Ze heeft blijkbaar nooit gehoord van het streisandeffect
Ja ook, maar de rechter heeft dus ook specifiek uitspraak gedaan op de gecremeerde kroket vergelijking en dat ontploft nu natuurlijk online
Altijd vervelend wanneer kroketten ontploffen
Ja toch zonde van de vulling zoân leeggelopen huls
Ik vind dit helemaal niet grappig? Los van wat je van haar vindt, het is toch voor niemand leuk om belachelijk gemaakt te worden om je uiterlijk? Ik dacht dat dat toch wel op zân einde kwam. Blijkbaar niet. Sneu pestgedrag.
En bij RTL Boulevard deelden ze een broodje kroket uit. Hi ha ho
Ben sowieso geen Beyoncé-fan, maar dit snap ik echt niet. Als je al zoveel geld hebt, waarom zou je dan je ziel verkopen voor een fractie van wat je al hebt?
Ik vond Patriesâs dâr Bitterbal gate leuker.
Er waren toch een hele groep beroemdheden in Dubai? En had zij niet ooit voor een dictator opgetreden?
Edit: ja. 13 Pop Stars Who Sang for Dictators
it did not contain any material from BeyoncĂ©âs highly acclaimed 2022 album Renaissance. That album purported to be a love letter to Black and queer dance music pioneers and communities.
Wat teleurstellend dit ook.
Snap het zelf ook niet helemaal. Blijkbaar is âveel geldâ een relatief begrip als je al zo rijk bent, je kan altijd meer hebben.
Het is nog niet eens 7u en ik heb echt zin in kroket door deze berichten Maar snap verder totaal niet waarom mensen publiekelijk opkomen voor een Yvonne. Waarom wil je ĂŒberhaupt met haar geassocieerd worden?
Hoop dat meer mensen haar voor de rechter slepen Echt geen goede ontwikkeling hoe zij een soort moraalpolitie uithangt.
Lol dus Yvonne is veroordeeld voor een uitspraak en moet een rectificatie op haar privé instagram plaatsen? Dus er is dan ook een officier van justitie die haar volgt om te controleren of ze het wel doet?
Met 700k volgers, toch niet zo vreemd dat ze de rectificatie daar moet doen wat ze het ook gezegd heeft
Gaat hen, denk ik, om betutteling door rechter. Van zo erg is dat woord toch niet? Niet per se Yvonne
Snap nu niet of Yvonne alleen maar daarvoor voor de rechter is gesleept. Is toch bizar dat je iemand voor de rechter sleept omdat iemand je heeft uitgescholdenâŠ
Nee deze claim heeft ze er extra aan toegevoegd bij de rechtzaak over dat Yvonne heeft beweerd dat de brief die ze heeft gekregen over André door Rachel zou zijn gestuurd. Toen Yvonne vertelde over deze rechtzaak ging ze dr steeds kroket noemen en toen werd dit er aan toegevoegd.
Hoe zijn er mensen die dit soort dingen grappig vinden? Te triest voor woorden tochâŠ
Dat lijkt me niet want het is een civiele procedure en geen strafzaak, dus de officier van justitie heeft hier helemaal niets mee te maken