Ja en ging het toen zelfs niet over hoe vervelend dat wel niet moest zijn voor die arme Tim?
Dit maakt me echt zo boos. Juist goed als abortus meer uit die taboesfeer komt, en dit soort reacties maken het zo lastig.
Het klinkt alsof het een heel bewuste keuze was en ik zou juist willen dat meer mensen wat bewuster en realistischer zouden kijken naar het krijgen/hebben van kinderen.
De tekst van Lize of die van Maxime? Ik lees die van Lize inderdaad luchtig, die van Maxime vooral veroordelend en ik kan ze beide niet op een andere manier zien/lezen, dus ik begrijp geloof ik niet helemaal wat je met je post bedoelt.
Oh en ik zie nu de hashtag pas, is dit voor een campagne ofzo? Dan laat Maxime wel meteen zien wat nu het probleem is wanneer het over abortus gaat
Waarom kunnen de Yvonneâs en Maximeâs van deze wereld niet gewoon hun bek houden? Ik snap dat echt niet. Dit is Lizeâs persoonlijke ervaring. Mensen doen, zeggen, voelen allemaal wat anders wanneer het op zulke super persoonlijke ervaringen aankomt.
Ik heb helemaal niet de indruk gehad dat ze lichtzinnig deed. De situatie op zichzelf is al heftig genoeg. Moet ze in haar verwoording ervan door het stof ofzo? En zelfs als ze er wel lichtzinnig over deed: het is haar lichaam, haar leven. Het is niet alsof ze een campagne gestart is zodat we allemaal massaal abortus gaan plegen.
Steeds als je denkt dat die stomme bakvis een nieuw dieptepunt heeft bereikt, weet ze je weer bijzonder onaangenaam te verrassen. Echt, uit welke grot komt dit valse kreng? Ik word er zo boos van, zak toch in de stront, mens. En die Maxime idem. Troosteloze oppervlakkige zielen.
Maar dat is wel een ding hoor. Er zijn best veel mensen (gelukkig) die ok zijn met abortus maar dan moet het wel een moeilijke beslissing zijn geweest en (bijna) een traumatische ervaring zijn geweest. Er lichtzinnig over doen is ook bij veel âvoorstandersâ van abortus not done. Als je op die manier âvoorstanderâ van abortus bent, vind ik je dan alsnog geen echte voorstander van dat mensen met een baarmoeder over hun eigen lichaam moeten kunnen beschikken.
Spijker op zân kop.
Ik heb 13 jaar geleden een abortus gehad. Als het wel eens ter sprake komt is de reactie nagenoeg altijd âo, wat vreselijk voor jeâ of â o, heb je er nog last vanâ?
Uhm bitch, no. Ik ging na de behandeling naar de kroeg om het te vieren.
Het was de grootste opluchting die ik ooit gevoeld heb.
Blijkbaar is in de ogen van veel pro abortus mensen een abortus pas legitiem als je er een zwaar trauma aan overhoudt.
Niemand gaat huppelend naar een abortuskliniek, maar sommige, zoals ik, komen er wel huppelend uit.
@grace ben het helemaal met jullie eens, maar jullie krijgen het beter op papier dan ik. Wilde veel zeggen maar kreeg echt een beetje kortsluiting bij mijn eigen verwoording omdat mijn hoofd echt raasde. Maar alles wat jullie zeggen ben ik het mee eens.
âHet is gewoon een beslissingâ verwoordt denk ik ook wat ik wil zeggen. Dat is het. Laat mensen zelf besluiten wat ze willen en vooral ook nĂet willen. Jarenlang is gevochten om die beslissing (in NL) te mogen maken en dan is het vandaag de dag nog steeds vechten tegen randoâs die anderen willen guilt trippen voor het maken van een beslissing over hun lichaam.
Laat mensen gewoon met rust
Edit: o, en dat het op zichzelf heftig genoeg was slaat op de situatie van Lize, want dacht te zien dat het voor haar dus wel zware periode was. Maar misschien heb ik dat niet goed begrepen.
Voor mij ook!
Ik wilde echt geen baby en ook echt echt echt geen
met mân ex. Beste en makkelijkste besluit uit mân leven.
Het enige waar ik het eventjes moeilijk mee heb gehad is dat ik het er totaal niet moeilijk mee had. Was door van die zogenaamde pro abortus mensen aangepraat.
Ik gun dit echt iedereen. Er zijn zoveel mensen die een enorm schuldgevoel van jongs af aan aangeleerd krijgen door religie bijv. Echt zo giftig. Dan is het niet eens de ingreep waar ze moeite mee hebben of die voor mentale problemen zorgt maar gewoon jarenlange brainwashing dat je het kwaad zelve bent en een moordenaar etc.
Ik heb voor werk gesprekken moeten voeren met pro-lifers en het is zo bizar hoe zij zich het recht toe-eigenen om nog steeds mensen lastig te vallen die naar een abortuskliniek gaan en daar te protesteren enzo. Echt onbegrijpelijk.
Genieten dit.
Yvonne (van de juice) heeft haar rechtszaak tegen Rachel Hazes verloren.
Ze moet een rectificatie plaatsen die de rechtbank heeft opgeschreven. Dat is wat anders dan de ârectificatieâ die ze plaatste na de rechtszaak met Samantha Steenwijk, die sloeg namelijk nergens op.
Ik zocht de uitspraak op. Nooit gedacht dat ik zou zoeken op het trefwoord kroket.
Ik wist geeneens dat Jan des Bouvrie kinderen had. Dat ze ook nog eens een erfenis verwachten van minstens 2.6 miljoen. Hoe rijk was die vent?
Welke mening zit er precies in gecremeerde kroket?
Ik kan de kroket goed doorgefrituurd vinden, well done, maar jij vindt dat misschien veel te soft en niet knapperig
Hmm bedankt voor deze nieuwe invalshoek, see you in court he!
Haha ik had dit ook niet verwacht, van alle dingen waarvoor je uitgescholden kan worden zou ik dit persoonlijk wel kunnen hendelen⊠Maargoed voor iedereen anders natuurlijk he
Kun je nagaan hoe ze over de kling zou gaan als ze een âechtâ scheldwoord zou gebruiken. Wat een kroket al niet teweeg kan brengen. Ik kijk voortaan wel anders naar mijn kroketje.
Ik hoorde op de radio iets over dat het ligt aan het âgecremeerdeâ gedeelte omdat dat op de dood slaat.
Hahah bij Editie NL noemden ze het ook de âgecremeerde kroket zaakâ. Je krijgt nu toch juist die aandacht voor het woord. Denk dat het echt geen slimme zet was om hier een zaak van te maken. Leuk voor dr dat Yvonne dit niet meer mag zeggen, maar nu doet de rest van NL het juist hahah.
Maar het ging toch ook vooral om dat Yvonne een video had gemaakt over dat ze een brief zou hebben gelekt ofzo, later kwam dat over kroket erbij