FF Boulevard #8

Beetje oneerlijk wel, gewoon echt niet mijn muzieksmaak dit.

Maar lemonade Beyoncé :fire:

8 likes

Haha, ik snap je

Heb je nog goede kaarten voor de 17de kunnen krijgen?

Neen, ik doe mee voor de verkoop in Brussel eerst.

1 like

Dus Harry kleedt (?) zich als lgtbq “dinges” ( jouw woording) puur en alleen voor aandacht?

Hoe kleed je je als een lgtbq+ “dinges”? En waneer kleed je je als lgtbq dinges omdat je het leuk vindt tegenover wanneer je het voor cloud doet?

11 likes

Geen idee schat dat is wat het internet roept.

2 likes

Dat en een witte hetero overkomende cis man krijgt altijd megaveel aandacht als hij een jurk of rok draagt. Terwijl het al zo vaak is gedaan en totaal niet boeiend is.

Ik denk als Sam Smith nu zou rondlopen in een jurk, dat zij minder aandacht krijgen dan Harry destijds.

5 likes

Dat de meeste mensen zo op hen haten snap ik echt niet. Er was ook heisa over hun nieuwste muziekvideo. Het enige argument die ik nog een beetje fatsoenlijk vond, is dat zij de enige plussize persoon was. Qua dansers waren er weinig verschillende lichaamsvormen.

Maar echt dat gehaat op hen omdat ze geen skinny twink zijn, snap ik niet.

5 likes

Waarom zegt je zij?

3 likes

Denk als vorm op hen?

4 likes

Het blijft mij verbazen dat mensen zich verbazen over verschillende smaken.

53 likes

Dat is en blijft smaak

15 likes

En kennis. Ik heb niks met Beyoncé omdat ik me er niet in verdiep. Als je dat wel doet zal je de muziek waarschijnlijk meer gaan waarderen.

9 likes

Haha jouw muzieksmaak is zeker ‘top 40’? :stuck_out_tongue:

5 likes

In mijn ogen is dat gewoon snobistisch doen over muziek en nog steeds een kwestie van smaak.

23 likes

Ik denk dat dit slechts de mening is van een bepaalde groep mensen, want ik deel deze mening totaal niet. Mijn muziek’smaak’ is juist heel erg afhankelijk van de artiest zelf. Voorbeeld is Marco, zijn muziek vond ik voor het voice schandaal al zum kotsen omdat ik hem als persoon gewoon een enorme leugenachtige/aanstellerige uitstraling/imago vind hebben. Dan is het voor mij al klaar.

Dat jij het vind meewegen in de waardering, kan voor iemand anders al anders zijn.

Daarnaast: Muziek speelt in mijn emotionele welzijn een enorm grote rol, maar ik kan net zo hard genieten van een Tess met Stupid als een lied met een wat diepere betekenis.

5 likes

Ik heb zelf niks met de grammy’s maar ik luister bepaalde muziek gewoon nooit. Het boeit me gewoon geen fluit terwijl ik dat met andere genres wel heb. Ik denk dan net als hierboven: verschil in smaak? Even afgezien van zo’n prijzen dan want die vind ik sowieso vrij nietszeggend. Maar als ik dan iets moet luisteren, mes op de keel, van die genomineerden lijst dan liever Harry of Adele omdat ik niks heb met Beyoncé’s stemgeluid :woman_shrugging: gewoon een no care. De boodschappen van Harry of Adele als die er al zijn interesseren me ook geen fluit.

Dus ik snap wel dat mensen uit die lijst redenen hebben om Beyoncé niet te kiezen.

8 likes

en ook @popieju begrijpen jullie dan helemaal niet wat @Shaaar bedoelt? Als je kijkt naar schilderijen dan moet een expert toch ook iets kunnen zeggen over hoe goed iets is? Hoe bewonderenswaardig het is als iemand zoiets kan maken, hoeveel het zegt over iemands talent, kunde, creativiteit en originaliteit bijvoorbeeld? Dan kunnen wij het alsnog een lelijk schilderij vinden, maar lelijk/mooi en goed/niet goed zijn wel twee verschillende dingen. Shaar heeft het - denk ik - over goed/niet goed, en jullie over lelijk/mooi. En dat is voor ons leken prima, om te denken “ik vind dit niet mooi, ik luister dit niet”, maar als het gaat om het winnen van prijzen zou het wel prettig zijn als het om meer gaat dan “ik vind haar stemgeluid niet zo prettig” of “zijn nummers zijn niet zo dansbaar en daar heb ik nu zin in” zeg maar

9 likes

Maar dat weten we toch helemaal niet? Hij heeft daar nooit een uitspraak over gedaan. Zijn videoclip van late night talking is daarin ook wel interessant.

9 likes

Ben het eens met wat je hier in deze post zegt. Maar we moeten ook niet vergeten dat het ook het publiek moet aanspreken en dat de gemiddelde mens gewoon weinig ‘cared’ over goed/niet goed.

Dus ik snap zeker wat @Shaaar bedoelt, en ben het in essentie ook zeker eens met het bericht, maar aan de andere kant ben ik het ook eens met dat het ook verder moet gaan dan alleen goed/niet goed. Het moet ook een publiek aanspreken.

6 likes

Daarom zeg ik de mensen hier. En niet de keuze van wie de hell dan ook die bij de grammy’s een stem hebben. Want er werd volgens mij eerst gereageerd alsof iemand in de poll überhaupt kon stemmen op iemand anders dan Beyoncé wat ik niet als algemene ‘sneer’ richting de grammy’s opvatte maar richting de stemmers hier. Althans zo kwam een van de eerste reacties wel op mij over. Ik heb die poll zelf namelijk ingevuld vanuit míj́n smaak, wat denk ik de meesten hebben gedaan.

7 likes