Oh god, die namen van de afleveringen, ‘de innerlijke strijd’ en natuurlijk ook ‘demonen’ en ‘gewoon andre’.
Gaat deze aflevering over vreemdgaan?
Haha jezus echt he, ik weet nog niet of ik ga kijken want ik gun hem echt niet mn beeldscherm. Maar het zijn dus 5 afleveringen en er staat ook echt seizoen 1. Dus dat joch wordt misschien nog meer uitgemolken in een seizoen 2 als het goed bekeken wordt. Daarom eigenlijk vooral niet kijken.
Dat staat vlg mij altijd bij series, ook als het echt maar een mini serie is met 4 afl “seizoen 1”
Ja, Waylon doet het voorwoord van die specifieke aflevering🤪
Ik vraag me dus wel echt af of Sarah nog in die documentaire benoemd wordt. Want dat was dagelijks voor maanden in de media. Naar mijn idee ken ik hem alleen daardoor. Je kon er niet omheen.
Nee, tenminste nog niet halverwege de tweede aflevering.
Ze zijn nu bij de opening van roggel haar bubble ding en daar is ze ook niet te zien maar ze was er wel bij.
Ja , ze hebben het net wel over haar gehad.
Alleen maar dat hij snel een relatie met haar begonnen is en dat niet had moeten doen.
Niks spannends…
Nee dat wilde zij en haar familie achteraf niet hebben en hadden vlg mij met rechtszaken gedreigd dus ze is eruit geknipt
Edit: benoemd, wel ja! Maar niet in beeld
En het lijkt mij dat je een soort NDA moet tekenen toch? Als dat zo is, is het sowieso super dom dat zij de media opzoekt.
EDIT: buiten het feit dat het super onbeschoft en onprofessioneel is natuurlijk
Ik zit nu in afl 3 en het wordt er niet beter op, idd saaaai. Er wordt alleen maar hetzelfde herhaald.
ik dacht ik ga ook kijken maar als ik het zo hoor denk ik laat maaaaar. laat je ons weten als er nog iets juicys voorbij komt?
Ik ben net begonnen. Maar vraag me af of ik t af ga kijken als ik het zo lees hahaha
Ik weet niet of dit nou een impopulaire mening is maar ik erger me meer aan “iedereen” die Glennis uitkotst, veroordeelt, compleet de grond in trapt, dan Glennis zelf.
Dat ze dit voor haarzelf heeft veroorzaakt is waar, maar mensen doen net of ze de duivel is. Mensen die wel helemaal pro Thierry of Trump zijn bijvoorbeeld, vinden haar blijkbaar weerzinwekkender.
Het is een vrouw van kleur, die schijnen nog duivels te zijn dan Thierry en Trump bij elkaar (kijk ook maar naar hoe Sylvana wordt uitgekotst)
Ik vind het gek om hier haar kleur erbij te halen, zo kun je alles wel zo benaderen. Ze heeft zich toch gewoon mega asociaal en ongepast gedragen? Als weet ik veel, Patricia Paay, dit had gedaan had ze dezelfde terechte bak met stront over zich heen gekregen. Dat zijn toch de consequenties van je daden, niet van je kleur.
En Trump en Baudet zijn van een geheel andere categorie die ik persoonlijk veel meer uitkots.
Dat an sich heeft ook niks met kleur te maken. Ik vind alleen zelf dat er super overdreven op haar wordt gereageerd. Uberhaupt vaak op Glennis Grace en ik vind dat wel echt typisch.
Misschien omdat ze zich ook nogal regelmatig ontzettend asociaal gedraagt?
Dit hoeft ze niet te doen/zeggen hè.
Nee Glennis krijgt echt niet alleen een bak strond over haar heen om dit gedoe. Haar kleur heeft daar wel degelijk mee te maken.
Glennis word ook al jaren aso enzo genoemd voor dit incident en dan was het alleen omdat ze gewoon zei wat ze vond ofzo. Iedere man word daarvoor toegejuigd maar voor een vrouw “Hoort” dat gedrag niet. (Volgens de maatschappij) en bij een vrouw van kleur zit daar een extra vergrootglas op.
Ik heb t idee dat mensen nu extra hun gal spuwen omdat ze nu een reden hebben om zich achter te verschuilen. Wat ze heeft gedaan keur ik echt niet goed maar een ander werd er echt niet zo door gecancelled als zij.
Ik had al verwacht dat je dat filmpje erbij zou pakken. Ik had in haar situatie precies zo gereageerd. Die vent moet zn bek houden haha
Heel eerlijk, ik dacht eerst ook “waarom maken sommigen het weer over haar huidskleur en waarom is het nu weer racistisch” maar ik ben daar echt volledig op teruggekomen. Mensen vinden het echt iets te lekker om haar neer te sabelen, het is te opvallend. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat als Ilse deLange (ik noem maar even iemand) iemand had geklapt het een compleet ander scenario was geweest.
Of Anouk, misschien is dat een beter voorbeeld. Dan vond iedereen haar een stoer wijf die opkomt voor haar kinderen.