FF Boulevard #8

De meest witte mannen reactie der witte mannen reacties.

Stapt hij op om zijn gedrag? Neejoh, hij is slachtoffer, z’n werkgever twijfelt aan z’n oprechtheid. Openlijk nog wel!

83 likes

200w

21 likes

100% zeker dat hij overstapt naar een commerciële zender en 20 keer zoveel gaat verdienen. Bah.

31 likes

Het is duidelijk dat hij de impact van z’n eigen handelen totaal niet inziet. Wat ik mij alleen wel afvraag na het lezen van de reconstructie in de Volkskrant, is wat de strekking is geweest van gesprekken die destijds met hem zijn gevoerd. Als dat alleen een soort tik op de vingers is geweest, waarin hij niet duidelijk genoeg is gewezen op de schade die hij anderen heeft aangebracht. Dan valt hem alles nog steeds te verwijten maar zou dit meneer Klein net zo hard - zo niet harder - moeten worden aangerekend. Die stond gewoon boven hem en had destijds al hard kunnen en moeten ingrijpen. Gebaseerd op hetgeen ik heb gelezen, heb ik het idee dat dat niet is gebeurd. Dat Matthijs de banden nu verbreekt op eigen initiatief, dat snap ik dan ergens nog wel. Alleen waarom zit die NPO-baas daags na het artikel nog op dezelfde plek? Valt het hem niet nog harder aan te rekenen? Hoe kan het dat iemand op die positie op geen enkele manier verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen disfunctioneren. Sterker, als leidinggevende had hij Matthijs toch juist in bescherming moeten nemen tegenover zichzelf én anderen.

Wat ik mij overigens ook afvraag: Matthijs heeft overduidelijk op geen enkel punt door gehad wat de gevolgen zijn van zijn handelen. Wat de precieze inhoud is geweest van de gesprekken met de NPO van de afgelopen maanden, weten we natuurlijk niet. Als dan zo’n alles vernietigend artikel wordt gepubliceerd, waarin je door alle lagen van de organisatie door het slijk wordt gehaald. Ben je dan überhaupt nog in staat om op je eigen handelen te reflecteren?

12 likes

Al die witte tv mannen zijn erger dan forummers. “De sfeer is hier kut ik kom nooit meer terug.” Volgende dag zijn ze weer op tv alsof er nooit wat gebeurt is.

38 likes

ik voel me niet begrepen!!!

7 likes

Zeker ook een manier om onder het meewerken aan onderzoek en eventuele aansprakelijkheid uit te komen. Mag hopen dat de commerciëlen hem niet willen.

11 likes

Zou die ook onder een andere naam terugkomen?

Martijn van Oudmoskee
‘Hoe bedoelen jullie? Ik ben echt Mathijs niet hoor!!’

76 likes

Hij zei nog net niet: Fuck you all and die!

27 likes

Martijn van Oudmoskee hahaha noooooooooo

19 likes

hot take maar snollebollekes misschien

7 likes

Sterkte hahahahah met wat swiebert…

2 likes

NRC zegt dit over Eus’ optreden :joy:

‘Bij Jinek zat niemand aan tafel die niet óók ooit bij DWDD aan tafel had gezeten. Özcan Akyol, voorheen DWDD-tafelheer, nam het op voor zijn vriend Van Nieuwkerk. Ik weet niet zeker of hij hem (of zichzelf) daar een dienst mee bewees, maar loyaal was het wel.’

11 likes

Dat afgewisseld met gegeil over Charles Aznavour

9 likes

Liever zijn broer Paul Blokhuis?

5 likes

En meteen gevolgen!

(helaas maar tijdelijk)

7 likes

Door deze foto van Frans Klein moet ik aan Moffel en Piertje denken

76 likes

Ook gewoon echt aan allebei tegelijk, hij is een percecte mix

13 likes