Er is ook niet een direct verband tussen die twee, dat klopt. Maar iemand die over Qatar zegt dat we niet zo woke moeten doen is toch wel een kanshebber om over grensoverschrijdende ervaringen hetzelfde te zeggen? Ik denk niet dat deze vrouw dit bewust gedacht heeft, maar ik kan me echt heel goed indenken dat je op een onbewust niveau denkt: als deze man dit over qatar vindt, dan is er best een redelijke kans dat hij zometeen gaat zeggen dat die mannen het wellicht niet zo bedoelden als dat ik het opgevat heb en ik bovendien ook wel heel schalks kijk op mijn twitterprofielfoto" en dan begrijp ik ook dat je je niet echt comfortabel voelt om over je trauma’s te praten. Het is haar goed recht om weg te lopen uit een situatie die voor haar niet okee voelt
Opzich geen gekke gedachte ook, als je kijkt naar de discussie die ontstond tussen Ancilla Tilia en Gordon.
Oo nice heb ik wat te kijken na mn nachtdiensten! Ben benieuwd.
Die comments zijn echt bizar, ze lijken ook heel erg op elkaar. Ze beginnen bijna allemaal met ‘loved the part when’ en eindigen allemaal met ‘tear in my left eye’.
Haha jezus echt alle reacties bijna: I loved the part where …
Ja dat is toch echt heel raar? Lijkt alsof het afgesproken is.
Had niet anders verwacht eigenlijk (helaas). Moest wel beetje lachen om deze: I love the part where Netflix actually had the balls to leave the comments open. It’s pure gold.
Netflix had idd gewoon reacties uit kunnen zetten maar hebben ze niet gedaan. Twitter zal wel helemaal losgaan komende week.
Ja het zat er in natuurlijk. Alles wat zij doen krijgt bakken kritiek. Netflix weet best dat het trollenleger hier vol opduikt
Het is een meme, haha. En ik denk het laatste gedeelte dat iemand alleen huilt met het linkeroog, dus eigenlijk nep. Maar ik heb de video zelf niet gezien en ben niet zo into de royals.
Huh, van wie?
Robin Wasverzachter blijkbaar
Toch fijn dat de hele wereld weet dat je een ongelukje bent.
Nou inderdaad zeg…
@Nova dacht dat je een grapje maakte maar hij heet echt wasverzachter van achteren. Gemiste kans dat ze hem niet Robijn hebben genoemd ipv Robin
Haha ik maakte wel een grapje, als in dat ik niet dacht dat hij echt zo zou heten
Is dat niet gewoon zijn artiestennaam als tatoeëerder?
Ik bekeek even haar insta want ik ken haar verder niet, maar die onderste comment hahaha jezus, ja kinderen zouden maar blote benen zien
Jeetje als ze hier al over valt dan kan ze de rest van haar foto’s maar beter niet bekijken
ahahah ja dat dacht ik ook al toen ik verder gescrolde