FF Boulevard #8

Wasverzachter :rofl:
wat een aanstellerig dansje. Leuk hoor om je kind als ongelukje aan te kondigen

5 likes

maar moeten er dan allemaal eufemistische termen aan geplakt worden als een kind niet gepland was? beter om er open over te zijn en te blijven dan dat een kind uiteindelijk zelf de puzzelstukjes bij elkaar gaat leggen en erachter komt dat het ā€œeen ongelukjeā€ was

11 likes

Ze is wel samen met die wasverzachter gast dus dan hoeft dat kind later toch niet per se te gaan puzzelen naar zijn of haar oorsprong?
Dat het niet gepland is ok, maar accident genoemd worden hoeft ook weer niet per se

3 likes

Hahahahaha ik lig echt plat om de naam Wasverzachter

8 likes

Ik vind het iets anders dan het aan je directe omgeving of familie te vertellen of openbaar op ā€˜t internet. Maar da’s misschien mijn ouderwetse gedachte :upside_down_face:

10 likes

Er hoeft toch überhaupt niets over gezegd te worden.

9 likes

Ik vind het eigenlijk ook niet zo raar of gek? Gebeurt toch regelmatig en betekend niet dat je ouders nu niet super blij met je zijn!

15 likes

Mee eens, het zegt alleen maar iets over de manier waarop ze zwanger is geworden (per Ongeluk) en niet over het kind zelf of hoe blij of niet-blij ze ermee zijn. Ik vind dit wel een echte ā€˜je kan ook niks meer zeggen’.

3 likes

Sterker nog mijn moeder heeft mij altijd eerlijk en open verteld dat ze eigenlijk helemaal geen kinderen meer wilde, omdat het kind voor mij op jonge leeftijd gestorven is en ze die pijn nooit meer mee wou maken. En ze zei dat was eigenlijk direct over toen ik de eerste echo had en ik was zo blij toen je in mijn armen lag. Daarna is mijn broertje ook nog geboren. Allemaal gepland wel. Ik ben juist blij dat mijn moeder dat altijd eerlijk vertelde want daardoor kon ik haar verdriet in een bepaalde periode van het jaar veel beter plaatsen en snapte ik ook waarom ze zo overbezorgd was. Als ik het allemaal niet had geweten dan kan ik mij voorstellen dat het voor veel onbegrip en wrijving had gezorgd van allebei de kanten.

37 likes

Ik kijk nu de eerste aflv van Harry en Meghan. Maar ze spraken af in een restaurant in Londen! Hoe doen ze dat, hij is mega bekend!

5 likes

Onder een andere naam reserveren, chique restaurants hebben vaak een aparte ruimte waar je langs een andere ingang in kan(weg van het publiek) of het hele restaurant afhuren en enkel chef laten werken -.

6 likes

Ze gingen naar Soho Club! Een memberclub waar hij wel met een beetje privacy heen kan. Of iig in die tijd.

6 likes

Janelle heeft nu bevestigd dat zij en Kody uit elkaar zijn

42 likes

Good for her! Die man wordt echt met de dag gekker.

12 likes

Jouw profielfoto maakt dit soort berichten wel extra leuk.

29 likes

Nu Meri nog. Kan Kody lekker met Robyn verder, zoals eigenlijk altijd het plan is geweest. Die vent spoort gewoon niet.

8 likes

Ik ben gisteren in een sister wives algoritme beland en toen zag ik het ook in een preview van de tell all. Ben benieuwd naar die hele aflevering

7 likes

Zo cringe dat Meri maar blijft plakken terwijl Kody haar op internationale tv zovaak duidelijk maakt dat ie geen interesse meer in haar heeft.

Dit seizoen is wel smullen, nu pas zie je hoe de verhoudingen achter de schermen al die tijd lagen. Kody is echt een nare man.

9 likes

Mijn moeder had altijd een ongelooflijke hekel aan Kody, ze zei altijd dat het net leek alsof ie met een lul op z’n smoel was geslagen. :rofl:

16 likes

Ik Google m net en vind dit

Wat iiiiiiiiiiiis dit

47 likes