Al die witte tv mannen zijn erger dan forummers. “De sfeer is hier kut ik kom nooit meer terug.” Volgende dag zijn ze weer op tv alsof er nooit wat gebeurt is.
ik voel me niet begrepen!!!
Zeker ook een manier om onder het meewerken aan onderzoek en eventuele aansprakelijkheid uit te komen. Mag hopen dat de commerciëlen hem niet willen.
Zou die ook onder een andere naam terugkomen?
Martijn van Oudmoskee
‘Hoe bedoelen jullie? Ik ben echt Mathijs niet hoor!!’
Hij zei nog net niet: Fuck you all and die!
Martijn van Oudmoskee hahaha noooooooooo
hot take maar snollebollekes misschien
Sterkte hahahahah met wat swiebert…
NRC zegt dit over Eus’ optreden ![]()
‘Bij Jinek zat niemand aan tafel die niet óók ooit bij DWDD aan tafel had gezeten. Özcan Akyol, voorheen DWDD-tafelheer, nam het op voor zijn vriend Van Nieuwkerk. Ik weet niet zeker of hij hem (of zichzelf) daar een dienst mee bewees, maar loyaal was het wel.’
Dat afgewisseld met gegeil over Charles Aznavour
Liever zijn broer Paul Blokhuis?
En meteen gevolgen!
(helaas maar tijdelijk)
Ook gewoon echt aan allebei tegelijk, hij is een percecte mix
Hoezo tijdelijk, wtf man.
Die paarse oogleden (??) vallen me nu pas op, hoe weird
Omdat als ze hem nu op straat zetten ze hem een behoorlijke zak geld mee moeten geven, dus dat onderzoek moet er eerst komen. Maar die keert niet meer terug. Hij kan echt dit werk niet meer doen nu.
Klopt helemaal wat je zegt, emotie voerde de boventoon in mijn bericht. Al had hij op eigen initiatief kunnen opstappen, dan had niemand hem een zak geld mee hoeven geven.
Hahahahaha moffel en piertje in een ja.
Ja maar zo is het nooit goed. Als ie zelf opstapt krijgt ie te horen dat ie arrogant is, de eer aan zichzelf wil houden of zichzelf als onschuldig ziet.
Hij is ook niet goed natuurlijk. Maar wat die man nu ook wel of niet zal doen, alles zal tot de nodige kritieken leiden. Dit lijkt me dan toch de beste keuze en de omroep is hiermee aan zet.