FF Boulevard #8

Hahaha dat is fake news.
(Daar kwam ik pas achter toen ik urenlang op TikTok filmpjes hierover heb bekeken en hardop heb gelachen)

3 likes

Het een sluit het ander niet uit

3 likes

O godzijdank! A

Maar ik denk opzich dat het “90 Day FiancĂ©â€ topic wel van naam zou kunnen veranderen zodat daar ook sisters wives besproken kan worden. Dan hoeft er geen nieuw topic worden aangemaakt en wordt dat topic ook weer wat meer gebruikt. Iets van “TLC realitea” :thinking::tea:

Misschien kan je dit idee opperen bij één van de moderators?

11 likes

Vooral voor hun kinderen lijkt me?

Haat PiquĂ© love Shaki maar dit isn’t it

5 likes

Belangrijk huwelijk dit. Ze houden vast heel veel van elkaar.

36 likes

Duidelijk! Ik hoor nu ook pas dat de achtergrond vocals duidelijk niet van haar waren. Ik ben wel benieuwd of dit niet ook grotendeels door haar management komt. Zeker in die popscene heb ik niet de indruk dat de zangers/zangeressen zelf veel te zeggen hebben. Neemt niet weg dat ze natuurlijk zelf kan weigeren maar :money_with_wings:

7 likes

@Crusti_Croc :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Toevallig net de podcast geluisterd van de AD “in de ban van Rian”. Ik vind het zo bizar allemaal. Dat zo vrouw door kan blijven gaan als “cyber deskundige”

7 likes

Zo zie je maar dat die rijke mensen eigenlijk helemaal niet zo slim zijn. Ze zijn best wel vatbaar voor oplichters en sociopaten.

7 likes

Dat wordt weer een extra aflevering :+1:

8 likes

Wie van de FF’ers heeft Yvonne gevraagd om een update? Ze zou ‘opvallend vaak’ vragen krijgen over Annic, moest direct denken aan hier

5 likes

Geluk is zon grote factor

7 likes

Ik las gisteravond dat Lisa Marie Presley in het ziekenhuis was opgenomen met een hartstilstand, en nu lees ik net een officieel bericht vanuit de familie dat ze is overleden.

‘Priscilla Presley and the Presley family are shocked and devastated by the tragic death of their beloved Lisa Marie. They are profoundly grateful for the support, love and prayers of everyone, and ask for privacy during this very difficult time.’

5 likes

Wow, ik zat gisteren nog te kijken naar foto’s van haar bij de Golden Globes. Wat sneu, zo jong.

5 likes

Dat hele verhaal leest inmiddels toch als een (slechte) soap, echt niet te doen. Het blijft ook maar doorgaan

4 likes

Ik werk voor die man. Ik hoop echt dat die niet nog verder afglijdt

7 likes

Werk je voor structon of centric? Volgens is hij geen ceo meer. Als je voor hem persoonlijk werkt dan heet je baas in 5 jaar Rianne. :smiling_face_with_tear:

16 likes

Je zit in ieder geval nooit verlegen om een juicy gespreksonderwerp aan de lunchtafel.

7 likes

Nee het is echt verschrikkelijk slecht, desalniettemin wel vermakelijk

10 likes