O wat erg, auto invulling…
Sorry
Alle Amerikaanse roddelwebsites brengen nu dit naar buiten, lijkt idd volledig van zijn kant te komen.
Kody is nu monogaam met Robyn
Nou beter nemen ze hem de show dan af nu en gaan ze de single vrouwen volgen.
Kun je toch ook zelf aanmaken?
Haha was het maar zo’n feest
Voor de sister wives liefshebbers: zelf ben ik sinds kort fan van ‘without a crystal ball’. Ik heb jarenlang sister wives gekeken, maar op een gegeven moment wilde ik wel weten hoe het verder zou gaan, maar had ik er geen plezier meer in om het te kijken. Vooral door de manier waarop Kody met zijn vrouwen omging. Door haar kanaal krijg ik nog steeds mee wat er gebeurd, zonder daadwerkelijk zelf het programma te kijken. En ze geeft ook achtergrond informatie e.d.
Toen ik het kanaal net ontdekte vond ik het vooral heerlijk om iemand te vinden die met dezelfde irritaties en vragen het programma kijkt.
Introverted Queen is ook een goede!
Ooh wauw ik dacht dat we gewoon zelf topics mochten aanmaken. Is me nooit opgevallen dat topics alleen door mods geopend worden blijkbaar.
Geen seks topic mensen kom er maar in!
That’s what she said
Ennnn…. er komt een docu! Ik kan niet wachten.
Haha jezus die titel van dat artikel ook
Haha klinkt idd alsof hij nog even ienemienemutte gaat doen voor welke van deze moeders het gaat worden
Hahah of een soort spelshow/tvshow element
Of het begin van een Nederlandse versie van Sister Wives.
Gadver zeker weer iets voor Videoland. Dat is de meest sneue streamingsdienst die dit soort middelmatige docu’s wilt kopen.
Iedereen heeft tegenwoordig een docu…