FF Boulevard #8

Soort voorhoofdsnor. Als je zoveel vrouwen en kinderen hebt dat je alleen de helft van de haartransplantatie kan betalen.

35 likes

staat dit seizoen op discovery + ?

7 likes

Soort huidskleurige haarband.

7 likes

Volgens mij gebeurt dit dus wel eens bij haar transplantaties. Dan groeit het voor helemaal leuk maar je haarlijn trekt wel gewoon weer verder terug.
Dit komt vaak voor bij klootzakken zulke mannen zijn zo kut dat hun eigen haar niet eens bij ze wilt zijn.

57 likes

Daarom haat ik Tiktok zo, ik keek sister wives af en toe eens half, maar nooit echt fanatiek gevolgd ofzo, maar ik ben dus ook in het algoritme gekomen en ben zó invested nu. Go Christine, Go Janelle, Fuck Cody, Fuck Sob-yn!

8 likes

:rofl::rofl::rofl:

4 likes

Oke ik keek heeeeel wat jaren terug wel eens naar Sister Wives. Maar wát is er precies met Kody nu dat jullie hem zo gek vinden? Ben benieuwd naar wil niet die seizoenen gaan kijken haha.

4 likes

Oh ik dacht dat Meri uist de eerste was die bij hem weg was/ging scheiden van 'm?! Das volgens mij ook het seizoen dat ik het voor het laatst heb gezien, dus al vele jaren niet gekeken. Maar ben blij te lezen dat een paar van z’n vrouwen eindelijk het licht hebben gezien!

3 likes

Dit vat het wel samen:

tHe kNiFe iN tHe KidNeYs

16 likes

Haha dank je! Wat een dramaqueen die man :joy:

9 likes

Ahhahahahahah je zou toch gewoon lachen als je dit in het echt zou zien. Komt zo gespeeld over. Wat een kleine man.

9 likes

Alles!
Ik vind hem echt eng

6 likes

Lijkt wel achter gesloten deuren dit

9 likes

Hij was toch altijd al een creep?

8 likes

Ja echt een nare vent. Ik vond het ook zielig voor Ysabel dat Kody niet mee wilde naar haar scoliose operatie, terwijl ze het vroeg. Janelle heeft ook wel vaak gezegd dat veel (volwassen) kinderen zich afgewezen voelen door Kody. Dit vond ik ook wel sneu:

13 likes

Ja sowieso! Maar daarom was ik zo benieuwd waarom hij nú dan ECHT gestoord is :joy:.

1 like

Voorhoofdsnor hahaha veeg me op :joy:

7 likes

Geen idee, heb ik niet! Ik kijk het gewoon terug op TLC, komt elke woensdagavond.

3 likes

Zij was de enige die echt getrouwd was met hem, toen kwam Robyn en zij had al 2 of 3 kinderen uit een eerdere relatie. Kody wou die kinderen adopteren maar moest dan wel met Robyn getrouwd zijn waardoor hij eerst moest scheiden van Meri. Meri had daar totaal geen zeggenschap in en deed braaf wat die eikel wou. Ze had toen meteen haar spullen moeten pakken.

7 likes

Hoe het daar zonder camera’s ging weet ik niet, maar ik kan me van de afleveringen herinneren dat Meri dat juist vrijwillig deed? Ik kan me geen druk vanuit Kody of Robyn herinneren. Misschien was die er wel hoor, maar Meri en Robyn zijn juist altijd BFF’s (nu ook zeggen ze niks en lacht Meri zelfs een beetje terwijl Kody schreeuwt tegen Christine en Janelle), en Robyn bood toen ook aan om draagmoeder te zijn voor Meri enz. dus misschien vond Meri het wel oke om te scheiden voor haar. Lijkt me alsnog vreselijk gevoel, maar goed.

2 likes