FF Boulevard #8

Ze heeft nu een partnerschap met Dolce & Gabbana, dus ze zou dat wel gaan dragen.

Overigens is D&G trash

5 likes

Waarom?

6 likes

Ga maar even naar de controversy sectie

Kort door de bocht: racistisch en tegen adoptie door homostellen.

2 likes

Ik heb het even snel doorgelezen, maar what the fuck zeg. Wat een misselijkmakend bedrijf.

6 likes

Elf dagen na Angela Lansbury is Ron Masak overleden, hij speelde jarenlang sheriff Metzger die niks kon zonder Jessica’s hulp.

14 likes

Ja die hele Matrix style waar ze een beetje in doorslaat vind ik niet zo. Tijdens de bruiloft van Kourtney had ze idd veel D&G aan wat af en toe wel mooi uitpakte. Lorry Hill heeft ook goeie video’s over haar transformaties van de laatste tijd

6 likes

Ik vond Kourtney zelf niet heel geslaagd. Bizar ook dat D&G heel die bruiloft betaald heeft.

1 like

Heel raar!
Nee dat vond ik ook niet mooi. Kourtney had echt haar peak outfits een paar jaar geleden.

Hier komen soms nog mooie collages langs:

Dat nieuwe seizoen zit ook vol met product placements van Kendalls eigen tequila merk Skims etc, echt irritant

2 likes

En in de fashionwereld staan ze ook niet super goed bekend. Gaan veel verhalen rond waar ze zich buitengewoon misdragen tegenover mannelijke modellen. Campagnes beloven in ruil voor seks etc.

3 likes

Klopt daarom vind ik het nieuwe seizoen ook minder leuk. De eerdere seizoenen voelden echter omdat ze er ook dingen inlieten die niet goed voor hun imago waren, Kim die tegen haar zusje zegt you are the least interesting to look at is niet goed voor haar imago. Nu hebben ze veel meer controle over de productie en voelt het vooral als reclame.

1 like

Ja dit duurt niet heel lang meer zo, ik verlies mijn interesse ook. En ik mis Scott. Behalve die minuut in twee afleveringen.

8 likes

Tijd om alle dvd’s tevoorschijn te halen :cry:

@Maurice Ik word zo kwaad van dit filmpje. Al die kleren waar ze niks mee doet. Doneer het dan!

3 likes

Ik word er ook kwaad van, het komt ook zo gierig over en verzamelaarsvibes krijg ik er van. Vroeger verkocht ze nog dingen op ebay en verdiende ze er geld aan. Maar als ze nu een deel van haar kleding verkoopt en dat geld inzamelt voor een goede doel dan kan ze zoveel daklozen in LA ermee helpen.

8 likes

Ja idd. Kijk, ik snap dat ze bepaalde kledingstukken bewaart, omdat die veel besproken zijn. Maar al die Fashion Novatroep?

6 likes

Ja en ik zag ook heel veel doodnormale vestjes (die van de H&M hadden kunnen zijn). Ze gaat echt niet meer terug naar het warenhuis om dat vestje uit te zoeken. En ook al die dozen, ongelofelijk.

5 likes

:tada: werd eens tijd

44 likes

WHOOP WHOOP
Ook 10 punten voor de schrijver die zijn psychische problemen niet als een excuus gebruikt.

6 likes

Heel goed, jammer dat er pas actie ondernomen wordt als hij antisemitische haat begint te spuien, alsof wat hij allemaal eerder heeft geflikt niet erg genoeg was… Vond deze post die Marketingvrouw deelde het heel goed verwoorden:
https://www.instagram.com/p/CkG72uvuoUl/

13 likes

Ik denk dat veel mensen en bedrijven in het begin medelijden met hem hadden. Dat hij zijn medicatie niet genomen zou hebben en daarom zo ā€œonbewustā€ deed. En die lelijke schoenen brachten ook gewoon veel geld in het laatje. Geld is belangrijker voor bedrijven dan imago

1 like

Er zijn ook zat recentere voorbeelden, ca. drie weken geleden liep hij nog in een White Lives Matter shirt, daar kwam wel wat gemor over maar geen enkele consequentie. Het is gewoon absurd dat racisme niet/nauwelijks iets losmaakt, maar er antisemitisme voor nodig is voordat er actie wordt ondernomen. De post die ik deelde legt het verder heel goed uit.

13 likes