FF Boulevard #8

FACTS

4 likes

Ik wil ook mijn zegje doen:
Beyoncé is een technisch betere zanger dan Harry. En ze verbetert zichzelf constant. Als je kijkt naar haar vroegere hits zoals Crazy in love en de nummers die ze nu maakt, zie je hoeveel ze gegroeid is.

Ik kan niet zeggen dat Harry verbeterd is vergeleken met zijn One Direction tijd.

7 likes

Misschien een beetje, maar het is nog steeds niet top en redelijk basic. Gaat hij nog eens naar zijn kopstem in zijn nummers?

En een catchy popalbum zegt niks. Taylor Swift doet dat ook en die is ook redelijk basic qua zangkwaliteiten.

2 likes

Maar technisch goed kunnen zingen zegt toch net zo goed niet alles? Dan kan je net zo goed opera- en musicalzangers gaan nomineren. Ook denk ik dat je (automatisch) minder kan zeggen over de kwaliteit of de ontwikkeling van een artiest die niet jouw smaak is en je daarom weinig naar luistert.

Het lastige is denk ik dat voor veel mensen muziek ‘goed’ is als het iets bij je teweeg brengt. En dat is niet een-op-een verbonden met de productiekwaliteit of de technische kwaliteit van de artiest oid. Het is denk ik vooral of het iets raakt wat specifiek bij jou hoort, en daarmee resoneert. Daarom wel met @Shaaar eens dat dat misschien dus ook geen goede reden is om iemand een prijs toe te kennen.

7 likes

Ik schrik de laatste tijd toch best wel hoe mensen reageren op Sam Smith tegenwoordig.

18 likes

Opera is een totaal andere techniek dan popmuziek.

En ik gaf net aan dat Taylor Swift ook een basic zanger is, maar die maakt ook hits en heeft veel Grammy’s (volgens mij meer dan Mariah Carey). Dus Harry Styles mag heus wel een Grammy hebben, het zegt namelijk alleen dat juryleden van de Grammy hem leuk vinden.

1 like

Maar echt! Die comments onder die promotie TikToks zijn om te huilen.

10 likes

Van een pop bandje naar een solo pop artiest in een jurk.

3 likes

Kan zo gebruikt worden in een telfort reclame

3 likes

Ja ik heb volgens mij inmiddels al 1000x gelezen: I miss the old Sam Smith.

Hou je bek gewoon ofzo. Zag ook filmpje van iemand die zei ja als Harry Styles dit doet is het geweldig want hetero en slank maar nu Sam Smith glitterpakjes draagt enz is het ineens mis. Echt zo waar.

15 likes

The old Sam Smith was toch hartstikke depressief? Die zou ik normaliter niet missen

3 likes

Waarom gaat het alleen tussen Harry en BeyoncĂ©? Komen die andere albums ĂŒberhaupt niet in aanmerking?
Ik heb op Lizzo gestemd, omdat naast dat ik haar muziek heel tof vind, ik het ook heel erg tof vind hoe zij zich in haar muziek op positiviteit focust en hoeveel ze doet voor het accepteren van alle lichaamsvormen.
Vond het wel echt heel teleurstellend dat ze D&G droeg bij de Grammy’s trouwens :disappointed:

On another (unrelated maar voor het topic relevante) note: Leo’s nieuwe vriendin is blijkbaar 19. Wtf :cry:

8 likes

Kan hij nog 6 jaar van dr genieten :smiling_imp:

20 likes

Ja duh haha, maar jij vergelijkt zelf de zangkwaliteiten van Beyoncé en bijv. Harry Styles. Dat is toch ook een compleet andere stijl + techniek. Jij geeft zelf als argument dat Beyoncé technisch beter is dan Harry. Dus ik zeg dat techniek de doorslag niet geeft.

4 likes

Hij schijnt voor hij echt bekend werd ook altijd vrouwenkleding te hebben gedragen enz. Old Sam Smith was Sam Smith zoals hij dacht te moeten zijn voor de buitenwereld.

6 likes

Die muziek was wel heerlijk om tijdens een regenbui bij een raam te zitten janken.
Maar deze muziek is ook geweldig

2 likes

Nee pop en r&b gebruiken vrijwel dezelfde zangtechnieken. En ik heb nooit gezegd Beyoncé is de betere zanger, dus die verdiend te winnen. Nee, ik zei Beyoncé is een betere zanger.

6 likes

Ik had echt een hekel aan die depressieve zwelgen in emoties liedjes van hun. Ben blij dat zij nu een stuk vrolijker zijn.

4 likes

Geen Stay With Me voor jou dus? Haha

2 likes

Pffffrt
14263126

5 likes