Omdat als ze hem nu op straat zetten ze hem een behoorlijke zak geld mee moeten geven, dus dat onderzoek moet er eerst komen. Maar die keert niet meer terug. Hij kan echt dit werk niet meer doen nu.
Klopt helemaal wat je zegt, emotie voerde de boventoon in mijn bericht. Al had hij op eigen initiatief kunnen opstappen, dan had niemand hem een zak geld mee hoeven geven.
Hahahahaha moffel en piertje in een ja.
Ja maar zo is het nooit goed. Als ie zelf opstapt krijgt ie te horen dat ie arrogant is, de eer aan zichzelf wil houden of zichzelf als onschuldig ziet.
Hij is ook niet goed natuurlijk. Maar wat die man nu ook wel of niet zal doen, alles zal tot de nodige kritieken leiden. Dit lijkt me dan toch de beste keuze en de omroep is hiermee aan zet.
Ligt er toch vooraal aan met welke verklaring iemand opstapt. Als iemand opstapt en aangeeft ik heb het verkeerd gedaan daarom hoor ik niet meer in deze functie is het anders dan een Matthijs die opstapt omdat ie zich niet gesteund voelt door zijn werkgever.
Ik stem voor dat Herman van der Zandt de presentatieklus overneemt
Edit: en Simone Weimans zou het, denk ik, ook goed doen
Ik denk dat letterlijk ieder mens een avondje oude lullen muziek aan elkaar kan praten.
Ik meld me aan!
Het lijkt mij ook wel aardig verdienen
NPO als je dit leest: kies Herman voor de top2000 a gogo! Nu al zin in dan.
Ik wil wel dat hij elke aflevering even gaat rappen
Of losgaan op een heavy metalnummer. Een wat anders dan dat Charles Aznavour gezwijmel
En t alleen maar hebben over cuvers en cuntry
Nou soms (of eigenlijk heel vaak) hebben ze het ook nog over Aretha Franklin of Otis die dood is.
En dan bij de quiz het onderdeel: welk nummer verzieken Klaas en Milou
Claudia de Breij heeft gereageerd. Vind het vooralsnog niet sterk, maar wie weet bewaart ze haar munitie voor de oudejaarsconferenceâŠ
Edit: ik weet niet welke taal er in de preview hierboven staat haha, maar als je klikt, kom je gewoon bij het bericht van Claudia uit.
Ik vind het best apart dat ze zegt het te bewaren voor de oudejaarsconference. Dat gaat natuurlijk wel over de actualiteit, maar vaak ook icm humor. Weet nou niet of ik dat de juiste plek vind om het daar dan over te hebben. Wel als aanvulling wellicht, maar ze zegt nu nog niks eigenlijk, dus je verwacht dan nu dat ze daar dan echt een statement gaat maken.
Ik vind het vooral raar omdat Claudia altijd vooraan staat om overal wat van te vinden en zich uitgerekend nu stilhoudt.
In de conference kunnen zeker ook serieuze zaken besproken worden, zo heeft ze het eerder in haar programmaâs uitgebreid over o.a. vluchtelingen en oorlog gehad. Daar maak ik me niet zoân zorgen om. Meer of ze âhaar eigen nest durft te bevuilenâ.
Nou ja, ze zat er vaak en heeft het programma in de begintijd ook gepresenteerd. En aangezien ze over allerhande misstanden altijd iets te zeggen heeft (waar ik het vaak mee eens ben), ben ik wel benieuwd naar haar inhoudelijke reactie of dat ze nu ineens haar mond houdt omdat het haar âeigen clubâ betreft.