En dat VUmc personeel dus ook echt informatie heeft doorgegeven over een patiënt.
Die worden nog wel ontslagen als het echt zo is
Aah dat is wel echt haar laagste actie ooit denk ik.
En dat personeel geeft nog info ook. Zou ze daar nou voor betalen? Wat is anders je reden om dit te delen?
jullie volgen haar allemaal?
Jaa dit heb ik echt nooit begrepen. En ook allemaal " Nou… wat YC nou weer doet" om later ook weer te posten " Wejow die en die gaan vreemd"
Nee hoor. Staat overal op Twitter.
Ik hoop het wel want dan zullen andere mensen zich wel niet meer veilig genoeg voelen om info te delen en doekt haar kanaal vanzelf op.
En komen wij niet meer in de verleiding om te kijken en erover te praten 🫣
Heb ik ook maar verwijderd nu mr. Musk dat in handen heeft. Ik mis wel alles zo😭.
Leave Yolanthe Alone
Maar Keet heeft inderdaad nul komma nul gevoel voor empathie. Maar dat zagen we al bij de gijzeling in de Apple Store
Ja was toen ook met Samantha (barbie…)
Zijn ze sindsdien echt streng op geworden! Ik ben verpleegkundige en mag niet eens mn eigen dossier open
En ze zien wie je hebt opgevraagd enzo. Ben er zelf ook wel eens naar gevraagd wie ik had opgevraagd en waarom (bleek een nieuwe patiënt te zijn waar ik zelf een dossier van had aangemaakt).
Hopelijk worden die mensen ontslagen want het is echt niet normaal en gewoon verboden.
Jezus dat gaat echt ver als ze dit echt afgeven
Ja, heel!
En nu heeft Yvonne precies wat ze wil! Ze suggereert een blauw oog en nu een val op een scherp voorwerp en hoppa! Een heel leger van dombo’s denkt dat het waar is…
Edit: ze suggereert niet een blauw oog, dat is in zijn eigen story te zien.
Ja en wat boeit het ook?!
Bedoelde meer hoezo gaat herseninfarct ook rond. Of heeft M dat zelf gezegd.
True
Yep, dat is zijn eigen bericht. En mijn opmerking was ook niet naar jou persoonlijk gericht, sorry, als dat zo over kwam.
Heeft gewoon in de krant gestaan van de week. Die verklaring kwam van hem zelf/zn management.
Het is echt ziek als je een man, die vorige week op sterven na dood was en nu ligt te herstellen, zo benadert.
Als ze ook meer als 3 actieve hersencellen had gehad, had ze zelf ook wel kunnen bedenken dat die blauwe plek is gekomen door een val tijdens het infarct.
Niet dat het wat uitmaakt, maar zelfs extreem logisch nadenken is te veel gevraagd voor dat mens.