FF Boulevard #8

Ja, ‘echt spannend’ :roflmao:

4 likes

Door uitzendingen heengesleept ook echt? Dus dat ze aan Kruidvat zat te denken tijdens een saaie uitzending? Ok Eva…

11 likes

Volgens mij heeft ze wel eens verteld dat ze vaak gespannen is voor een (live) uitzending en dan denkt ‘werkte ik maar bij het Kruidvat’

8 likes

Pff die woordgrappen, echt heel onnodig en laag

12 likes

Dat staat hier idd:

Op juicechannels wordt echter gedacht aan een spondeal.

6 likes

Hahaha idd of iig een buurtdrogist ipv een Kruidvat waar iedereen gestresst is en je je kont niet kan keren.

7 likes

De Kruidvat is echt mijn persoonlijke hel. De gangpaden zijn altijd helemaal volgebouwd. Óveral staat iets en je moet altijd een soort ongemakkelijke dans met een mede-klant doen om ergens langs te kunnen. En dan dat schreeuwerige rood en geel van de aanbiedingskaartjes. Alles is ook een aanbieding en ieder schap is volgepropt. Ik kan me weinig kuttere winkels bedenken dan Kruidvat.

81 likes

Ik snap ook echt niet hoe mensen daar leuke dingen kunnen vinden. Je moet echt graaien voor t leven.

2 likes

Eens. En toch kom ik er liever dan bij de etos. Ben er van overtuigd dat de reclame van kruidvat mij hersenspoelt.

8 likes

Nou de action komt dicht in de buurt

8 likes

Oh niet mee eens want de Action vind ik echt duizend keer kutter. Mijn nummer 1 winkel die ik haat. Druk, chaotisch, naar TL-licht, onoverzichtelijk, gillende kinderen. Echt mijn persoonlijke hel. Ik moet altijd bijkomen als ik door iemand (mijn moeder meestal) mee word gesleept.

11 likes

Ja ik kan niet kiezen of ik Kruidvat of action kutter vind, gaat erg gelijk op.

Zeeman daarentegen stukken beter!

4 likes

@grace Haha ik fiets er ook elke dag langs en ben steeds geneigd om naar binnen te gaan maar nog nooit gedaan. Ik kwam laatst na hete lange tijd weer eens op Leidseplein en ineens zit daar ook zo’n winkel? Waar de H&M altijd zat.

3 likes

Nee joh. Veel beter georganiseerd, rustiger en ruimer. Zeker die op de Havenstraat

6 likes

Roosmarijn Koster gaat hier heel vaak heen en vlogt dan alles

2 likes

Kruidvat is ook altijd zo random omdat ze er ook snoep, merci, kerstkaarten en caprisun verkopen. Ik vind dat echt heftig. Ik wil geen badschuim en scheermesjes kopen in een winkel die ook ferrero rocher verkoopt.

9 likes

Koop je dan ook nooit zoiets in de supermarkt?

14 likes

Haha ja ik snap wel wat je bedoelt. Bij kruidvat puilen de schappen ook echt uit en om elke hoek heb je weer een ander product of koopjeshoek. Etos oogt veel rustiger en die verkopen ook minder random spullen naar mijn idee.

Wat ik ook echt een vage winkel vind: DA. Dat is echt altijd zo’n ouderwetse drogist waar ze make-up merken verkopen waar je nog nooit van gehoord hebt

23 likes

Dat zijn de retro merken van vroeger! Zoals miss sporty enzo. Nostalgie

24 likes

Bestaat de da nog??

4 likes