FF Boulevard #8

Mag hopen dat je zo zegt dat het een grapje was of puur sarcasme. Please lord

5 likes

Zin in de technologie van later. Wanneer baby’s in een kunstmatige baarmoederzak zitten. No more bevallingen, no more geknipte poentjes. Geen gezeik, iedereen rijk.

16 likes

Cant wait

5 likes

Ik denk dat je formulering voor sommige lezers wel kwetsend kan zijn, maar ik snap je uitgangspunt in de maakbaarheid van het leven (in dit geval draagmoederschap en kinderwens) wel.

Vind deze ontwikkeling ook best zorgelijk. Dat (commercieel) draagmoederschap steeds populairder voor esthetische redenen, of dat men kan bepalen welk geslacht ze (eerst) krijgen.

16 likes

Sorry maar wat? Zijn we echt allemaal verbaasd over het feit dat ze deze video zelf gelekt heeft? En waarom is hij nu ineens weer het slachtoffer??? Ik probeer het te begrijpen maar ik kan er niet bij met mijn hoofd. Waarschijnlijk is het een schreeuw om hulp geweest, zag ze geen andere uitweg en was dit voor haar de (beste?) manier om er uit te komen. Echt, die juice kanalen weten mij steeds weer te verbazen.

83 likes

echt de arrogantie van deze kanalen is echt om te kotsen

13 likes

Als een gast mij zou slaan, zou ik moedwillig wel meer van hem kapot maken dan louter z’n carrière. Van kap tot kap.

75 likes

Het stomme is zij heeft niet moedwillig zijn carrière kapot gemaakt, dat heeft hij fckn zelf gedaan door zijn vrouw te mishandelen. Want let’s be honest, iedereen weet dat dit incident niet incidenteel was.
Zij heeft haar leven gered!

132 likes

Maar Yvonne deelde dit gesprek nu om te bewijzen dat Jamie tegen haar zei dat haar hoofd tussen de deur zat wat dan nu ontkent wordt want de media had dat er van gemaakt oid. Maar ik hoor Jamie dat helemaal niet zeggen, er is een man bij haar die hoofd zegt als het erover gaat.

2 likes

Ik snap hier echt helemaal niks meer van :joy:

12 likes

Nee dat is volgens Yvonne inderdaad het probleem. Maar kennelijk heeft ze dit in officiële verklaringen wel gedaan wat toch het belangrijkste is. Lijkt me wel logisch dat ze daar vlak na dat het allemaal gebeurde nog geen puf voor had.

5 likes

Maar vind dat niet echt bewijs, zij staat daar een grote stap te maken in haar leven, in haar verklaringen later zei ze dus niet dat dat was gebeurd en dat lijkt me dus gewoon eerlijk. Vind het echt super slecht ‘bewijs’ van Yvonne.

4 likes

Nee maar ik denk vlak na zo’n moment, dat je zo vol gedachten/boosheid etc zit. Dan ga je dat ook niet gaat tegenspreken of daarmee bezig zijn, om diegene zijn woorden te corrigeren. Dan heb je wel hele andere dingen waar je mee bezig bent lijkt me.

Maar dat snapt Yvonne blijkbaar niet

8 likes

ja zo sneaky weer van yvon

6 likes

Ja en als dat dan al voor haar zo groot bewijs is, lekker geloofwaardig. Stom mens

3 likes

Waarom komt dit nu ineens aan het licht dan? Of is er nu een rechtszaak.
Vind Yvonne echt zon takke teef he. Helemaal doen van jaa ik heb een kut ex daarom expose ik mannen om ze terug te pakken. Maar ondertussen haalt ze elke vrouw die ze ziet naar beneden.

32 likes

Maar Lil moet toch weten dat Jaimie dit gedeeld had? Het kwam van de camera van hun huis, denk dat er behalve zij 2en niet veel mensen mogelijkheid hebben die beelden te delen.

Wel echt dom van Yvon dat ze nu haar bronnen exposed, denk dat het aanbod dan wel snel opdroogt.

4 likes

Hij lijkt me ook niet het slimme type die de instellingen van zijn camera aanpast. Misschien dacht hij gewoon dat hij gehackt was.

Dat bericht nu van Yvonne dat het zo erg is voor jorrik dat hij een jaar niets erover kon zeggen?? :woozy_face:

5 likes

Ik snap er niks van….hoofd of niet het is toch gewoon sowieso heel erg?
Uit dat gelekte telefoongesprekken heb ik ook het idee dat Yvonne wist dat er vaker fysieke aanvallen zijn en het lijkt wel alsof ze eerst Jamie probeert te overtuigen om er samen uit te komen. Pas nadat ze het filmpje ziet blijkt dat ze de ernst van de situatie inziet.
Nou dan snap ik heel goed dat je zoiets laat lekken want helaas leven we in een maatschappij waar niemand je gelooft zonder bewijs blijkt maar weer eens.

21 likes