FF Boulevard #8

Voor de sister wives liefshebbers: zelf ben ik sinds kort fan van ‘without a crystal ball’. Ik heb jarenlang sister wives gekeken, maar op een gegeven moment wilde ik wel weten hoe het verder zou gaan, maar had ik er geen plezier meer in om het te kijken. Vooral door de manier waarop Kody met zijn vrouwen omging. Door haar kanaal krijg ik nog steeds mee wat er gebeurd, zonder daadwerkelijk zelf het programma te kijken. En ze geeft ook achtergrond informatie e.d.
Toen ik het kanaal net ontdekte vond ik het vooral heerlijk om iemand te vinden die met dezelfde irritaties en vragen het programma kijkt.

9 likes

Introverted Queen is ook een goede!

7 likes

Ooh wauw ik dacht dat we gewoon zelf topics mochten aanmaken. Is me nooit opgevallen dat topics alleen door mods geopend worden blijkbaar.

1 like

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Geen seks topic mensen kom er maar in!

24 likes

That’s what she said :smirk:

5 likes

Ennnn…. er komt een docu! Ik kan niet wachten.

25 likes

Haha jezus die titel van dat artikel ook :joy:

34 likes

Haha klinkt idd alsof hij nog even ienemienemutte gaat doen voor welke van deze moeders het gaat worden

51 likes

Hahah of een soort spelshow/tvshow element

14 likes

Of het begin van een Nederlandse versie van Sister Wives.

16 likes

Gadver zeker weer iets voor Videoland. Dat is de meest sneue streamingsdienst die dit soort middelmatige docu’s wilt kopen.

12 likes

Iedereen heeft tegenwoordig een docu… :rofl:

5 likes

Die laatste is aan het afkicken dus die mag daar vast van Videoland eerst zelf ook een docu van maken.

7 likes

The dadchelor

27 likes

Life of Yv brengt echt zieke juice over Nielsson.

Hij heeft seks gehad in een hotel met een fan en ze heeft gewoon fotos en filmpjes van hem gemaakt terwijl hij sliep en dat allemaal doorgestuurd.
Vreemdgaan vind ik niet iets om toe te juichen maar dit zieke gedrag ook zéker niet.
Yv deelt alles met haar profielnaam zichtbaar die meteen naar haar voornaam en achternaam leidt, dus die meid krijgt het ook niet makkelijk

14 likes

Dan heb je vast nog niet meegekregen dat Suzan en Freek een docu krijgen op netflix

7 likes

sorry dubbele post. Maar ja echt niet verwacht ook. Zij is ook echt mega fan, dus als nielson zijnde vraag ik mij dan af wat je nou eigenlijk verwacht. En ze is 10 jaar jonger dan hij is :smiling_face_with_tear:. Ze is meerderjarig hoor, maar wel nog relatief jong.

7 likes

Het is ook echt gewoon een fan fan die een vlog heeft geplaatst over dat concert. Echt?! Wat bezielt je?

6 likes

I know :sob:
Misschien een verlaat 1 april grap

5 likes

Helemaal eens met hoe bizar dit is, van beide kanten, maar er is niet met zekerheid gezegd dat hij ook seks met haar heeft gehad toch? Gezien hij bij een ander aangeeft ook gewoon te willen knuffelen? Hij zal het vast gewild hebben, maar miss is het niet gebeurd en dat is voor haar dan ook wel heftig als dat rondgaat, hoewel ze blijkbaar wel graag wilde delen dat ze bij hem was. Vind het ook heel wonderlijk dat haar accountnaam gewoon zichtbaar is

6 likes