FF Boulevard #8

Nee en de stress die hij nu mee krijgt met zo’n bericht lijkt mij ook niet echt bevorderlijk voor zijn herstel

5 likes

Idd😒

4 likes

Echt naar idd, en al die moeite ook die hij heeft moeten steken in het typen van een insta post:( laatste waar je mee bezig wilt zijn!

4 likes

Pfff jessie jazz heeft ook een heftige periode. Een miskraam en het verlies van haar vader :frown:

9 likes

Je zou toch haast zeggen dat dit inderdaad strafbaar is, ze zet gewoon aan tot het illegaal verkrijgen en verspreiden van vertrouwelijke informatie🤯

6 likes

Ik hoop oprecht dat Marc aangifte doet

5 likes

Zal wel onderdeel zijn van een grotere agenda.
Je moet msm niet geloven!!! :angry:

of is yvke geen wappie?

2 likes

Dat vind ik heel erg voor haar maar daarnaast vind ik het ook heel erg dat zij nog niet gecanceld is. Ontkennen van de pandemie, insinueren dat het je eigen schuld is als je ziek wordt of komt te overlijden aan corona, fatshaming, de bekende Law of Attraction bullshit en ga zo maar door. En mensen blijven maar volgen.

64 likes

Ben bang dat Jessie cancellen alleen niet zo veel zin zou hebben, er zijn momenteel zoveel influencers zoals zij. Om verdrietig van te worden, de mate waarin dat egoïstische gedachtegoed zo populair is nu. :sob:

10 likes

Niet omdat ze niet blij genoeg was, maar de miskraam is wel :sparkles: onderdeel van het hele proces :sparkles: en een zegen / goddelijke tussenkomst. Nou mag ze dat denken hoor, maar een dergelijke zienswijze projecteren op andere mensen hun leven en dood en pandemieën is andere koffie.

6 likes

Jeetje, ik ben niet zo kumbaya why can’t we just bake a cake and all get along, maar vind het nogal wat om nu te beginnen over iemand cancellen als ze net een miskraam heeft gehad en haar vader is verloren. Er is een tijd en een plaats hoor.

49 likes

Maar echt

5 likes

Ok, wie van jullie werkt bij de NPO? :eyes:

144 likes

Beste nieuws van de dag :heart_eyes:

15 likes

Herman de Schermman :heart:

15 likes

Yassss

6 likes

Ik kom er net achter dat Romy en Cemal nog steeds samenzijn. Leuk koppel

6 likes

Naaah for real?

9 likes

Dat ze een miskraam heeft gehad betekent toch niet dat ze ineens een goed persoon is? Ik ken die hele vrouw niet, maar als ik zie wat @ufo allemaal meldt kan ik ook alleen maar denken dat ze gecancelled mag worden (en alle andere influencerwappies met haar). Dat kan prima bestaan naast (en tegelijk met) het verdrietig voor haar vinden dat ze een miskraam heeft gehad :woman_shrugging:t3:

12 likes

Er wordt nergens gezegd dat ze een goed persoon is? Alleen dat dit niet het juiste moment is

11 likes