FF Boulevard #8

Ja zou je dat echt raar vinden? Ik vind tien jaar verschil echt niet zo schokkend.

3 likes

Dit is een van de songteksten van de beste man, dus reken er maar op dat hij zulke dingen zegt.

Go ahead and cry, little girl
Nobody does it like you do
I know how much it matters to you
I know that you got daddy issues
And if you were my little girl
I’d do whatever I could do
I’d run away and hide with you

7 likes

Je schrijft zelf hierboven dat ze een relatie heeft met hem

3 likes

Ik ben bijna 30 en ik vind jongens van 20 echt nog kinderen. Als ik nu terug kijk vond ik mezelf toen ook echt niet volwassen.

38 likes

10 jaar verschil als je zo’n 25+ bent is niet heel gek maar ik snap niet wat iemand in de 30 te zoeken heeft bij iemand die begin 20 is, dat is echt een andere fase in je leven

10 likes

Dat volg ik, maar kan me ook voorstellen dat het anders werkt/loopt als je niet de gemiddelde twintiger bent, maar een Billie. Kracht en wijsheid voor beide partijen.

7 likes

Die Waylon… walgelijk.
Hij wil niet over z’n demonen praten :dotted_line_face:

8 likes

Vreselijk. Maar die andere vrouw is echt fantastisch, ga echt stuk om haar.

6 likes

Nu toch weer de demonen

5 likes

Ik heb ook demonen… :face_vomiting:

7 likes

Demoon in z’n hoofd bleek demoon in broek. Een niet-werkende lul. Probleem was toch dat z’n lul te vaak en elders aan het werk was?

11 likes

Nou zo duidelijk is het voor jou klaarblijkelijk niet : ā€œhij ziet er niet uit als een creepā€ ik wel de meest nietszeggende verdediging voor een groomer of predator die er is. Deze discussie over leeftijdsverschil is al zo vaak gevoerd. En dan als klap op de vuurpijl geef je aan dat je nog niets over hun (potentieel toxische) relatie hebt gelezen, alsof dĆ”t voldoende reden is om ervan uit te gaan dat dit ok is :woozy_face:

14 likes

Die vent speelt echt zo een rol. Die koppen die hij trekt als ie van lachend naar bloedserieus gaat, hij speelt echt iemand die even heel serieus en aandachtig gaat luisteren. Prik je toch zo doorheen.

14 likes

Ja heeeeel irritant, run Bibi, run.

En ze schelen 11 jaar. :disguised_face:

18 likes

Ja ik ben echt geen expert in body language ofzo, maar deze man is overduidelijk fake fake fake. En misschien weet ie zelf (nog steeds) niet wie die echt is en is het zelf ook een beschadigde man (met demonen), maar dan nog… Wegwezen Biebs.

4 likes

Hoe moet dit voor Bibi zijn om uitgezonden te worden. Ik heb het te doen met der.

9 likes

Aangezien ze hem terug heeft genomen zal ze wel vallen voor zijn praatjes en dit ā€œontzettend krachtig en dapperā€ (of iets dergelijks) van Willem vinden. :tired_face:

2 likes

Die Glenda… meid, niemand vindt jou interessant. Go home.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/371898873/glennis-grace-hoopt-op-eigen-docu-ben-al-vijf-jaar-aan-het-documenteren

11 likes

Ik kan me voorstellen haar overwegingen eerder te maken hebben met haar kinderen en de relatie die ze met en voor hen wenst.

5 likes

Nou als je iemand als partner een onbetrouwbare klootzak vindt dan hoop ik niet dat je voor je kinderen, hoe klein ook, bij elkaar blijft. Ik hoop toch dat je dan inziet dat een veilige basis meer is dan een mannetje en een vrouwtje onder een dak. :sweat:

26 likes