Het gaat over Indiaas, als in uit India.
Edit: tegelijk met @Ovenschaal
Huh, hoezo zou ze in dit verhaal opeens uit India zijn terwijl het verhaal er over gaat dat ze misschien Mexicaans is? Of hebben we het niet meer over Sacheen?
Verwarrend dit. Maar nogmaals, best raar om op basis van een foto de achtergrond van iemand de bepalen?
Ik wel eigenlijk. Vraag me ook echt af wat je dan zou bedoelen want ik zie gewoon een vrouw.
Huh ik zie ook Indiaase features dat is toch niet raar om te zeggen. Haar ogen en jukbeenderen bijvoorbeeld.
Maar je kan toch ook zeggen over iemand “Ze ziet er Nederlands uit” iemand kan bepaalde features hebben die bij een bepaald land horen. Dat diegene dan misschien niet uit dat land komt is een ander verhaal.
Het is idd gewoon een foto van een vrouw. Maar de laatste posts gaan over etniciteit. Dat wordt toch vaak duidelijk door uiterlijke kenmerken?
Klopt, maar mensen uit India ondervinden nog altijd veel racisme, ook vanwege hun uiterlijk, dus ik vind het een beetje twijfelachtig om dan op basis van een foto te bepalen dat iemand schijnbaar van die afkomst is omdat je dan dus op (stereotyperende) features let?
Van mij mag je best zeggen dat ik een typisch Nederlands uiterlijk heb, het is niet alsof ik daarop ooit gediscrimineerd wordt.
Maar misschien zoek ik hier te veel achter en ligt dit aan mij haha
Ja ik vond het juist bij jouw post meer overkomen alsof het beledigend was om iemand Indiase features toe te dichten haha. Zo zie je maar weer dat posts over dit soort onderwerpen altijd lastig zijn.
Maar nu maak jij een verschil tussen zeggen dat iemand er typisch Indiaas uitziet maar je mag best zeggen dat iemand er typisch Nederlands uitziet. Je bedoelt het vast goed maar Indiase features zijn absoluut geen belediging, ik vind Indiase vrouwen een van de mooiste vrouwen van de wereld
Ja ik bedoelde het precies andersom haha
Ach joh maakt niet uit, all is good.
Even over Kim Kardashian ik ben echt benieuwd hoe haar stijl gaat veranderen. Toen ze met Kanye was was haar stijl vond ik wat klassieker, gelukkig neemt ze geen stijladvies meer van hem aan. Maar ik vind haar kleding weer cheap worden. Wat ze bijvoorbeeld aanhad op haar verjaardag. En ongelofelijk hoeveel kleding ze heeft. In een nieuwe aflevering zie je wat er allemaal bewaard wordt, 30000 items en ze bewaart alles in een warenhuis. Ongelofelijk hoeveel kleding iemand kan hebben.
Ze heeft nu een partnerschap met Dolce & Gabbana, dus ze zou dat wel gaan dragen.
Overigens is D&G trash
Waarom?
Ga maar even naar de controversy sectie
Kort door de bocht: racistisch en tegen adoptie door homostellen.
Ik heb het even snel doorgelezen, maar what the fuck zeg. Wat een misselijkmakend bedrijf.
Elf dagen na Angela Lansbury is Ron Masak overleden, hij speelde jarenlang sheriff Metzger die niks kon zonder Jessica’s hulp.
Ja die hele Matrix style waar ze een beetje in doorslaat vind ik niet zo. Tijdens de bruiloft van Kourtney had ze idd veel D&G aan wat af en toe wel mooi uitpakte. Lorry Hill heeft ook goeie video’s over haar transformaties van de laatste tijd
Ik vond Kourtney zelf niet heel geslaagd. Bizar ook dat D&G heel die bruiloft betaald heeft.
Heel raar!
Nee dat vond ik ook niet mooi. Kourtney had echt haar peak outfits een paar jaar geleden.
Hier komen soms nog mooie collages langs:
Dat nieuwe seizoen zit ook vol met product placements van Kendalls eigen tequila merk Skims etc, echt irritant
En in de fashionwereld staan ze ook niet super goed bekend. Gaan veel verhalen rond waar ze zich buitengewoon misdragen tegenover mannelijke modellen. Campagnes beloven in ruil voor seks etc.