Klopt daarom vind ik het nieuwe seizoen ook minder leuk. De eerdere seizoenen voelden echter omdat ze er ook dingen inlieten die niet goed voor hun imago waren, Kim die tegen haar zusje zegt you are the least interesting to look at is niet goed voor haar imago. Nu hebben ze veel meer controle over de productie en voelt het vooral als reclame.
Ja dit duurt niet heel lang meer zo, ik verlies mijn interesse ook. En ik mis Scott. Behalve die minuut in twee afleveringen.
Tijd om alle dvdâs tevoorschijn te halen
@Maurice Ik word zo kwaad van dit filmpje. Al die kleren waar ze niks mee doet. Doneer het dan!
Ik word er ook kwaad van, het komt ook zo gierig over en verzamelaarsvibes krijg ik er van. Vroeger verkocht ze nog dingen op ebay en verdiende ze er geld aan. Maar als ze nu een deel van haar kleding verkoopt en dat geld inzamelt voor een goede doel dan kan ze zoveel daklozen in LA ermee helpen.
Ja idd. Kijk, ik snap dat ze bepaalde kledingstukken bewaart, omdat die veel besproken zijn. Maar al die Fashion Novatroep?
Ja en ik zag ook heel veel doodnormale vestjes (die van de H&M hadden kunnen zijn). Ze gaat echt niet meer terug naar het warenhuis om dat vestje uit te zoeken. En ook al die dozen, ongelofelijk.
werd eens tijd
WHOOP WHOOP
Ook 10 punten voor de schrijver die zijn psychische problemen niet als een excuus gebruikt.
Heel goed, jammer dat er pas actie ondernomen wordt als hij antisemitische haat begint te spuien, alsof wat hij allemaal eerder heeft geflikt niet erg genoeg was⊠Vond deze post die Marketingvrouw deelde het heel goed verwoorden:
https://www.instagram.com/p/CkG72uvuoUl/
Ik denk dat veel mensen en bedrijven in het begin medelijden met hem hadden. Dat hij zijn medicatie niet genomen zou hebben en daarom zo âonbewustâ deed. En die lelijke schoenen brachten ook gewoon veel geld in het laatje. Geld is belangrijker voor bedrijven dan imago
Er zijn ook zat recentere voorbeelden, ca. drie weken geleden liep hij nog in een White Lives Matter shirt, daar kwam wel wat gemor over maar geen enkele consequentie. Het is gewoon absurd dat racisme niet/nauwelijks iets losmaakt, maar er antisemitisme voor nodig is voordat er actie wordt ondernomen. De post die ik deelde legt het verder heel goed uit.
Komt omdat nu de kans is dat er met Adidas geld wordt gefuckt. Moralen heeft een groot bedrijf niet, pas als er financieel risico er is doen ze wat.
Ah ja, ik lees het nu nog een keer en snap het beter. Oeps!
Helaas maar al te waar
Wat ik niet meer verwonderlijk vind is dat zwarte mannen effectief gecanceld worden, ze verliezen deals en geld. Will Smith, de NBA-trainer die een affaire had met een medewerker, Kanye. Ik ken echt geen voorbeelden van witte mannen die echt gecanceld zijn. Tonen echt meer en meer dat ze staan achter White lives and money matter.
We zijn bezig om Johnny Depp en Brad Pitt te cancelen, maar je hebt gelijk
Johnny is de deal met Disney kwijt maar kan nog acteren en zingen. Brad pitt volop aan het acteren en lanceert een skincare lijn gebaseerd op het werk van Caudalie. Niet helemaal hetzelfde.
En ik keur hun gedrag allemaal niet goed maar er wordt echt met twee maten gemeten. Net zoals Glennis hier.
Ok, dan is de subreddit Deuxmoi mee bezig
En zolang mensen die shit van die mannen kopen en zien, dan worden ze niet gecanceld
Er wordt absoluut met twee maten gemeten, maar dat maakt het in het geval van Kanye niet minder terecht.
De enige witte man waarbij het cancelen enigszins gelukt is, is Kevin Spacey volgens mij.
Die is toch ook weer terug met projecten?