Ja, vind dat ook lastig in de zaak van Danny. Geen bewijs dus ‘zie je wel, ze liegt!!!’. Euh, het gebeurd vaak zonder andere mensen en bewijs voor zoiets is zo moeilijk. Echt naar vind ik dat…
Ik hoop dat je niet getriggered bent door mijn bericht? Het was niet mijn bedoeling te stellen dat hij misschien wel onschuldig is, maar wilde de nuance brengen dat het onderzoek nog niet afgelopen is.
Het bewijs dat iemand onschuldig is, is er (bijna) nooit. Een vrijspraak zegt niets meer dan dat er onvoldoende wettig bewijs was of dat de rechtbank niet overtuigd is geraakt door het wettige bewijs.
Is het heus?? Staat het Volkskrant artikel online? Bron: insta Tim den Besten maar heb geen abo dus kan het niet lezen
Ja lijkt er wel op. Ik ga nu lezen.
Ja! Ik heb het net voor een groot deel gelezen. Er wordt vooral in besproken wat voor tiran hij was op de redactie (incl die hoofdredacteur Dieuwke) en dat iedereen bang voor hem was. Er zijn meerdere meldingen gedaan, maar daar werd niets mee gedaan. Maar daarna ben ik gestopt met lezen
Ja zie ook het nieuwstopic!
https://www.instagram.com/p/Ck-e81bjLB8/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Nasrdin heeft een mooie shoot waar hij op een foto hakken aan heeft. En de comments staan vol met fragiele mensen die zeggen dat hij homofilie promoot. Het is een schoen mensen maken zich echt druk om niks.
Ik dacht even dat ze het artikel gewoon gratis gepubliceerd hebben, maar helaas.
Ben wel benieuwd
Heftig zeg, die comments, wordt er echt een beetje verdrietig van. Knap dat hij het toch post ook al weet hij exact wat voor bagger hij over zich heen gaat krijgen.
Ik vind de comments zo heftig. Hoe kan je zoveel narigheid uitkramen puur door het geloof. Zie dit in bepaalde facebookgroepen ook voorbij komen bij posts over lhbtq. En vind het heel lastig om dan niet te oordelen over het geloof. Omdat ik vind dat dat iets is voor ieder voor zich, maar als je zulke lelijke dingen zegt onder t mom van “dit mag niet in ons geloof” vind in het heel moeilijk daar respect voor op te brengen.
Ik vind het makkelijk om een bepaalde haat te hebben en je dan te verschuilen achter je geloof.
Vooral omdat dan ineens “Gij zult niet oordelen over andere” niet telt.
Ik denk dat het meer een macho cultuur ding is dan een geloofs kwestie.
Ja bedacht me ook dat genoeg mensen met een ander geloof ook zo reageren. Denk als je bepaalde groepen mensen vraagt om te reageren dat die reacties ook niet oke zijn. Maar hier wordt t wel heel erg op het geloof gegooid.
80% van de anders of niet gelovigen in NL zullen precies even verrot reageren hierop
Is er een manier om dit als niet-abonnee te lezen?
Zonder sarcasme, dit is zo voor de hand liggend en had ik nooit aan gedacht. Digitalisering is een pandemie.
Ik had er een dubbele punt moeten neerzetten: Ik had er echt niet bij stil gestaan dat ik een krant had kunnen kopen.
Misschien kan het trouwens via “die ene app waar het losse artikelen kunt kopen”. Weet iemand welke ik bedoel? Mee eens dat gratis lezen niet oke is!
Edit: Blendle!
Je bedoelt Blendle maar de Volkskrant, AD en Trouw zijn daar al een tijdje meegestopt. Ook de reden dat ik gestopt ben met Blendle want weinig zin als niet eens alle kranten er in staan
Ja ik zei dit nog tegen mijn vriend: ik wil echt wel betalen voor losse artikelen maar ik wil niet meteen een abonnement afsluiten op iets
Dit dus
Dat zeg ik toch zelf ook al in mn tweede post.