En ze na hun bereikte succes weer gewoon wit kunnen zijn. Wat een verademing.
Wat zijn dit?
Wie had volgens jullie album van het jaar moeten winnen?
Beyoncé met Lemonade, geef ze haar grammy maar ik ben biased
Lemonade is van jaren terug toch?
And still mad about it.
Geen een?
Beetje oneerlijk wel, gewoon echt niet mijn muzieksmaak dit.
Maar lemonade Beyoncé
Haha, ik snap je
Heb je nog goede kaarten voor de 17de kunnen krijgen?
Neen, ik doe mee voor de verkoop in Brussel eerst.
Dus Harry kleedt (?) zich als lgtbq âdingesâ ( jouw woording) puur en alleen voor aandacht?
Hoe kleed je je als een lgtbq+ âdingesâ? En waneer kleed je je als lgtbq dinges omdat je het leuk vindt tegenover wanneer je het voor cloud doet?
Geen idee schat dat is wat het internet roept.
Dat en een witte hetero overkomende cis man krijgt altijd megaveel aandacht als hij een jurk of rok draagt. Terwijl het al zo vaak is gedaan en totaal niet boeiend is.
Ik denk als Sam Smith nu zou rondlopen in een jurk, dat zij minder aandacht krijgen dan Harry destijds.
Dat de meeste mensen zo op hen haten snap ik echt niet. Er was ook heisa over hun nieuwste muziekvideo. Het enige argument die ik nog een beetje fatsoenlijk vond, is dat zij de enige plussize persoon was. Qua dansers waren er weinig verschillende lichaamsvormen.
Maar echt dat gehaat op hen omdat ze geen skinny twink zijn, snap ik niet.
Waarom zegt je zij?
Denk als vorm op hen?
Jullie blijven me echt verbazen. Harry Styles > Beyonce??? Ik moet hier echt weg
Het blijft mij verbazen dat mensen zich verbazen over verschillende smaken.
Mwa je kunt prima erkennen dat iets wat niet je smaak is muzikaal gezien creatiever en van hogere kwaliteit is toch? Het is geen smaak award? Ik kan tal van bands en artiesten op opnoemen waar ik zelf nooit naar zou luisteren, maar waarvan ik wel kan erkennen dat dat ze muzikaal innovatiever en van betere kwaliteit zijn dan artiesten waar ik wel naar luisteren. Maar loze discussie, de scammies zijn doorgestoken kaart en ik hoop echt dat meer artiesten gaan stoppen met muziek insturen.