Volgen jullie ook al het nieuws rond Britney Spears haar Insta? Het schijnt weer door iemand beheerd te worden. Sommige fans beweren door haar man en anderen denken een pr persoon
Er wordt nu gespeculeerd dat in sommige filmpjes een green screen gebruikt wordt?
Nee dat was veel eerder en indd om praktische redenen omdat ie maar met één vrouw officieel getrouwd mag zijn. Maar daarna waren ze wel gewoon nog samen en was er dus ook alleen van een wettelijke scheiding sprake. Terwijl ik me herinner dat Meri juist wel daadwerkelijk bij 'm weg wilde, flinke tijd later. Jammer iig te lezen dat dat niet is doorgezet dan.
Gaby: het is niet zo dat we hebben gezegd â we stoppen nu met de pilâ dus het was niet echt gepland.
Ook gaby: ik ben gestopt met de pil maar we gingen er niet van uit dat het zo snel zou gebeuren.
Zag op TikTik een video van haar man voorbij komen, waarin hij zegt âWe are running late for dinnerâ op de achtergrond zie je Britney en een anders persoon staan, maar die bewegen niet en mensen speculeren dat het cut outs zijn.
https://vm.tiktok.com/ZMFpgG8FG/
Edit: lijkt totaal niet op cut outs, maar ze staan gewoon heel stil hahaha
Dan is het toch geen ongelukje. Tuurlijk als je stopt met anti conceptie kan het nog wel even duren maar bij sommige gaat het wel snel. Maar als je zoiets hebt van ik stop met de pill we beginnen met kinderen dan ben je toch vanaf dat moment geplant bezig met een kindâŠ
Waarom maak ik me uberhaubt druk om die meid die duidelijk niet de snuggerste is haha
Hahahaha wat een kneus. En zo droog hoe die andere vrouwen erbij zitten
Ik heb de tiktoks ook gezien, en sommige komen met de wildste theorieën op de proppen.
Zo zou ze al heel lang dood zijn, of ze wordt gevangen gehouden door haar man of ze zit stiekem in een instelling en ze geeft âhintsâ (??) via Instagram.
Het is echt te dol voor woorden.
Ik denk dat veel van die fans moeite hebben te accepteren dat Britney gewoon niet oke is en dat al heel lang niet is.
Ze heeft altijd vreemde uitingen gedaan op social media, ook gedurende de hele periode sinds ze onder het juk van haar vader vandaan is.
Wil daarmee niet zeggen dat het onmogelijk is dat iemand anders haar account beheert, want dan kan natuurlijk best, maar het wordt onderhand wel tijd om in te zien dat Britney een getraumatiseerde vrouw is en dat dat kan resulteren in âafwijkendâ gedrag.
Ik vind het echt bizar om te zien wat mensen allemaal bedenken, maar de mogelijkheid dat het gewoon Britney zelf is die door een mentaal mindere episode gaat volledig in de wind wordt geslagen.
Als dit door een pr persoon gedaan zou worden, is het de allerslechtste PR medewerker die de wereld ooit heeft voortgebracht.
Ja ik snap ook niet zo goed waarom âmenâ steeds denkt dat Britney haar accounts niet zelf beheert. Veel voor de hand liggender lijkt me toch dat ze het gewoon zelf beheert maar dat ze mentale problemen heeft/getraumatiseerd is (lijkt me niet zo verwonderlijk als wereldberoemde ex-kindster en met wat ze allemaal heeft meegemaakt) en haar posts daarom soms wat vreemd zijn.
Ergens kan ik het wel begrijpen.
De hele #freebritney beweging is natuurlijk jarenlang bezig geweest met het uitpluizen van haar social media, het volgen van de rechtzaken, het maken van documentaires etc. Deze mensen zaten echt elleboog diep in die hele toestand.
Sommige hebben hun halve leven er aan gegeven ( dat is in de basis al vrij zorgelijk, maar goed)
Ik kan me wel voorstellen dat het dan misschien moeilijk is om te accepteren dat ondanks dat Britney nu âvrijâ is, dat niet persee betekent dat het rozengeur en maneschijn is in haar leven.
Het resultaat zijn die wilde en extreme theorieĂ«n. Alles om maar niet te hoeven onderkennen dat de âoudeâ Britney gewoon niet meer terug komt en dat het wellicht gewoon even niet zo goed met haar gaat.
Ik zou bijna zeggen dat die mensen liever zouden zien dat de verklaring voor dit gedrag is dat Britney weer onderdrukt wordt, dan de mogelijkheid onderkennen dat ze âgewoonâ een mens met complexe (mogelijk mentale) problemen is.
Ja wow ik zat echt in een TikTok loophole laatst om 4 uur 's nachts. Het is wel veel speculatie en misschien is ze gewoon niet oké, maar ik zat er ook echt helemaal in
Zit wat in.
Stephen tWitch Boss heeft zelfmoord gepleegd. Echt zo triest voor zijn vrouw en jonge kinderen.
Vind dat altijd zo verwarrend bij mensen die alles lijken te hebben. Ik snap echt dat mentale problemen niet zo werken hoor. Maar juist van buitenaf zie je dat niet. Weet niet hoe ik dit goed moet verwoorden. Het is extra onverwacht als die mentale problemen niet bekent zijn.
Maar dit hoor je supervaak toch? Dat niemand het verwachtte en iemand juist âaltijd zo vrolijk wasâ.
Zeker met bekende mensen heb je natuurlijk echt 0 idee wat er in iemands leven speelt maar ook met kennissen/vrienden weet de omgeving het lang niet altijd. Beetje cynisch van mij misschien maar ik ben daar niet zo verrast meer over
Tuurlijk weet je nooit 100% zeker hoe iemand zich voelt/wat er in hun hoofd allemaal speelt. Kijk maar naar social media, de meeste mensen delen alleen maar positieve dingen. Maar het feit dat hij pas 40 is, is echt mega triest
Ja heb je ook gelijk in. Maar bij sommige mensen is het minder schokkend. Bijvoorbeeld bij de zanger van Linkin Park. Is alsnog vreselijk maar ergens nog in te komen ofzo.
Denk dat er echt meer over gesproken moet worden. Merk zelf dat er toch wel een taboe nog op zit. En bij mezelf ook dat ik niet graag het er over heb of me zelfs ervoor schaam.
Wij klagen toch ook vooral hier in t topic en ook niet tegen mensen in real life?
Vind dit zo erg. Volg hem al heel lang. Hij was zoân getalenteerde danser en entertainer.
Vind het hartverscheurend te moeten bedenken hoe hij onder al die uiterlijke vrolijkheid zo geleden moet hebben gehad.
Hij heeft zijn fans en volgers zo veel plezier gebracht, had hij daar maar een fractie van kunnen voelen
Ook een reminder om altijd te blijven checken hoe het gaat met de mensen om je heen! Je weet nooit wat er in iemands hoofd omgaat, al zijn ze voor de buitenwacht nog zo vrolijk en sterk.
Ik hoop dat je hartverscheurend bedoeld ipv hartverwarmendđŹ
Voor de rest helemaal eens met je verhaal