Ik hoop wel dat het je aan het denken zet.

7 likes

En ze heeft een plat Amsterdams accent. Dat wordt ook vaak als asociaal gezien.

3 likes

Misschien geldt dat voor anderen, maar voor mezelf geldt dat niet en beoordeel ik haar echt alleen op basis van de daden die ik van haar zie in de media.

Want bijvoorbeeld van Sylvana, die net even werd genoemd, vind ik dus helemaal niets negatiefs. Juist niet. En een Anouk (wit) weer wel. Maar dat geldt voor mij.

4 likes

Ik vond haar ook oprecht overkomen toen ze begon over vrienden die haar hierom gedumpt hebben, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Dat zijn natuurlijk “vrienden” die bang waren om met haar mee het afvoerputje ingezogen te worden en dat zijn uiteindelijk nooit echt vrienden geweest. Misschien zullen ze wel meer redenen gehad hebben om met haar te breken, dat weten we niet, maar ik betwijfel het. Een beetje empathie mag je van je vrienden toch wel verwachten?

Bedoel je dat vrouwen van kleur onder een vergrootglas liggen? Dat zeg je goed en dat zie ik ook echt wel en vind ik ook echt heel verdrietig. Als iedereen gewoon op hun daden ipv gender/kleur wordt beoordeeld, maar ik begrijp dat we nog niet in zo’n wereld leven. Misschien hebben jullie gelijk en worden dit soort negatieve acties van Glennis sneller gedeeld/onder de loep gelegd dan wanneer een Ilse dat zou doen, zo had ik het nog niet bekeken.

6 likes

? Waar is dit nou weer voor nodig.

9 likes

Stel dat ipv Glennis Grace Matthijs van Nieuwkerk deze acties had uitgehaald. Zouden mensen precies hetzelfde reageren? Ik geloof van niet.

7 likes

Nou ik snap dat wel? Ik zou ook echt niet te maken willen hebben met mensen die zo agressief zijn? Als blijkt dat mijn vrienden zoiets zouden doen, zou ik daar ook echt geen vrienden meer mee willen zijn? Hoe dierbaar ook, er zit ergens een grens.

18 likes