Die laatste is aan het afkicken dus die mag daar vast van Videoland eerst zelf ook een docu van maken.
The dadchelor
Life of Yv brengt echt zieke juice over Nielsson.
Hij heeft seks gehad in een hotel met een fan en ze heeft gewoon fotos en filmpjes van hem gemaakt terwijl hij sliep en dat allemaal doorgestuurd.
Vreemdgaan vind ik niet iets om toe te juichen maar dit zieke gedrag ook zƩker niet.
Yv deelt alles met haar profielnaam zichtbaar die meteen naar haar voornaam en achternaam leidt, dus die meid krijgt het ook niet makkelijk
Dan heb je vast nog niet meegekregen dat Suzan en Freek een docu krijgen op netflix
sorry dubbele post. Maar ja echt niet verwacht ook. Zij is ook echt mega fan, dus als nielson zijnde vraag ik mij dan af wat je nou eigenlijk verwacht. En ze is 10 jaar jonger dan hij is . Ze is meerderjarig hoor, maar wel nog relatief jong.
Het is ook echt gewoon een fan fan die een vlog heeft geplaatst over dat concert. Echt?! Wat bezielt je?
I know
Misschien een verlaat 1 april grap
Helemaal eens met hoe bizar dit is, van beide kanten, maar er is niet met zekerheid gezegd dat hij ook seks met haar heeft gehad toch? Gezien hij bij een ander aangeeft ook gewoon te willen knuffelen? Hij zal het vast gewild hebben, maar miss is het niet gebeurd en dat is voor haar dan ook wel heftig als dat rondgaat, hoewel ze blijkbaar wel graag wilde delen dat ze bij hem was. Vind het ook heel wonderlijk dat haar accountnaam gewoon zichtbaar is
Ja je hebt gelijk!! Seks staat niet vast
Vooral ook heftig dat haar hele profiel bestaat uit fotoās met Nielson, dit is echt een fangirl die naar veel van zijn optredens is geweest en na afloop met hem op de foto ging/meet en greets had/verrassingen voor hem meenam etc. Heftig welš
Ik vind het wonderlijker om iemand stiekem slapend te fotograferen en filmen, dat op je snap te gooien en vervolgens ook nog de berichtjes en voiceberichten delen.
Vind dat haar naam openbaar staat nog het minst problematische aan de situatie.
Edit: oh yikes een superfan. Denk dat die mensen altijd een beetje mentaal instabiel zijn, snap niet dat artiesten dat risico nemen.
Helemaal mee eens, maar ik moet dan meteen denken aan bv dat meisje met die Thijs Römer situatie en hoe dat steeds uit de hand loopt online⦠dit is echt een jong verliefd meisje die dit allemaal niet overziet, denk ik. Moet die niet een beetje in bescherming genomen worden voor de consequenties?
Bleef het maar tussen hem en haarš
Niet alleen van Nielson, blijkbaar ook van Ariana Grande waar 3fm een item over super fans had gemaakt, vrij bijzonder allemaal
āZe is al bijna een jaar, dat was een bijzonder moment. Ze heeft een Surinaamse moeder, maar ze is heel licht uitgevallen, ze lijkt wel op mijā, vertelt Douwe Bob aan de krant.
Het kost Douwe Bob moeite om geen klootviool te zijn.
Oh wauw, ze is heel licht uitgevallen maar heeft een Surinaamse moeder?
Ik zie even niet wat hier gek aan is?
Je zegt toch niet dat je kind qua huidskleur licht uitgevallen is⦠niet oke
Waarom niet? Kan je me dat uitleggen? Zit daar direct aan waardeoordeel aan of is het een constatering?
Mijn vader is een donkere Surinaamse man, mān moeder een witte vrouw en ik was een lichte baby dus ik herken dat. Is dat erg om te zeggen? Ik probeer het te begrijpen.