Ah de lieve vrouw uit it takes two
Geweldige films, vond haar echt tof
Was zij niet pro Trump en zware Scientology aanhanger?
Vond haar eerst ook heel tof maar kan nog wel wat controversiĂŤle dingen herinneren
Dit wist ik niet. Maar ik vergis me, want ik vind de Look whoâs talking films leuk @Hippe_kikker
Ik was als kind dol op It Takes Two en de Look Whoâs Talking films, vooral de 3e met de pratende honden.
Ik dacht dat ze veel jonger wasâŚ
Volgens mij heeft zij Brook Shields ook een keer publiekelijk te schande gezet vanwege postnatale depressie of het nemen van medicatie daarvoor
Overigens dacht ik ook dat ze veel jonger was
Was dat niet Tom Cruise?
Die heeft zeker uitspraken gedaan over Brooke Shields. In dezelfde periode dat hij ook zo achterlijk bij Oprah op de bank liep te jumpen.
Waarom kies je ook iemand als Gordon om over Qatar te praten?
Voor de mensen die ook terug willen kijken, kijk ongeveer vanaf minuut 37.
Interessant hoeveel whataboutisms Gordon in 2 minuten uit zân strot krijgt
Ik vind eigenlijk niet dat Gordon iets heel verkeerds zegt. Ze vragen hem naar zijn ervaringen in Dubai en daar geeft ie antwoorden op, hij is daar om over zân programma te praten en dat mag ie pas nadat ze hem dit vragen. En hij heeft ook wel gelijk dat wij daar nu zitten van oh oh oh Qatar kan echt niet!!! Maar daar wel nog steeds gas willen kopen. Het is vrij selectieve outrage.
Snap ook niet dat die vrouw zich zo laat kennen eigenlijk.
Deze vrouw is met een veelbelovende academische carriere gestopt vanwege meerdere grensoverschrijdende gebeurtenissen op haar werkplek(ken), kan me echt voorstellen dat als je aan tafel zit om daar over te praten en je tafelgenoot zegt dat we allemaal niet zo woke moeten doen, je echt denkt âfuck dit manâ. Als je iemand uitnodigt om over dit soort dingen te praten moet je ook de omgeving creeeren die dat mogelijk(/veilig genoeg) maakt
Er is ook niet een direct verband tussen die twee, dat klopt. Maar iemand die over Qatar zegt dat we niet zo woke moeten doen is toch wel een kanshebber om over grensoverschrijdende ervaringen hetzelfde te zeggen? Ik denk niet dat deze vrouw dit bewust gedacht heeft, maar ik kan me echt heel goed indenken dat je op een onbewust niveau denkt: als deze man dit over qatar vindt, dan is er best een redelijke kans dat hij zometeen gaat zeggen dat die mannen het wellicht niet zo bedoelden als dat ik het opgevat heb en ik bovendien ook wel heel schalks kijk op mijn twitterprofielfoto" en dan begrijp ik ook dat je je niet echt comfortabel voelt om over je traumaâs te praten. Het is haar goed recht om weg te lopen uit een situatie die voor haar niet okee voelt
Opzich geen gekke gedachte ook, als je kijkt naar de discussie die ontstond tussen Ancilla Tilia en Gordon.
Oo nice heb ik wat te kijken na mn nachtdiensten! Ben benieuwd.
Die comments zijn echt bizar, ze lijken ook heel erg op elkaar. Ze beginnen bijna allemaal met âloved the part whenâ en eindigen allemaal met âtear in my left eyeâ.
Haha jezus echt alle reacties bijna: I loved the part where âŚ
Ja dat is toch echt heel raar? Lijkt alsof het afgesproken is.