FF Boulevard #8

https://www.instagram.com/p/ClS-GhPATqi/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Dit lijkt me toch zo’n slecht idee

8 likes

Ja ik snap ook niet waarom zij geroast moet worden.
Ok, management die er lekker aan verdient, maar ik denk dat ze beter een BNer met een dikkere huid hadden kunnen kiezen

8 likes

Dat roast gebeuren vind ik überhaupt zoiets treurigs. Maarja kan aan mijn persoonlijke mening liggen.

74 likes

Ik vind heel veel van Famke Louise maar ze heeft wel echt een dikke huid man

27 likes

Ik vind het ook heel treurig, allemaal B-celebs in het publiek en die roasten. De tekst is door iemand anders geschreven en ze denken alleen maar hoe harder ze zijn hoe grappiger. En als een grap over jou gaat dan moet je lachen. Het is totaal niet spontaan ofzo.

17 likes

Moet even mijn schadenfreude delen. Volgens mij hadden die snoepjes vorig jaar de Gouden Windei gewonnen.

19 likes

Hierdoor herinner ik me ineens dat zij vroeger zo’n programma presenteerde, ‘Help, Ons Kind Is Te Dik’. Echt zo triest. Elke aflevering een kind in de spotlight en het ging helemaal om hoe ongezond ze wel niet aten enzo.

3 likes

Dit doet me denken aan een gesprek van van de week in het bloggerstopic. Als je hier begint en naar boven scrollt kun je bijlezen.

Hoezo geeft Famke Louise jou het idee dat ze geen dikke huid zou hebben?

Net als wat werd gezegd over Jade geeft Famke mij juist het idee te weten wat ze doet en dat ze ervaren is. Zij durft vast wel in te gaan tegen haar management als ze die roast niet zou willen.

3 likes

Nou nee, dat hoef ik niet hoor. Ik vind haar soms niet zo overkomen, maar hee, ik zit daarin fout. Kan gebeuren.

1 like

Je verwacht wel wat meer sympathie van iemand die een burn-out heeft gehad :neutral_face:

3 likes

Dit is sowieso echt onzin want vanuit mijn ervaring is het super moeilijk om aangenomen te worden bij een talkshow, dus hoezo denkt hij dat mensen niet goed genoeg zijn? Ze kiezen echt alleen maar de beste van de besten en voornamelijk randstadmensen. Ik denk dat uit mijn afstudeerjaar (150 studenten) maar twee mensen bij een talkshow hebben mogen stagelopen/werken.

19 likes

Dat en nu hebben we veel talkshows, maar destijds viel het toch wel mee? Die vlieger gaat dan ook niet op.

8 likes

Wat een lul!

En ook weer zo opmerking in de trant van “zE KOnDen De wErkdRUk NieT aAN” :face_vomiting: En weer de “ze hadden tegen Matthijs in kunnen gaan”. Dat gaat ook zo makkelijk als er een angstcultuur is :unamused:

6 likes

Waar komen al die witte mannen nou toch weer vandaan die even aDvOcAaT VaN dE DuIvEL moeten spelen?

Heeft iemand ergens een vuilnisbak open laten staan?

17 likes

Maar echt he net als Andre van Duin “OoOoOh iK hEb NoOoOit IeTs GeMeRkT, DuS kAn HeT nIeT gElOvEn”. Ok good for you Andre, maar 50 redactieleden hebben zich hierover uitgesproken, en nog blijft Matthijs op zo’n fckn voetstuk staan. Aargh!

12 likes

Uit de hel gekropen.

24 likes

gelijk domino effect van allerlei mensen die zichzelf ontmaskeren door dit soort uitspraken te doen

8 likes

Volgens YC heeft André H eindelijk met z’n moeder gebroken. Eerste goede beslissing ever.

Ben echt van een andere generatie denk ik, want dacht dat YC voor Yolanthe Cabau stond en heb me zeker een half uur af zitten vragen waarom zij het over Andre Hazes heeft :dizzy_face:

54 likes

Een half uur !? :sob:

8 likes