Ik word gewoon wat eerder getriggerd denk ik
Ik vind echt dat jij altijd dingen heel goed en duidelijk uitlegt, terwijl dat helemaal niet jouw taak verplichting is om te doen. Ik begreep het probleem eerst ook niet, maar door jouw uitleg denk ik âoh ja natuurlijk, heel logischâ en dat merk ik vaker bij jouw berichten. Dus bedankt voor je reactie ookal was het niet op mij!
Nee tuurlijk niet, ik prijs mezelf ontzettend gelukkig dat ik heel veel racisme niet meemaak. Tenzij mensen me aan de telefoon spreken, gezien ik wel een hele arabische voor+ achternaam heb. Maar ik ben bijvoorbeeld dan wel weer jaloers op de krullen van mijn zusje haha.
Wat erg van Nielson :o⊠we toevallig dat Show nieuws nu net met een artikel over hij en zn vrouw post.
Ik geloof gewoon niet hoe dom een man kan zijn om dmâs te sturen met naam en toenaam? Een printscreen is snel gemaakt. Of het is nep dat kan ook natuurlijk.
Hoe kan het dat een man zo dom is?
Mooie onderzoeksvraag.
âwaarom zou je dat doenâ
Had hij ook last van demonen?
Of erectieproblemen
Zn liedje ik heb een meisje thuis past er ook wel bij. De recenste reacties op zijn insta draaien er ook niet omheen.
Maar had hij dan echt niet verwacht dat er screenshots van hem openbaar gemaakt zouden worden? Ik bedoel⊠hoe naief kan je zijn!
Sowieso als je vreemdgaat en bekend bent. Snap niet hoe je denkt dat die waarheid je nooit gaat achterhalen.
Ik vind het vooral verwerpelijk dat hij het doet met meisjes die (super)fan van hem zijn. Superscheve machtsverhouding natuurlijk
Maar goed, daar is hij zeker niet de enige mannelijke artiest in
Ik haat soms wel op de juice channels en Yvonne, maar de ze maken het hen ook wel heul makkelijk door zo open en bloot te cheaten ![]()
Ik vind mannen over het algemeen niet persee hele inteligente wezens dus niks verbaast mij eigenlijk.
Ik wens de vrouw van Nielson veel kracht en wijsheid toe.
Ik kom er nu door dit topic achter dat Douwe Bob en Nielson niet dezelfde persoon zijn
ik vond het al zo raar dat hij ineens ging trouwen en bijna dezelfde dag vreemd leek te gaan
Ik wens jou ook kracht en wijsheid toe.
Ze zijn blijkbaar al een jaar uit elkaar. Ik kan niet zeggen dat mij dit verbaast
Waarom niet? I
Omdat hij nogal rare streken (nepwapen in huis) heeft gedaan, dat haar in verlegenheid heeft gebracht.