FF Boulevard #8

Ik denk dat jij net zo goed weet dat Eddie die opmerking anders bedoelde dan hoe jij het hier nu weg zet :slightly_smiling_face:

5 likes

ok

9 likes

https://www.ad.nl/show/verkrachtingszaak-tegen-acteur-danny-masterson-nietig-verklaard~ac0a328b/

2 likes

Ik ook niet.

Vind dit ook wel een mooi voorbeeld van dat mensen toch altijd lezen wat ze willen lezen, hoe goed en genuanceerd je iets ook probeert uit te leggen.

9 likes

Dus die slachtoffers moeten weer door de hele mallemolen. :disappointed:

8 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het complottheorieën topic

:cry:

8 likes

Ah de lieve vrouw uit it takes two :pensive:

9 likes

Geweldige films, vond haar echt tof

1 like

Was zij niet pro Trump en zware Scientology aanhanger?
Vond haar eerst ook heel tof maar kan nog wel wat controversiële dingen herinneren

7 likes

Dit wist ik niet. Maar ik vergis me, want ik vind de Look who’s talking films leuk @Hippe_kikker

7 likes

Ik was als kind dol op It Takes Two en de Look Who’s Talking films, vooral de 3e met de pratende honden.

6 likes

Ik dacht dat ze veel jonger was

7 likes

Volgens mij heeft zij Brook Shields ook een keer publiekelijk te schande gezet vanwege postnatale depressie of het nemen van medicatie daarvoor

Overigens dacht ik ook dat ze veel jonger was

6 likes

Was dat niet Tom Cruise?

2 likes

Die heeft zeker uitspraken gedaan over Brooke Shields. In dezelfde periode dat hij ook zo achterlijk bij Oprah op de bank liep te jumpen.

4 likes

Waarom kies je ook iemand als Gordon om over Qatar te praten?

3 likes

Voor de mensen die ook terug willen kijken, kijk ongeveer vanaf minuut 37.

Interessant hoeveel whataboutisms Gordon in 2 minuten uit z’n strot krijgt

2 likes

Ik vind eigenlijk niet dat Gordon iets heel verkeerds zegt. Ze vragen hem naar zijn ervaringen in Dubai en daar geeft ie antwoorden op, hij is daar om over z’n programma te praten en dat mag ie pas nadat ze hem dit vragen. En hij heeft ook wel gelijk dat wij daar nu zitten van oh oh oh Qatar kan echt niet!!! Maar daar wel nog steeds gas willen kopen. Het is vrij selectieve outrage.

Snap ook niet dat die vrouw zich zo laat kennen eigenlijk.

22 likes

Deze vrouw is met een veelbelovende academische carriere gestopt vanwege meerdere grensoverschrijdende gebeurtenissen op haar werkplek(ken), kan me echt voorstellen dat als je aan tafel zit om daar over te praten en je tafelgenoot zegt dat we allemaal niet zo woke moeten doen, je echt denkt “fuck dit man”. Als je iemand uitnodigt om over dit soort dingen te praten moet je ook de omgeving creeeren die dat mogelijk(/veilig genoeg) maakt

30 likes