Ja het zat er in natuurlijk. Alles wat zij doen krijgt bakken kritiek. Netflix weet best dat het trollenleger hier vol opduikt
Het is een meme, haha. En ik denk het laatste gedeelte dat iemand alleen huilt met het linkeroog, dus eigenlijk nep. Maar ik heb de video zelf niet gezien en ben niet zo into de royals.
Huh, van wie?
Robin Wasverzachter blijkbaar
Toch fijn dat de hele wereld weet dat je een ongelukje bent.
Nou inderdaad zeg…
@Nova dacht dat je een grapje maakte maar hij heet echt wasverzachter van achteren. Gemiste kans dat ze hem niet Robijn hebben genoemd ipv Robin
Haha ik maakte wel een grapje, als in dat ik niet dacht dat hij echt zo zou heten ![]()
Is dat niet gewoon zijn artiestennaam als tatoeëerder?
Ik bekeek even haar insta want ik ken haar verder niet, maar die onderste comment
hahaha jezus, ja kinderen zouden maar blote benen zien
Jeetje als ze hier al over valt dan kan ze de rest van haar foto’s maar beter niet bekijken ![]()
ahahah ja dat dacht ik ook al toen ik verder gescrolde ![]()
Wasverzachter ![]()
wat een aanstellerig dansje. Leuk hoor om je kind als ongelukje aan te kondigen
maar moeten er dan allemaal eufemistische termen aan geplakt worden als een kind niet gepland was? beter om er open over te zijn en te blijven dan dat een kind uiteindelijk zelf de puzzelstukjes bij elkaar gaat leggen en erachter komt dat het “een ongelukje” was
Ze is wel samen met die wasverzachter gast dus dan hoeft dat kind later toch niet per se te gaan puzzelen naar zijn of haar oorsprong?
Dat het niet gepland is ok, maar accident genoemd worden hoeft ook weer niet per se
Ik vind het iets anders dan het aan je directe omgeving of familie te vertellen of openbaar op ‘t internet. Maar da’s misschien mijn ouderwetse gedachte ![]()
Er hoeft toch überhaupt niets over gezegd te worden.
Ik vind het eigenlijk ook niet zo raar of gek? Gebeurt toch regelmatig en betekend niet dat je ouders nu niet super blij met je zijn!
Mee eens, het zegt alleen maar iets over de manier waarop ze zwanger is geworden (per Ongeluk) en niet over het kind zelf of hoe blij of niet-blij ze ermee zijn. Ik vind dit wel een echte ‘je kan ook niks meer zeggen’.