Beating around the bush much? Dat is toch geen antwoord. Zeg nu gewoon eerlijk wat je daar dan van vind.
Huh? Dat is wat ik ervan vind, snap niet wat voor antwoord je anders verwacht in deze discussie?
Nou ja, je geeft aan dat mensen moeten accepteren dat een baby niet voor iedereen is weggelegd en door moeten gaan met hun leven. Dus vroeg ik me af: vind je dan dat dat voor homo’s ook geldt of moeten die dan op andere manieren wel hun kinderwens mogen vervullen?
Iedereen mag van mij zijn kinderwens vervullen, zolang er geen misbruik gemaakt wordt van andere mensen in het proces, wat bij een betaalde draagmoeder imo altijd het geval is. Daar heeft seksuele geaardheid verder niks mee te maken
Maar even, mensen, commercieel betaald draagmoederschap is verboden in Nederland om allerlei redenen. Dus homostellen of mensen die na lange fertiliteitstrajecten kinderloos blijven, kunnen een niet-betaalde draagmoeder zoeken, maar betaald, zoals in Amerika, is niet mogelijk. En daarom komt het ook veel minder voor in NL.
Wat barmhartig van je dat iedereen dat van je mag.
Joe.
Mygod het werd dr toch gevraagd, ze geeft gwn antwoord
Ja ok dat lijkt me idd een logische mening die veel mensen met je delen. Door hoe je het in je eerste bericht bracht leek het meer op van; als het niet op de natuurlijke manier lukt, dan moet je daar maar vrede mee hebben.
Een ontwijkend politiek correct antwoord wat totaal niet congruent is met de eerdere posts.
Oke
Wat wil je dat ze antwoord.
Vind je dit dan ook gelden voor homostellen?
Edit: zie nu dat deze vraag al gesteld was + je antwoord, dus nvm! ![]()
Ik ben vanavond voor een aantal mensen blijkbaar de boeman van het forum
Waait wel weer over ![]()
Wat vind jij nou eigenlijk van plastic?
Ik “wil” helemaal niks. Wat wil jij dat ik wil dat ze antwoord? ![]()
Nee zo werkt het niet he!! Niet de vraag terugstellen!!

Jij bent te slim.
Hahahahaha ![]()
Denk dat ze na de uitspraak van de kroket-case extra wilt bewijzen dat ze geen dingen verzint en daarom het gesprek online gooit. Jaimie ontkent nu dat ze klem zat tussen de autodeur.