FF Boulevard #8

Ja je hebt gelijk!! Seks staat niet vast

5 likes

Vooral ook heftig dat haar hele profiel bestaat uit foto’s met Nielson, dit is echt een fangirl die naar veel van zijn optredens is geweest en na afloop met hem op de foto ging/meet en greets had/verrassingen voor hem meenam etc. Heftig welšŸ˜…

9 likes

Ik vind het wonderlijker om iemand stiekem slapend te fotograferen en filmen, dat op je snap te gooien en vervolgens ook nog de berichtjes en voiceberichten delen.

Vind dat haar naam openbaar staat nog het minst problematische aan de situatie.

Edit: oh yikes een superfan. Denk dat die mensen altijd een beetje mentaal instabiel zijn, snap niet dat artiesten dat risico nemen.

40 likes

Helemaal mee eens, maar ik moet dan meteen denken aan bv dat meisje met die Thijs Rƶmer situatie en hoe dat steeds uit de hand loopt online… dit is echt een jong verliefd meisje die dit allemaal niet overziet, denk ik. Moet die niet een beetje in bescherming genomen worden voor de consequenties?

7 likes

Nope :smiling_face_with_tear:

6 likes

Bleef het maar tussen hem en haaršŸ˜…

41 likes

Niet alleen van Nielson, blijkbaar ook van Ariana Grande waar 3fm een item over super fans had gemaakt, vrij bijzonder allemaal

5 likes

:thinking:

ā€œZe is al bijna een jaar, dat was een bijzonder moment. Ze heeft een Surinaamse moeder, maar ze is heel licht uitgevallen, ze lijkt wel op mijā€, vertelt Douwe Bob aan de krant.

Het kost Douwe Bob moeite om geen klootviool te zijn.

36 likes

Oh wauw, ze is heel licht uitgevallen maar heeft een Surinaamse moeder?

3 likes

Ik zie even niet wat hier gek aan is?

8 likes

Je zegt toch niet dat je kind qua huidskleur licht uitgevallen is… niet oke

3 likes

Waarom niet? Kan je me dat uitleggen? Zit daar direct aan waardeoordeel aan of is het een constatering?

Mijn vader is een donkere Surinaamse man, m’n moeder een witte vrouw en ik was een lichte baby dus ik herken dat. Is dat erg om te zeggen? Ik probeer het te begrijpen.

11 likes

In het kort want ik moet zo weg, is door de lightskin privilege. En het feit dat lichte baby’s met europese trekken als mooier worden gezien en uitgebeeld. Bij de geboorte kijken of het kind ā€œdonkerā€ zal zijn door naar oren, vingers en bij jongens balzak te kijken. Kleine zucht van opluchting als dat niet zo is.

33 likes

The same. Zelfs de vraag: is ze (dochter) wel van jou?

4 likes

Mijn vader is van Noord-Afrikaanse afkomst, mijn moeder is hartstikke wit. Ik val daartussen qua huidskleur maar heb wel donker haar en donkere ogen (men gokt meestal Zuid-Europees bij mij). Er is mij al een paar keer verteld dat ik ā€œgeluk heb dat ik er niet zo exotisch uit zieā€. Ehm…WAT?? Denkt men dat dit een compliment is?? En ik had er graag wat ā€œā€ā€œexotischerā€""" uit gezien

18 likes

Wat bizar dit soort uitspraken…zou er echt zo gefrustreerd van raken.

Volledig offtopic, maar had jij altijd deze ava al of is ie nieuw? Schrik me rot joh :cry: :joy:

6 likes

Hahahhaah nee heb ik echt al heel lang, maar met oog op de huidige situatie is hij extra eng

11 likes

@Calypso @Daelyss @kali

Nu ik het met jullie uitleg erbij lees begrijp ik het en de verontwaardiging daarbij. Dank jullie wel :relaxed:

9 likes

O zo las ik m niet.

5 likes

Weet niet of je dit zo bedoelde maar dat eeuwige ā€œik zou willen dat ik er wat exotischer uitzagā€ van mensen zonder kleurtje :weary:. Zou je het institutionele racisme er dan ook bij willen, denk ik dan altijd.

6 likes