FF Boulevard #8

O wat erg, auto invulling…
Sorry

3 likes

Alle Amerikaanse roddelwebsites brengen nu dit naar buiten, lijkt idd volledig van zijn kant te komen.

5 likes

Kody is nu monogaam met Robyn :astonished:

10 likes

Nou beter nemen ze hem de show dan af nu en gaan ze de single vrouwen volgen.

45 likes

:raised_hands:

3 likes

Ik heb zooooovel behoefte aan een sister wives topic @moderators

12 likes

Kun je toch ook zelf aanmaken?

2 likes

Haha was het maar zo’n feest :smiling_face_with_tear:

23 likes

Voor de sister wives liefshebbers: zelf ben ik sinds kort fan van ‘without a crystal ball’. Ik heb jarenlang sister wives gekeken, maar op een gegeven moment wilde ik wel weten hoe het verder zou gaan, maar had ik er geen plezier meer in om het te kijken. Vooral door de manier waarop Kody met zijn vrouwen omging. Door haar kanaal krijg ik nog steeds mee wat er gebeurd, zonder daadwerkelijk zelf het programma te kijken. En ze geeft ook achtergrond informatie e.d.
Toen ik het kanaal net ontdekte vond ik het vooral heerlijk om iemand te vinden die met dezelfde irritaties en vragen het programma kijkt.

9 likes

Introverted Queen is ook een goede!

7 likes

Ooh wauw ik dacht dat we gewoon zelf topics mochten aanmaken. Is me nooit opgevallen dat topics alleen door mods geopend worden blijkbaar.

1 like

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Geen seks topic mensen kom er maar in!

24 likes

That’s what she said :smirk:

5 likes

Ennnn…. er komt een docu! Ik kan niet wachten.

25 likes

Haha jezus die titel van dat artikel ook :joy:

34 likes

Haha klinkt idd alsof hij nog even ienemienemutte gaat doen voor welke van deze moeders het gaat worden

51 likes

Hahah of een soort spelshow/tvshow element

14 likes

Of het begin van een Nederlandse versie van Sister Wives.

16 likes

Gadver zeker weer iets voor Videoland. Dat is de meest sneue streamingsdienst die dit soort middelmatige docu’s wilt kopen.

12 likes

Iedereen heeft tegenwoordig een docu… :rofl:

5 likes