Vergeet de broodrooster niet
Even de Gerda Smit remix weer op riepiet zetten hoor.
Ik heb juist zo erg het idee dat het alweer bijna vergeten is. Het is een gevalletje Chris Brown vrees ik, deze jongen maakt weer gewoon een comeback als dit voorbij is.
Ik weet niet of jullie het mee hebben gekregen, maar acteur Jeremy Renner had een ongeluk met een sneeuwschuiver. Zijn toestand is kritiek, maar hij lijkt aan de betere hand te zijn.
ik moest in 2002 ooit met jeroen post die we zagen bij het tankstation op de foto van mijn vader : (
ik schaamde me dood maar hij zat, nee joh dat is LEUK kom OP, foto!!! hEY JEROEN!
cringe nog steeds als ik er aan denk (maar jammer dat ik die foto niet meer heb wel)
alles te danken aan mijn vader natuurlijk
maar inderdaad, misschien is jeroen wel zn artiestennaam omdat hij op een echte jeroen lijkt
Hij komt ook nog uit Woerden
Hoezo mocht Valerio dan wel zijn naam behouden en heette hij geen Niels?
Omg deze hadden wij altijd thuis. Ik gebruikte het niet, maar moest er wel altijd even aan ruiken .
Ik kreeg door jouw bericht ineens een flashback naar een optreden van Velvet?! Waren ergens met de basisschool waar zij kwamen zingen cq playbacken. Zat Jeroen Post bij, Charly Luske en nog twee gasten, oh eentje is van de Venga Boys, haha.
En B.E.D. kwam toen ook.
Holy fuck er is echt iemand die zich Velvet herinnert.
Ik heb hem vorige maand nog gezien op een feest en je herkent hem echt meteen. Ik twijfelde nog of ik met hem op de foto wilde, omdat grappig voor de snap maar ik kon de cringe toch niet aan.
Haha jaa hier had ik het laatst nog over met een vriendin. En je had ook de groep met acteurs: winston post en Arthur van gtst geloof ik.
@Krabsalade bij ons kwamen ze op de middelbare school haha. In de aula en toen moest alles verschoven worden voor een podium.
OMG jaaaa, 4 Fun! Al was dat volgens mij met Winston Gerschtanowitz.
Ik heeeeb levenslang