I gone
Met welke vrouwen dan als die onreine schepsels niet mee op hun nieuwe planeet mogen??
Of mogen ze wel mee als ze onder de duim van hun opperman gehouden worden zeker?
Inderdaad! En als ze al die vrouwen mee mogen nemen waarom zouden ze die planeet dan nog moeten bevolken! Die is dan al helemaal vol⊠vragen, vragen
Evan Peters wint een Golden Globe voor beste acteur lees ik net. Terecht!
Ja ik hoop dat het wordt goedgekeurd want het is nu weer slow-chat over afleveringen en mormonen dingen. Dat hoort gewoon bij TV.
helaas, geweigerd
Misschien kan het â90 Day FiancĂ©â topic veranderd worden in iets van TLC/sisterswives? Dat topic kan wel wat leven gebruiken. Is nu nogal doodgebloed.
Sorry dit is geen nieuws maar aangezien iedereen J.Lo (terecht) haat, ik kwam dit net en tegen en geniet hiervan:
Hahahahahhahahaha dat loopje erheen zo vol zelfvertrouwen en die man maar who who who
Ik hou echt van deze anti J.lo trend, mensen hebben eindelijk het licht gezien.
er zou " te weinig animo" zijn voor een eigen topicâŠ
maar kijk naar alle hartjes in mijn laatste 2 posts
als iedereen deze post nou even liket voor een eigen sister wife topic!??!!
Het regime kennende hebben ze daar weinig boodschap aan
ik strijd gewoon verder voor mân girls janelle en christine!!! die verdienen een eigen topic
Ik wil een âMedisch Centrum Westâ topic.
Ik heb dit helaas niet gevolgd maar hou wel van wat thee, waarom is JLo precies stom?
Teveel om op te noemen maar het komt allemaal neer op het feit dat al haar muziek gejat is van anderen en voor een groot deel ook niet door haar gezongen is.
Dat probeert ze nu te rectificeren door opeens heel sneu te doen dat ze nooit serieus genomen werd in de muziekwereld en âze heeft zanglessen gehadâ en nu ze weer met Ben is komt er weer een nieuw album, met onder andere het nummer âDear Ben part 2â. How convenient.
Maar als je echt de details wil weten moet je deze video kijken. Het commentaar van deze dame is ongenuanceerd maar het bewijs spreekt voor zich.
Ik vind het een beetje⊠ongemakkelijk eigenlijk
Laten we niet vergeten dat Jenny vindt dat ze hetzelfde stembereik heeft als Whitney Houston⊠en nu een Whitney Houston tribute gaat doen
Ik vind vooral Pique en zân nieuwe meid nogal ongemakkelijk