Volgens mij had zij het over Diana
Nu lijkt het net alsof we er een half jaar op moeten wachten hahaha.
Of nou ja, ik zit er niet op te wachten. Heb die roasts nooit begrepen.
Fuck Drake zoals altijd
Montane Meiland en haar vriend zijn uit elkaar, zooo sneu voor ze. Vond ze een van de weinige leuke koppels op tv. Waarschijnlijk was hij daarom niet mee op cruise
Zo jammer!
En volgens mij is Dirk nog nooit mee geweest met de Kerst met de familie Meiland specials.
Nielson gaat ook vreemd dus whats new
Dus toch niet Expecting, maar Halo Marie geworden
Andrew Tate is opgepakt, mogelijk vanwege human trafficking . Op Twitter staat het een en ander maar hier een link:
Ik zat gisteravond nog dat filmpje te kijken als antwoord op Greta Thurnberg, blijkt dat dus de aanleiding te zijn haha:
Filmpje:
En hij heeft zichzelf verraden doordat hij een pizzadoos op beeld liet zien ![]()
Naast small dick energy, heeft hij ook small brain energy.
Wie ook nog niet van Andrew Tate gehoord heeft kan ik deze explainer van NOS en de bijbehorende comments aanraden.
Mijn hart gaat echt harder kloppen van die vent en ja natuurlijk niet op een positieve manier. Ik merk gewoon dat ik echt ga koken van binnen.
![]()
Vroeg me al wel eens af waarom hij in godsnaam in roemenie woonde al hij zillion miljoen beweert te hebben.
Ahhh wat heerlijk dat dat stuk vuilnis is opgepakt. Ik kwam net deze tegen op Instagram.
Ik moest lachen sorry ![]()
Ik vrees alleen dat ie met een weekje ofzo hij weer overal online is alsof er niks gebeurd is.
Wat een domme loser whahahaha ik ga STUK.
Was dat niet omdat die niet uitleveren aan de VS? Of dat ie daar met meer weg kan komen door omkoping ofzo.
Hij heeft wel in die walgelijke shorts op youtube verteld hoe dom en makkelijk de politie daar was en weetikhet wat die absolute creep nog meer heeft uitgekraamd. Ik hoop dat hij zo hard wordt aangepakt.