FF Boulevard #8

Real life 100 baby challenge hahahaha

15 likes

Heeft hij er ook al eentje bij de huishoudster verwekt?

3 likes

Herhaling van mijn berichtje eind augustus. Hoezo leest Nick hier niet?

14 likes

Hij kan denk ik geen nederlands. Probeer het in het engels!

2 likes

@ClaireCharlotte

‘PUT A KNOT IN IT!!!’

26 likes

afbeelding

15 likes

Niet vergeten aan te trekken!! Anders istie zo weer los :sob:

7 likes

Muziek? :eyes:

29 likes

Ja voor de nieuwe black panther film volgens mij
Geen nieuw album ofzo

6 likes

Zal er snel aankomen, ze is meerdere keren in de studio gespot. En super bowl dus ofwel komt er een album voor of na dat event.

26 likes

Ja klopt!

6 likes

Deze foto doet mij echt denken aan haar eerste 2 albums met SOS en pon de replay 🥹

16 likes

“Kijk mam, ik heb een auto getekend.”
“Ja leuk jongen. Weet je wat mama echt leuk zou vinden? Dat je een cel tekent voor haar volgers.”
“Maar mam…”
“Doe nou maar.”
“Mam :fearful:
“TEKEN!!!”

44 likes

Niet dat ik dat van het kind van Amal en George per se geloof, maar Amal is nog steeds mensenrechtenadvocaat, Mascha is influencer, nog wel een klein verschil

6 likes

Mijn neefje (7) had laatst ook een tekening gemaakt van Poetin en Zelensky, echt hilarisch wel :joy: En zijn broertje van 4 ook, maar die doet gewoon z’n oudere broer na. Maar ik zie dus dat ook vrij jonge kinderen dit wel mee krijgen.

5 likes

Maar wist je al dat Mascha Russisch is?!?! /s

3 likes

Wij keken thuis altijd het nieuws, dus ik vind dit niet heel raar eigenlijk. Denk wel dat het weinig betekent want als kind begrijp je niet echt veel ( ik dacht dat Arafat een lieve oude opa was <3 ) maar ik wist ook wel dat het oorlog was in Bosnië en dat de IRA aanslagen pleegde. De idealen erachter snapte ik natuurlijk niet, maar dat Putin een slechte man is zal een kind zo wel meekrijgen.

5 likes

Daar ben ik het idd wel mee eens. Sowieso vind ik dat mensen hun kinderen uit de media zouden moeten houden tenzij er echt een goede reden is.

4 likes

Via de insta van Tim den Besten.

Binnenkort heel Nederland weer op zijn kop dus. Er werd al een tijdje gespeculeerd over welke persoon de rumoer ging.

Ik vraag me af hoe je slaapt, wetende dat er een “explosief artikel” aankomt over je (geldt natuurlijk voor hem en ook zijn slachtoffers).

13 likes

Ik hoop dat hij kut slaapt

32 likes