FF Boulevard #8

Ja leek me ook als een soort stok achter de deur, dat na t lekken ze niet weer terug kon naar hem ofzo

6 likes

Ja bizar. Ik geloofde niet wat ik las.

6 likes

Letterlijk elke bekende persoon kent wel iemand die zoiets zou zeggen. Vind dat altijd zulke wanhopige, nietszeggende anecdotes.

58 likes

Oh nee ik niet! Ik vind dat juist betrouwbaarder. Bovendien ken ik bijna niemand die een bekende persoon kent.

Edit: oke misschien is “nare vent” wat te algemeen en daardoor toch nietszeggend, maar ik vind juist verhalen van mensen die iemand echt hebben ontmoet wel veelzeggend.

2 likes

Het gaat er toch om dat iedereen in z’n leven wel iemand heeft die jou niet mag. Juist bij bekende personen zijn er nog meer zure ‘kennissen’. Zal overigens vast echt een nare vent kunnen zijn, maar blind afgaan op 1 random persoon is nogal droog. Vooral docenten van toen je nog een shitty puber was of zo. Als jij bekend wordt zal er vast ook iemand te vinden die jou een paardenkut vindt, hoeft ook niet waar te zijn.

Echt een maandag dat ik het op neem voor Douwe Bob hahahaha.

63 likes

Oohja dat ben ik wel helemaal met je eens. Ik doelde meer op dat als ik van iemand in mijn eigen omgeving hoor dat iemand niet sympathiek is ik dat eerder geloof dan van zomaar iemand. Maar als het niet meerdere personen zijn zegt het inderdaad helemaal niks.

Edit: Als het wel meerdere personen zijn eigenlijk ook niet he.

5 likes

Ik weet niet wat het is maar de awardshows lijken niet meer echt te leven bij mij, vroeger wilde ik het nog live meekijken. Vind het tegenvallen dat Beyonce gewoon te laat kwam en haar eigen Grammy niet in ontvangst kon nemen.

4 likes

Ik zie op TikTok (waar anders) best veel filmpjes voorbij komen van Jennifer Lopez en Ben Afleck tot nu toe zien die filmpjes er niet echt gezellig uit tussen hun 2. Had ik niet verwacht! Alsof ik ze persoonlijk ken, haha

7 likes

Mission impossible is de vrolijkste denk :joy:

4 likes

Deze foto is mijn forever mood.
Relate altijd met Ben Affleck.

71 likes

Lol, je bent niet de enige. Want zie wat The Guardian zojuist publiceert :sweat_smile:

He has everything, and yet he appears to enjoy none of it. Remember the Affleck of old, young and handsome and so cocky that you couldn’t help but take against the guy? That Affleck is gone. In his place is a man weighed down by the sheer punishing, relentless burden of life on Earth. And that, as you no doubt realise for yourself,is much more our speed.

13 likes

Harry die bij het winnen van AOTY-award zegt dat die prijzen nooit naar mensen zoals hem gaan :roll_eyes::roll_eyes:

22 likes

Bad bunny die elk record heeft gebroken en niet AOTY wint.

Schande.

15 likes

Sick of them

7 likes

En Twitter gaat hier goed op, want :sparkles: belangenverstrengeling :sparkles:

10 likes

Geen idee maar dat is het “probleem” dat ik heb met Harry. Hij krijgt allemaal accolades voor dingen die hem al voorgedaan zijn en nooit hoor ik hem tegengeluid geven. Dus het doet hem allemaal goed en hij is blij in die positie te kunnen zijn

15 likes

Yes girl

3 likes

Queer baiting for cloud?
Ik ben een oude doos, ben echt lost nu.

14 likes

Ik zit dus al een paar minuten te klikken op je foto in de hoop dat het me naar Twitter bracht haha.
Historic :joy::joy::joy:, alsof Noord- en Zuid-Korea voor het eerst rond de tafel hebben gezeten.
@anon50301661 cuz he’s just a British bloke

15 likes

Je voordoen /kleden als iemand van de lgbtq dinges om meer aandacht te krijgen.

Soy peor trekt de generatie kloof wel weer ff dicht.

16 likes