Haha ja hij is ook zo iemand die maar voorbij blijft komen op datingapps, hoe vaak je hem ook naar links swipet, heb hem al minimaal 10 keer voorbij zien komen denk ik
Oh wat bizar! Liedjes zijn in hetzelfde jaar gereleased zag ik net. Vreemd!
Wisten jullie trouwens dat âjust a little bitâ can Liberty X eigenlijk geschreven was voor Anastacia?
Oh the box daar keek ik altijd een programma van de jeugd van tegenwoordig op. Stond eerst op youtube nog maar kan het nuet meer vinden.
Ooooo ja, dat die ene in zoân dinopak in de sloot lag met een heel verhaal over belasting betalen.
Man, ik zat vroeger hele dagen TMF te kijken in de hoop dat er een clip van Di-rect langs kwam. En anders zapte ik naar The Box, en weer terug naar TMF.
TMF, MTV, the Box
Repeat indefinitely
Die zenders zaten ook achter elkaar bij ons dus was ongeveer het enige dat aanstond
Maar toen ging the box weg, had MTV geen muziek meer (maar wel toppers als Room Raiders en Pimp my Ride) en werd TMF helemaal kut
Volgens mij hadden wij dat ook en Discovery er dan tussenin.
Dag Top 5 was mijn leven want liedjes stonden daar meestal best lang in dus je wist zeker dat je favos voorbij zouden komen. Ik had TMF ook op de radio gevonden (??) en toen kon ik mooi al die liedjes opnemen op een bandje voor mn walkman.
Ik ga dit bericht voorlezen aan mn brugklassers en kijken hoeveel woorden ze kennen en of ze uit de context kunnen begrijpen waar dit over gaat Echt 1998 dit bericht.
Ik ben benieuwd! Hopelijk valt het niet tegen
Wij hadden ook allemaal varianten op MTV. Genre zenders volgens mij.
VH1 vond ik ook geweldig al die jaren 80 en 90 muziek.
Eerlijk gezegd ga ik echt stuk om dat ze geen gecremeerde kroket mag zeggen
Zo een rechter moet dan toch ook denken waarom doe ik dit werk ook alweer.
Moet je gaan bepalen of iemand gecremeerde kroket mag zeggen of niet, waar gaat het over.
Ja idd! En ook die verklaring waarom het niet mag.
âGecremeerd refereert volgens de advocaat aan de dood en dat wordt door haar als pijnlijk ervarenâ
Hou op!!!
@Mrs.Fraser het is denk ik wel makkelijk geld verdienen zo
En er is ook eens een tekort aan rechters nu. Veel zaken lopen hierdoor vertraging. Dus dan moet je je kostbare tijd hieraan besteden.
Haha ik weet wel welke belediging ik in mijn vocabulaire ga opnemen
Waarom kiezen ze er dan voor dit soort zaken wel gewoon door te laten gaan?
Denk dat iedereen die daar zit wel wat beters te doen heeft.
Mmmmmmoney
Geen idee joh, maar ik kan me geen andere reden voorstellen
Misschien dat de publiciteit goed is ofzo. Ik vind het ook vreemd