Hij zegt toch eigenlijk precies niks? Alleen dat hij door een moeilijke tijd gaat en geen contact heeft met hem.
Ah vandaar. Ja dat hij afasie heeft was een tijd geleden door familie naar buiten gebracht, verder is dit niet echt een update daarover. Maar idd heel naar voor hem
Ja is zelfs te kut om dat incommunicado grappig te vinden.
Irene Moors
Ah, nee omdat er stond dat hij een “small update “ had. Maar blijkbaar niet dus.
En dan heeft ze een zusje die Powerful Queen heet en een broertje Golden genaamd. En dan is zij genoemd naar een vaartuig dat een keer spectaculair in de fik is gevlogen.
Zou hij gewoon uit het raam kijken en het eerste voorwerp dat hij spot kiezen als naam .
Voelde me de laatste tijd al helemaal onrustig omdat ik het overzicht kwijt was, maar dit helpt. Bedankt!
Huh. Ik was in de veronderstelling dat alle kinderen behalve die bij Mariah Carey bij losse vrouwen zijn. Maar er zijn meerdere vrouwen met meerdere kinderen, maar in dezelfde tijd. Wisten die van elkaar of hoe werkt dit. En betaalt ie veel alimentatie, waarom zou je dit doen.
En nummer 11 en 12 hebben ook nog eens dezelfde naam
Hij heeft relaties met meerdere vrouwen. Waarom weet ik dit allemaal?
Haha ik dacht wel eerst dat er eentje expecting heette tot ik nr 12 zag. In my defence: Expecting had best gekund in dit rijtje namen…
Gwendolynn begint met haar eigen youtube kanaal en misschien een spin-off met Christine en Janelle aangezien Janelle ook al schijnt te zijn gepeerd.
Oh echt? Ik kijk het huidige seizoen op TLC woensdagavond maar dat is vorig jaar opgenomen volgens mij. Zou wel een plot twist zijn haha
Gwen deed een livestream met een vriendin van haar en daarin vertelde ze dat Janelle ook weg is. Dus ik weet niet of we het ook echt nog gaan zien ahha
Hahaha ja ik ook. Ik was al die namen aan het opnoemen en wilde bijna zeggen en eentje heet expecting… ohnee wacht
Ik gier hier zo hard om. Alsof ze met carnaval verkleed gaat als het plebs