Hoezo? De cliënt belt Gerald, not the other way around.
Zoals je hierboven kan lezen is dat dus lang niet altijd het geval.
Dat heb ikzelf nog nooit meegemaakt. Overigens geeft Roethof in deze podcast een antwoord op je vraag. Spotify
Haha sorry ik vind het echt naïef dat mensen denken dat die cliënten zelf komen aanwaaien of zelfs via piketdienst bij een Roethof terechtkomen . Strafrechtadvocaten staan echt bekend om hun afwachtende houding namelijk.
Overigens zijn er ook genoeg strafrecht advocaten die geen slachtoffers bijstaan en dus alleen maar als advocaat van verdachten optreden
Letterlijk dat cliënten hém bellen. En nee ik werk niet voor/met hem.
De tweets van Saskia Belleman zijn trouwens ook te volgen op insta via de juice accounts reality_fbi en juicechannel_
Is er een makkelijke manier om bij de eerste tweet die daar over gaat te komen?
Nee, naar onder scrollen tot je bij het begin van de dag bent.
Op zich best makkelijk toch
Ik vind die verdediging echt bizar. Alles verdraaien en omheen draaien
Op welke vraag geeft hij antwoord?
Mocht je geen twitter hebben dan kan je het volgen via insta.
Migado mijezus.
Nee volgens mij niet. Als je te ver naar beneden scrollt, dan blockt ie uiteindelijk en krijg je een pop-up dat je een account moet aanmaken. Precies daarom heb ik pasgeleden een account aangemaakt, omdat ik tweets van Saskia Belleman wilde lezen
Oh huh ik krijg steeds zo melding om twitter aan te maken . Zie nu pas dat het niet hoeft
Omg zo dom Ben sowieso echt een noob als om social media gaat.
Saskia Belleman heeft trouwens ook een podcast. Die heet De Zaak Ontleed. Het zou mij niet verbazen als er een podcastaflevering hierover komt.
Ik kan nu indaad toch doorscrollen zonder melding
Na de zitting begrijp ik de beslissing om bij Jinek te gaan zitten nog minder…
Je weet dat die beelden getoond zullen worden in de zitting, en dan ga je in talkshow volhouden dat je iemand “in het gezicht hebt geduwd”.
Erg onhandig allemaal.
Ik moet morgen voor werk in de rb zijn. Benieuwd of ik wat meekrijg