FF Boulevard #8

Ik hoor die jingle in m’n hoofd alsof het nooit is weggeweest.
En inderdaad, ze hadden altijd van die dropjes op de counter. Dit is echt zo’n nostalgische jaren 90 winkel.

2 likes

Hmm
Heb toch een error aangezien het al november is.

6 likes

Foto’s van kinderen mogen toch niet @moderators?

11 likes

True! Echt stom dat ik daar niet aan dacht! Excuses, En goed dat ik er op wordt aangesproken

Maar bij deze Romee Strijd is bevallen van haar 2e kindje en ze heet June!

9 likes

Ooh ze hebben al een kerstboom staan! Niice

8 likes
13 likes

Römer zei eerder dit jaar zich “niet genoodzaakt” te voelen op de beschuldigingen in te gaan. “Het verhaal over een toentertijd veertienjarig meisje waarmee ik grensoverschrijdend contact zou hebben gehad, is voor mij als vader van een tienerdochter en weldenkend mens een brug te ver.”

Echt I can’t… :disappointed:

6 likes

Het gaat om online zedendelicten met drie minderjarigen die toen 14 tot en met 16 jaar oud waren. Het vermeende voorval speelde eind 2015 tot eind 2017. Volgens het OM is er geen sprake geweest van fysiek contact.

Tering. Ik heb hier verder geen woorden voor

13 likes

Ik zat een keer naast hem in de tram en vond hem een hele onplezierige energie hebben.

Wilde jullie deze informatie toch niet onthouden…

9 likes

Bedankt voor deze waardevolle toevoeging. :pray:

35 likes

Het lijkt erop dat Thijs een aantal zeer fanatieke fans heeft die het vermeende slachtoffer al maanden lastig vallen.
Het is echt walgelijk.

Ik hoop dat het OM grondig te werk is gegaan, maar dat lijkt het wel op gezien de vervolging.
Ik hoop dat de zaak snel voorkomt.

7 likes

Moet eerlijk zeggen dat het mij verbaast dat hij zulke fanatieke fans heeft. Zo bijzonder is hij toch niet?
Echt verschrikkelijk om slachtoffers monddood proberen te maken.

27 likes

Dus het zou nog echt waar kunnen zijn ook dan?!?? /s

4 likes

Dit probeer ik dus de hele tijd aan een vriendin duidelijk te maken. Bij de Danny de Munk is er namelijk geen sprake van vervolging en is het onderzoek vroegtijdig gestopt. Dat er bij Thijs Römer gekozen is om hem te vervolgen wilt dus wel zeggen dat ze voldoende aanwijzingen/bewijzen hebben om dat te doen.

Ik vind Thijs Römer ook een knappe man. Maar ook knappe mannen kunnen vieze perverts zijn.

6 likes

Is algemeen bekend, ze heeft er zelf openbaar tweets over geplaatst. Daarmee kwam het nieuws ook uit, ze heeft later pas aangifte gedaan nav de reacties op die tweets.

6 likes

Echt 1 van m’n lievelingsprogramma’s dit :joy::smiling_face_with_tear:

12 likes

Heel veel reacties op NU.nl gaan daar ook over, dat we ‘eerst maar eens het onderzoek af moeten wachten!1!1!’ Maar het onderzoek is al afgerond mensen, en het OM heeft daaruit geconcludeerd dat er genoeg bewijs is om tot vervolging over te gaan. We moeten de uitspraak van de rechter afwachten, maar dat onderzoek is al gedaan. Heel moeilijk om te snappen blijkbaar. Sowieso is het gros van de reacties daar om te janken. Het gaat verdorie om 14 jarige meisjes, maar alsnog weten ze de schuld daar te leggen ipv de volwassen vent die met ze aan probeerde te pappen, bah

29 likes

Het onderzoek loopt totdat de rechter het onderzoek op de zitting sluit. (Kleine nuance)
De verdediging krijgt nog de kans om onderzoekswensen in te dienen. Er kunnen bijvoorbeeld nog getuigen gehoord worden. Dr advocaat van de verdediging kan nog stukken inbrengen.

14 likes

Mee eens in die zin dat er nog veroordeling is, maar als het OM voldoende reden ziet om dit door te zetten mag je wel voorzichtig concluderen dat er sterke aanwijzingen zijn die duiden op. En eerlijk is eerlijk, totdat een rechter heeft beslist moeten we uitgaan van de mogelijkheid dat iemand onschuldig is.

1 like

Ik had een verhaal getypt maar dat werd te persoonlijk. Ook als een rechter anders beslist, wil niet zeggen dat het niet écht gebeurd is. Er zijn zoveel redenen waarom er geen bewijs gevonden kan worden voor iets. Als slachtoffer vind ik dit echt pijnlijk te lezen hoe zwart wit mensen dit soms zien, we zouden ons allemaal niet in moeten laten met dit soort zaken als buitenstaander

62 likes