In het kort want ik moet zo weg, is door de lightskin privilege. En het feit dat lichte baby’s met europese trekken als mooier worden gezien en uitgebeeld. Bij de geboorte kijken of het kind “donker” zal zijn door naar oren, vingers en bij jongens balzak te kijken. Kleine zucht van opluchting als dat niet zo is.
The same. Zelfs de vraag: is ze (dochter) wel van jou?
Mijn vader is van Noord-Afrikaanse afkomst, mijn moeder is hartstikke wit. Ik val daartussen qua huidskleur maar heb wel donker haar en donkere ogen (men gokt meestal Zuid-Europees bij mij). Er is mij al een paar keer verteld dat ik “geluk heb dat ik er niet zo exotisch uit zie”. Ehm…WAT?? Denkt men dat dit een compliment is?? En ik had er graag wat “”“exotischer”""" uit gezien
Wat bizar dit soort uitspraken…zou er echt zo gefrustreerd van raken.
Volledig offtopic, maar had jij altijd deze ava al of is ie nieuw? Schrik me rot joh
Hahahhaah nee heb ik echt al heel lang, maar met oog op de huidige situatie is hij extra eng
Nu ik het met jullie uitleg erbij lees begrijp ik het en de verontwaardiging daarbij. Dank jullie wel
O zo las ik m niet.
Weet niet of je dit zo bedoelde maar dat eeuwige “ik zou willen dat ik er wat exotischer uitzag” van mensen zonder kleurtje . Zou je het institutionele racisme er dan ook bij willen, denk ik dan altijd.
Ik word gewoon wat eerder getriggerd denk ik
Ik vind echt dat jij altijd dingen heel goed en duidelijk uitlegt, terwijl dat helemaal niet jouw taak verplichting is om te doen. Ik begreep het probleem eerst ook niet, maar door jouw uitleg denk ik “oh ja natuurlijk, heel logisch” en dat merk ik vaker bij jouw berichten. Dus bedankt voor je reactie ookal was het niet op mij!
Nee tuurlijk niet, ik prijs mezelf ontzettend gelukkig dat ik heel veel racisme niet meemaak. Tenzij mensen me aan de telefoon spreken, gezien ik wel een hele arabische voor+ achternaam heb. Maar ik ben bijvoorbeeld dan wel weer jaloers op de krullen van mijn zusje haha.
Wat erg van Nielson :o… we toevallig dat Show nieuws nu net met een artikel over hij en zn vrouw post.
Ik geloof gewoon niet hoe dom een man kan zijn om dm’s te sturen met naam en toenaam? Een printscreen is snel gemaakt. Of het is nep dat kan ook natuurlijk.
Hoe kan het dat een man zo dom is?
Mooie onderzoeksvraag.
‘waarom zou je dat doen’
Had hij ook last van demonen?
Of erectieproblemen
Zn liedje ik heb een meisje thuis past er ook wel bij. De recenste reacties op zijn insta draaien er ook niet omheen.
Maar had hij dan echt niet verwacht dat er screenshots van hem openbaar gemaakt zouden worden? Ik bedoel… hoe naief kan je zijn!
Sowieso als je vreemdgaat en bekend bent. Snap niet hoe je denkt dat die waarheid je nooit gaat achterhalen.
Ik vind het vooral verwerpelijk dat hij het doet met meisjes die (super)fan van hem zijn. Superscheve machtsverhouding natuurlijk
Maar goed, daar is hij zeker niet de enige mannelijke artiest in