Wat wil je dat ze antwoord.
Vind je dit dan ook gelden voor homostellen?
Edit: zie nu dat deze vraag al gesteld was + je antwoord, dus nvm!
Ik ben vanavond voor een aantal mensen blijkbaar de boeman van het forum Waait wel weer over
Wat vind jij nou eigenlijk van plastic?
Ik âwilâ helemaal niks. Wat wil jij dat ik wil dat ze antwoord?
Nee zo werkt het niet he!! Niet de vraag terugstellen!!
Jij bent te slim.
Hahahahaha
Denk dat ze na de uitspraak van de kroket-case extra wilt bewijzen dat ze geen dingen verzint en daarom het gesprek online gooit. Jaimie ontkent nu dat ze klem zat tussen de autodeur.
Gooit ze hiermee ook niet haar eigen glazen in? Dus dat zogenaamde âspionnenâ minder snel iets met Yvonne zullen delen als ze toch later bekend maakt wie dat is geweest. Want normaal zegt ze toch niet bekend te zullen maken wie haar spion is
Vind dit opzich niet zo shocking eigenlijk. Als Jamie hem âgewoon had gedumptâ en ergens had gezegd van ja dit en dat is gebeurt hadden veel mensen haar wss niet zomaar geloofd hoe crue het ook is. Maar jorik is zon naar ventje die dat wss zo had omgedraait enzo. Zelfs nu met beelden komt hij er goed mee weg eigenlijk.
Bij Ibiza hadden we natuurlijk ook zn managment die dat fr met die vage video recht probeerde te zetten. Nu heeft ze eerst bewijs geleverd is daarna ontsnapt en kon daarna zelf dr eigen verhaal delen ipv weer ga jij maar hier voor de camera ff doen alsof alles goed is.
Yvonne is sowieso al ver buiten haar houdbaarheidsdatum, dat het zo ver gekomen is uberhaupt!
Maar als haar carriere als Juicer voorbij is kan ze misschien weer gaan zingen, in de Efteling als Rapunzel ofzo.
Ook de âjuiceâ van Koen Pieter gisteren. Dat klopte ook niet. Het gaat nu snel bergafwaarts.
Dat haar hoofd er niet tussen zat, ok. Maar je ziet hem toch echt los gaan op haar? Hoofd of niet.
Maar, maar, zat Jamie wel in die auto? Je zag toch dat er een hoofd tussen zat?
En sowieso op alle manieren heftig dit. En megakut dat mensen die zeggen dat er zo veel valse aangiftes worden gedaan, nu weer een stok hebben om mee te slaan.
Je hebt gelijk. Jongens allemaal 1 minuut stilte voor een kutjoch die zn vrouw mishandeld.
Ja as she should
Bij dit soort posts mis ik deze reactie
Huh
Wtf? Die vent heeft zijn vriendin en daarbij hun kind kapot gemaakt. Als dit (delen van het filmpje) nodig was om weg te komen⊠Mishandeling zonder het woordje âernstigâ vind ik al erg genoeg moet ik zeggen. Ik vind echt dat je haar situatie en daarbij de situaties van vrouwen in dezelfde situatie daarbij echt te kort doet.