FF Boulevard #8

Wat een ordinaire onbeschofte tokkie, ben benieuwd naar de uitspraak

7 likes

Ik erger me trouwens aan dat zij telkens ,zo citeert”, met die lage dubbele komma.

Edit: Ahhh FF laat , ,de dubbele komma” niet toe.

13 likes

Ja haha viel mij ook al op, alsof ze tussen de regels door wil zeggen dat dit geen degelijke huismoeder is ofzo?

2 likes

Twitter

2 likes

Ik denk ook dat die Dion K. de zaak nog erger maakt voor Glennis. Door dingen te zeggen die voor geen meter kloppen.
Zoals dit:

Met zulke uitspraken maak je alles toch een stuk ongeloofwaardiger? Dacht hij echt dat het een goed idee was om dit zonder advocaat te doen?
Ik sta er ook niet van te kijken dat Gerald Roethof de advocaat is van 1 van de verdachten.

17 likes

Ik vind het ergens ook raar dat een minderjarige geen advocaat hoeft te hebben. Zo’n enorm domme keuzs

1 like

Het wordt steeds genanter. ‘hij lachte me uit!’ ‘maar hij droeg een mondkapje’ ‘ik zag het aan zn ogen!’ echt pls stop

7 likes

Dion K is de ex van Glennis! Of bedoelde je iemand anders?

3 likes

Deze medewerkers waren 21, 26 en 28 jaar dus wel iets ouder.

1 like

Niks inhoudelijks verder. Maar ik schrok een beetje van hoe haar haren zijn geverfd

Edit: linkje reel krijg ik niet geplaatst. Zie instagram shownieuws

4 likes

Oh sorry! Ik dacht al

2 likes

Hoe bedoel je dit?

3 likes

Dat mag ook niet en dat is ook niet zo. Hij moet morgen voor de rechter komen en dat wordt achter gesloten deuren behandeld

3 likes

Ja precies!

4 likes

Maar wat bedoelen jullie daar dan precies mee? Dat die man deze zaken zelf pro-actief werft oid?

1 like

Ik snap dat gehaat op Roethof ook nooit zo. Die man doet gewoon z’n werk

14 likes

Ik snap de kritiek op Roethof ook niet zo. Die man doet precies wat ie moet doen namelijk zijn client bijstaan.

8 likes

Ik vind dit zo grappig, dat Glennis Mohammed direct verraad.

5 likes

Ja ik ook niet, vandaar deze vraag.

2 likes

Dat t past bij het plaatje

4 likes