FF Boulevard #8

Op zich best makkelijk toch

1 like

Ik vind die verdediging echt bizar. Alles verdraaien en omheen draaien

3 likes

Op welke vraag geeft hij antwoord?

3 likes

Mocht je geen twitter hebben dan kan je het volgen via insta.

2 likes

Migado mijezus.

8 likes

Nee volgens mij niet. Als je te ver naar beneden scrollt, dan blockt ie uiteindelijk en krijg je een pop-up dat je een account moet aanmaken. Precies daarom heb ik pasgeleden een account aangemaakt, omdat ik tweets van Saskia Belleman wilde lezen :smile:

19 likes

Oh huh ik krijg steeds zo melding om twitter aan te maken :sweat_smile: . Zie nu pas dat het niet hoeft

Omg zo dom :smiling_face_with_tear: Ben sowieso echt een noob als om social media gaat.

ik kreeg steeds dit

Maar probeerde later weer en toen kon ik kiezen voor “niet nu” en toen kon ik wel weer gewoon door scrollen. Oh wacht krijg nu toch weer die melding dus wellicht heb je toch echt een twitter account nodig om alles te kijken via je mobiel. Snap echt niks van twitter :smiling_face_with_tear:

4 likes

Saskia Belleman heeft trouwens ook een podcast. Die heet De Zaak Ontleed. Het zou mij niet verbazen als er een podcastaflevering hierover komt.

2 likes

Ik kan nu indaad toch doorscrollen zonder melding

4 likes

Na de zitting begrijp ik de beslissing om bij Jinek te gaan zitten nog minder…
Je weet dat die beelden getoond zullen worden in de zitting, en dan ga je in talkshow volhouden dat je iemand “in het gezicht hebt geduwd”.

Erg onhandig allemaal.

16 likes

Ik moet morgen voor werk in de rb zijn. Benieuwd of ik wat meekrijg

1 like

ik dacht eerder aan arnie hammer

5 likes

klopt maar ook om het verschil te duiden dat een witte man pas bij kannibalisme wordt gecanceld.

3 likes

Nou Jeffrey Dahmer is weer helemaal hot op tiktok. Ik snap er helemaal niks van

2 likes

Sorry lekker late to the party haha. Ik zei het verkeerd, geen vraag maar aanname.

2 likes

Baby #12 van Nick Cannon onderweg.
Denk dat hij oprecht met 30 kinderen eindigt ofzo.

7 likes

Met als eindpunt kerst 2023?

10 likes

Het voelt een beetje als de sims ondertussen hahaha

19 likes

Nog even en hij haalt Kody Brown in

7 likes

100 baby challenge

14 likes