FF Boulevard #8

Wel confronterend om te zien dat er dan nog mensen zijn die hem supporten

4 likes

Lol ik dacht dat er Aldi stond

18 likes

Wow jezus wat vervelend voor die modellen, omdat zij ju door photoshop hiermee geassocieerd worden. Ik hoop dat ze er wat aan doen obv portretrecht oid!

10 likes

Ik heb zo’n sticker op whatsapp met kanye’s hoofd en dan staat erbij: Zo kanye echt niet zijn.
Dat zou nog eerder op shirts gedrukt moeten worden :confused:

5 likes

Denk dat je er niet veel mee kan als het stockfoto modellen zijn

5 likes

Een vriend, ja, discutabel, maar meer in het kader van 'haha, ‘iedereen’ zoekt hem maar hij zit gewoon hier

2 likes

Goede vraag (misschien niet voor het FF Boulevard topic :sweat_smile:

Uitleg

Ik vroeg me bij mezelf af na het gesprek waarin dit naar boven kwam, of ik wel of niet met mensen als Trump, Kanye op de foto zou gaan als ik ze random op een event tegen zou komen, ik weet het eerlijk gezegd niet. Zou graag willen zeggen dat mijn principes het dan winnen, maar op het moment zelf weet ik niet wat ik zou doen.

7 likes

Over Andrew Tate en als vrienden zo iemand ‘leuk’ vinden.

Samenvatting

Het is een eerlijke vraag om jezelf te stellen, en ook een logische.
Ik heb voor mijzelf ondervonden dat als iemand die ik ken zulke extreme personen zoals bijvoorbeeld Baudet of Tate interessant vinden omdat ze het op bepaalde punten met ze eens zijn, ik niet meer met ze kan omgaan. Niet omdat ik vind dat dat niet kan, maar omdat ik het gevoelsmatig niet kan. Ik zou constant denken “Gatver, maar jij bent een antifeministische racist”.

7 likes

Wat houd je tegen om je aan je principes te houden en vermoedelijk toch met Kanye en Trump op de foto te gaan? Puur omdat het bekende mensen zijn?
Ik ben sowieso van mening dat je iemand met een bepaald talent niet op zo’n enorm voetstuk moet plaatsen. Tuurlijk kan je het talent van iemand bewonderen, maar waarom zou je met racisten op de foto willen?

4 likes

Maar je kan toch ook van een afstand een foto maken van kijk welke drol ik tegen kom. Ipv er naast staan alsof je zn grootste idool bent.

7 likes

Ja dit!! Ik was in Londen en zag de acteur die newt Scamander speelt in een winkel. Ik kan me dan niet voorstellen dat iemand op hem afstapt om op de foto te gaan. Misschien als ik echt een enorme fan van iemand ben en daarmee op de foto kan zou ik het wel doen (en de foto ophangen oid), maar nu denk ik vooral: joe laat die man lekker met rust.

12 likes

Aan iedereen laten zien hoe cool je bent.

4 likes

Mijn broertje is op de foto gegaan met Baudet omdat hij dat grappig vond :smiling_face_with_tear: Zo van, ha lol kijk wie ik in de stad zag.

1 like

Omg Eddie :heart_eyes:

9 likes

Haha nee ik zou het bij veel mensen ook niet buyen (mijn andere broertje bijvoorbeeld) maar maar deze broer is gewoon een clown, die zou echt nooit op Baudet stemmen (en ook niet op andere aanverwante partijen)

4 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1737633976/lil-kleine-moet-twee-van-drie-peperdure-horloges-teruggeven-aan-ex-jaimie-vaes?utm_source=whatsapp&utm_medium=referral&utm_campaign=whatsapp

Mooi zo :cheer: Zijn tijd is geweest hehe

Nu de waterkoker nog. En de gastendoekjes. Of was niet alles weg

21 likes

Vergeet de broodrooster niet

11 likes

Even de Gerda Smit remix weer op riepiet zetten hoor.

12 likes

Ik heb juist zo erg het idee dat het alweer bijna vergeten is. Het is een gevalletje Chris Brown vrees ik, deze jongen maakt weer gewoon een comeback als dit voorbij is.

7 likes

Ik weet niet of jullie het mee hebben gekregen, maar acteur Jeremy Renner had een ongeluk met een sneeuwschuiver. Zijn toestand is kritiek, maar hij lijkt aan de betere hand te zijn.

10 likes