FF Boulevard #8

Niet dat ik het oneens ben, maar denken jullie dan dat Will Smith forever gecancelled blijft? Ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk.

7 likes

Is dat dan om die klap? Want dat zou ik ook wel wat overdreven vinden. Tuurlijk moet hij daarvoor gestraft worden maar iedereen maakt fouten. Daarvoor hoef je wat mij betreft niet je leven lang gecanceld te worden. Vooral niet mocht iemand naderhand inzien fout geweest te zijn (niet specifiek Smith maar in het algemeen).

Maar nogmaals, ik weet niet of er meer speelt dan dat.

12 likes

Dat is toch van heel andere orde. Hier gaat het om een groep volwassenen tegen (volgens mij minderjarig) supermarktpersoneel die helemaal afgeronseld werden omdat die zoon gewoon een verwend klein jongetje is die denkt dat hij alles kan maken.

Dit: te snel gereageerd, ik dacht dat het over Glennis Grace ging :sweat_smile::sweat_smile:.

3 likes

rumor has it dat hij dit alleen maar heeft geforceerd omdat hij volledig zeggenschap over yeezy wilde en van adidas af wil

8 likes

Ik zit Saskia Belleman haar tweets te volgen, maar als dit allemaal echt zo gebeurd is vind ik het niet meer dan terecht dat ze gecanceld is :smiling_face_with_tear:.

10 likes

Zo inderdaad, zat het ook net terug te lezen. Echt heftig en sneu voor die medewerkers ook.
Het is in ieder geval een stuk heftiger dan ze zelf tot nu toe beweerde.

9 likes

Vond het ook bizar dat die Dion als reden gaf ‘je moet niet aan een kind van 15 zitten’, de gemiddelde vakkenvuller is volgens mij niet veel ouder.

18 likes

En dan het lef hebben om zo zielig op tv te doen :clown_face:

4 likes

Ik kan me nog wel voorstellen dat je thuis het verhaal iets “mooier” maakt dan dat het was om zelf niet te veel op je flikker te krijgen, maar als dat er dan toe leidt dat je moeder met haar posse op pad gaat, dan kun je toch wel zeggen dat dat nou ook weer niet hoeft. Echt gestoord gedrag.

16 likes

Wat een ordinaire onbeschofte tokkie, ben benieuwd naar de uitspraak

7 likes

Ik erger me trouwens aan dat zij telkens ,zo citeert”, met die lage dubbele komma.

Edit: Ahhh FF laat , ,de dubbele komma” niet toe.

13 likes

Ja haha viel mij ook al op, alsof ze tussen de regels door wil zeggen dat dit geen degelijke huismoeder is ofzo?

2 likes

Twitter

2 likes

Ik denk ook dat die Dion K. de zaak nog erger maakt voor Glennis. Door dingen te zeggen die voor geen meter kloppen.
Zoals dit:

Met zulke uitspraken maak je alles toch een stuk ongeloofwaardiger? Dacht hij echt dat het een goed idee was om dit zonder advocaat te doen?
Ik sta er ook niet van te kijken dat Gerald Roethof de advocaat is van 1 van de verdachten.

17 likes

Ik vind het ergens ook raar dat een minderjarige geen advocaat hoeft te hebben. Zo’n enorm domme keuzs

1 like

Het wordt steeds genanter. ‘hij lachte me uit!’ ‘maar hij droeg een mondkapje’ ‘ik zag het aan zn ogen!’ echt pls stop

7 likes

Dion K is de ex van Glennis! Of bedoelde je iemand anders?

3 likes

Deze medewerkers waren 21, 26 en 28 jaar dus wel iets ouder.

1 like

Niks inhoudelijks verder. Maar ik schrok een beetje van hoe haar haren zijn geverfd

Edit: linkje reel krijg ik niet geplaatst. Zie instagram shownieuws

4 likes

Oh sorry! Ik dacht al

2 likes