FF Boulevard #8

Schijnt dat ze nog maar een paar dagen moeten tot de tour voorbij is? Althans dat zei iemand in de comments ergens.

4 likes

Ja nou ik zou denken laterrr imma go home

6 likes

Ja ik ook maar goed we zijn Nick niet natuurlijk, iedereen gaat er anders mee om.

8 likes

Wiens gezicht hebben ze hier opgeplakt? Het is gladder dan de billen van mijn peuter.

4 likes

Ik denk trouwens dat het geen moeten is en hij echt wel de keuze heeft gekregen om naar huis te vliegen meteen, ik geloof niet dat hij moet blijven.

In andere filmpjes zie je wel dat veel solostukken van hem zijn overgenomen door anderen uit de groep bij liedjes waar hij emotioneel begon te worden.

4 likes

Mja die “keuze” zal vast ook beïnvloed zijn door contractuele verplichtingen.

8 likes

Hmm goed punt.

3 likes

Z’n accent verandert ook zodra hij liegt (heel Haags ineens)

6 likes

Die familie is wel vrij focked op dus misschien beter van niet.

7 likes

Ja zijn nog maar 2 concerten, morgen avond en donderdag avond.
Ik was gister bij het concert in Londen en niemand hield het droog in de zaal op de momenten dat Nick (en de anderen) moesten huilen.

Hij heeft zelf besloten om te blijven, heeft hij toen zijn zus Leslie overleed ook gedaan. Alleen zijn solo event voor de show was gecancelled en hij was niet aanwezig bij de vipfotos voor het concert.

@Hihalarisch zijn vrouw is er gelukkig nu bij! Was toevallig dat alle vrouwen in Londen aansloten. En hij is hoe dan ook bij familie, aangezien dit zijn familie is. Met zijn ouders en andere siblings (op Angel na) heeft hij geen contact.

24 likes

Oh dat wist ik dan weer niet. Weet alleen dat die vader paar jaar geleden ook is overleden.

2 likes

En dat die hele familie volgens mij een puinhoop is.

2 likes

Jep.

3 likes

Even he hoe komt Waylon ook op dat slechte verhaal. Ging hij niet vreemd toen zij zwanger was. Zij zit helemaal met die ellende. En hij denkt aaah paniek mn piel werkt niet even buiten kijken of hij t daar doet.

30 likes

Als Amber in 2021 ontdekt dat Alexander met maar liefst 12 verschillende vrouwen is vreemdgegaan, besluit ze echter de relatie te verbreken.

Ughhh ook een toppertje deze man

7 likes

Als giga BSB fan raakte dit me echt
wel super knap dat Nick de show toch heeft laten doorgaan. misschien was het fijn om een routine te hebben en met je vrienden daar te staan? maar toch heel knap.

1 like

Een vrouw van 76 met een man 40 jaar jonger. Dit is toch ook een enorme red flag?

6 likes

Een red flag voor wie?

Voor beiden as far as I am concerned.

5 likes

Had Linda niet gezegd dat ze of zich niet meer zou laten photoshoppen, of niet meer met makeup op de cover zou gaan?

Beiden niet goed gelukt

11 likes