Eens, maar blijkbaar ligt deze zaak voor Bibi iets genuanceerder.
Los van mijn eigen mening over Waylon, wij kunnen niet oordelen over Bibi’s keuze. Maar kiezen om je partner het huis uit te schoppen of verder te gaan, zijn beslissingen waarbij zoveel overwegingen en gesprekken bij komen kijken. Dan is van buitenaf oordelen wel iets te makkelijk.
Ik wil ook niet over haar oordelen, maar ik vulde wel in dat ze waarschijnlijk oke is met zijn openheid van zaken in dit programma, mag hopen dat dat besproken is. 🫠
Over hem oordeel ik wel, omdat ik hem echt een wandelende rode vlag vind in zijn hele doen en laten.
En dan rest me verder niets dan Bibi veel kracht en wijsheid toe te wensen, toch @FredPaillet .
Wel de 10 minuten versie hoop ik?
Zn piemel werkte niet meer en toen werkte ie ineens wel weer buiten de deur. Ammehoela
En hoe precies heeft hij Bibi dan zwanger gemaakt?
Ach ja natuurlijk, helemaal niet aan gedacht!
En ook nog die foto
Die extreme 2000’s photoshop ook.
Aan de ene kant had Raven wel gelijk door te zeggen dat het geen taboe hoort te zijn om toe te geven een erectiestoornis te hebben, in het algemeen.
Maar.
Het feit dat Waylon het zo als een slap excuus gebruikt door het een demoon te noemen, komt net zo geloofwaardig over als dat de paashaas zou bestaan. Wel apart dat zijn piel dan bij iemand anders wel werkt, en dat hij ook nog zegt nu geen probleem meer te hebben.
Toch wel knap hoe Raven iedereen kan laten praten. Iedereen is zo open en eerlijk(?) bij Raven op de boerderij. Sowieso een topprogramma, niet iedere gast vind ik even boeiend maar dat heb je toch altijd met ieder programma.
Ach gossie, mijn hart breekt wel een beetje als je Nick zo ziet. Sowieso weer allemaal mensen die hem de schuld geven omdat hij de laatste jaren geen goede band met zijn broertje meer had enz (Aaron heeft ook een tijdje contactverbod gehad). Ik vind dat echt sneu voor Nick want hij kon Aaron ook niet helpen.
Vind het gewoon ook best een belediging voor Bibi zeg maar om dat zo op tv te zeggen. Wat eigenlijk zeg je; ja, ik kreeg hem van haar niet meer hard dus probeer ik het maar bij een ander?? Zou echt not amused zijn
Ik heb weinig toe te voegen aan het Waylon verhaal, behalve dan dat ik al heel de ochtend moet lachen om iedereen die het een slap excuus noemt.
Mijn puberbrein en ik vinden dat dus echt veel te grappig
Niet over nagedacht trouwens
zegt hij nou op het einde passed away at 43 years old?
Ja, dat zegt hij idd.
Ja nu je het zegt maar zal wel een foutje zijn door de emoties enz. Iemand in de reacties: You could see Nick flinch to correct him and realize it wasn’t worth it.
Jeetje moet je een dag na de dood van je broertje optreden dat lijkt me echt kut, zou juist ff met familie willen zijn