Komt omdat nu de kans is dat er met Adidas geld wordt gefuckt. Moralen heeft een groot bedrijf niet, pas als er financieel risico er is doen ze wat.
Ah ja, ik lees het nu nog een keer en snap het beter. Oeps!
Helaas maar al te waar
Wat ik niet meer verwonderlijk vind is dat zwarte mannen effectief gecanceld worden, ze verliezen deals en geld. Will Smith, de NBA-trainer die een affaire had met een medewerker, Kanye. Ik ken echt geen voorbeelden van witte mannen die echt gecanceld zijn. Tonen echt meer en meer dat ze staan achter White lives and money matter.
We zijn bezig om Johnny Depp en Brad Pitt te cancelen, maar je hebt gelijk
Johnny is de deal met Disney kwijt maar kan nog acteren en zingen. Brad pitt volop aan het acteren en lanceert een skincare lijn gebaseerd op het werk van Caudalie. Niet helemaal hetzelfde.
En ik keur hun gedrag allemaal niet goed maar er wordt echt met twee maten gemeten. Net zoals Glennis hier.
Ok, dan is de subreddit Deuxmoi mee bezig
En zolang mensen die shit van die mannen kopen en zien, dan worden ze niet gecanceld
Er wordt absoluut met twee maten gemeten, maar dat maakt het in het geval van Kanye niet minder terecht.
De enige witte man waarbij het cancelen enigszins gelukt is, is Kevin Spacey volgens mij.
Die is toch ook weer terug met projecten?
Daarom ook enigszins, heeft toch best een tijdje geduurd, maar was (helaas) niet permanent
Over Spacey gesproken
Om even de advocaat van de duivel te spelen mbt tot Adidas.
Het wordt wat onderschat wat voor een monster contract de twee partijen hadden, in ieder geval ten waarde van minimaal 250 miljoen dollar + ze waren in volle productie.
Zoān contract, wat aan alle kanten waterdicht getimmerd zit, kan niet van maandag op dinsdag ontbonden worden. Daar zitten wetten en regels aan vast.
Er moet een integriteitcommissie en een onderzoekscommissie op en natuurlijk een enorme lading advocaten om zoān contract op gegronde basis te vernietigen.
Doen, of zeggen, ze ook maar het allerkleinste dingetje fout, dan kan Kanye ze helemaal de tering in procederen.
Dat dat een week of 3 duurt, vind ik echt niet verwonderlijk.
Waar wat mij betreft het probleem ligt, is dat ze niet direct na dat āincidentā met het white lives tshirt hebben gezegd: wij gaan per direct een onderzoek instellen want wij staan niet achter uiting X.
Ik snap heel goed waarom mensen zeggen dat adidas veel te laat is met het ontslaan van Kanye, hoor. Maar het ligt echt wel ingewikkeld.
Ze hadden überhaupt nooit met in zee moeten gaan, want hij was ten tijden van de overname van Nike ook al niet bepaald van onbesproken blad.
Ja precies er zijn ook zat andere mode ontwerpers die nog steeds werken nadat ze antisemitische opmerkingen hebben gemaakt. Soms worden ze ontslagen maar dan worden ze bij een ander mode huis weer aangenomen.
kuch John Galliano kuch
Ik vraag mij heel erg af of de populaire advocate van Johnny Depp Kanye West echt gaat verdedigen
Schijnbaar was dat team al ingehuurd om zijn zakelijke belangen te behartigen. Maar nadat zij wilden dat hij zijn antisemitische opmerkingen zou intrekken, heeft hij hen ontslagen.
Kan het ook zijn dat Kanye ook wel heel hard schreeuwt en het daardoor meer out in the open is in vergelijking met die andere ontwerpers? En dat men zich daardoor wel gedwongen voelt om iets te doen en een statement te maken.
Ik weet dat er veel meer shady modeontwerpers zijn maar die zijn veel minder beroemd en staan ook niet zo groot in de belangstelling als Kanye.
Ik denk dat meer mensen Kanye kennen. Want niet iedereen is bezig met mode. Plus Ye roept idd wel hard haha.
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Even iets van een heel ander kaliber: ik kom net bij een voorstelling van Nick & Simon vandaan, en ze stonden drie meter uit elkaar en keurden elkaar geen blik waardig.
Was wel een goede voorstelling .