FF Boulevard #8

Weer zo’n leeftijdsverschil: John Mayer, 45, grabs dinner with Mad Men child star Kiernan Shipka, 22, at Giorgio Baldi  | Daily Mail Online

7 likes

Weet je wel wat een red flag is?

6 likes

Is niet de eerste keer voor hem :nauseated_face:

4 likes

Hij lijkt op Marc Anthony. Of andersom.

8 likes

Hahahaha toen met corona had ze zo’n fucking lelijke cover laten tekenen, omdat ze niet opgemaakt kon worden. Ze leek op The Joker die 5 uur in de regen had gestaan

We hadden geen tiktok nodig om te weten wat jouw mening was aangezien je dat al gepost hebt :joy:

9 likes

Ah wat leuk! En wat zien ze er mooi en vrolijk uit!

8 likes

Of in ieder geval niet de enige!

10 likes

Als ik geloof dat de aarde plat is en ik vind dan videos van mensen die zeggen dat de aarde inderdaad plat is… Is gewoon je eigen denkwijze proberen te bevestigen :woman_shrugging:

31 likes

Is dit een serieuze vraag?

2 likes

Ja kom op zeg we hebben het over de kwetsbare positie van een heel jonge vrouw (wiens brein nauwelijks helemaal ontwikkeld is) in een zeer waarschijnlijk erg ongelijkwaardige relatie met een volwassen man. Mannen van veertig jaar zijn nou niet echt de kwetsbaarste groep van de samenleving zeg. Absoluut geen red flag wat mij betreft en het doet af aan de betekenis van de term om die te pas en te onpas in te zetten.

12 likes

Bedankt voor de uitleg. Snap wat je bedoelt. Maar ik denk dat er veel meer factoren zijn die een ongelijke relatie kunnen betekenen. Bijvoorbeeld opvoeding, eigen thuissituatie, gebeurtenissen in het leven etc. Een vrouw van bijna 80 met een man van bijna 40 is toch ook ontzettend ongelijk? Behalve het volwassen zijn, zijn het in dit geval net zo goed 2 totaal verschillende levensfases.

4 likes

Ik weet het niet, ik zou mss ook mijn man verlaten voor een date met Cher. In deze situatie zou ik denken dat zij gewoon hem ziet als leuke arm candy, maar hij net zo goed andersom profiteert van haar status en geld. Dus wederzijds winnen denk ik? Door 2 volwassen mensen met volgroeid brein (zolang ze niet gaat dementeren dan).

11 likes

Zou inderdaad kunnen en dan hebben ze het goed geregeld. Maar er kan net zo goed sprake zijn van een ongelijke machtsverhouding in dit geval. Nou ja, die is er in principe al op een bepaalde manier want zij is Cher, popidool en wereldberoemd. En hij is… iets minder bekend.

Edit: ik reageer met een lachende smiley om de eerste zin van jouw post :joy:.

2 likes

Maar wat maakt het uit dat ze in verschillende levensfasen zitten?
Ze zijn allebei volwassen en weten dondersgoed waar ze aan beginnen.
Zij wil een jonge blom tussen de lakens, en hij wil een absolute wereldster daten.

Nou, klaar toch?

9 likes

Dat is toch heel kort door de bocht? Volwassen zijn betekent toch niet gelijken zijn? Of dat er sprake is van een toxische verhouding? Los van of je prefrontale cortex nou wel of niet volledig ontwikkeld is.

4 likes

Maar wat is hier de ongelijke verhouding? Die moet er wel zijn. Er is geen verschil in autoriteit, geld hoeft helemaal geen rol te spelen want hij is niet afhankelijk van haar. Er moet wel iets van een afhankelijke ongelijke verhouding aanwezig zijn, en dat lijkt hier niet per se het geval.

4 likes

Ja en nee.

En ja er zijn meerdere manieren hoe een relatie ongelijkwaardig kan zijn. Maar bij deze lijkt leeftijd me daar niet de oorzaak van.

5 likes

Hij is volgens mij voor dat wereldje helemaal niet zo rijk. Er staat 2 miljoen, maar dat zegt vrij weinig (en Google is de bron, dus ja…). Als je ook artikelen leest, lijkt het mij niet de meest stabiele persoonlijkheid. Maar goed, dat is afgaande van de informatie die je hebt zoals in alle gevallen.

Ik vind een leeftijdsverschil van deze grootte ook alarmbellen doet rinkelen en tegelijkertijd begrijp ik nu ook beter waarom jullie anders vinden (ook jij @Alpacamybags en anderen hierboven). Thanks!

3 likes

Het probleem van 2 ruim volwassen mensen met een groot leeftijdsverschil zie ik echt totaal niet. Daarbij denk ik echt ze moeten het helemaal lekker zelf weten. Kan me ook prima voorstellen dat iemand als Cher die gewoon nog volop sprankelt en er fantastisch uitziet geen zin heeft om me een bejaarde vent in bed te liggen. Als hij nou begin 20 was had ik t al anders gevonden maar deze man is oud genoeg om hier zelf een weloverwogen beslissing over te maken lijkt mij.

5 likes