FF Boulevard #8

Echt een enorm zeiknummer. Wel ideaal als je dronken en droevig bent en flink wilt meebleren.

Maar ik wil het niet horen

5 likes

Stiekem deel ik deze mening wel hoor. Ik vind zijn nieuwe muziek wel lekker klinken.

4 likes

Maar hun muziekstijlen vragen niet dezelfde range/technische kwaliteit, dus het lijkt me geen relevante vergelijking. Ik denk dat er niemand is die zegt dat Harry Styles een betere vocalist is dan Beyoncé, incl. de jury bij de Grammy’s, maar het is ook geen prijs voor de beste technische zanger.

Maar ik ben het er dus wel mee eens dat achtergrond/vernieuwing/verdieping goede redenen zouden zijn om een prijs toe te kennen. Technische stemkwaliteit vind ik daarbij vergeleken echt een heel saaie factor.

1 like

Ik vroeg me gisteren ineens af wat Beyonce met al die beeldjes doet. Taylor Swift heeft ook 500 awards inmiddels las ik? Tering. Dan mag je ook wel 5 huizen hebben. :joy:

Edit: Je kan natuurlijk een heleboel op den duur ook wel in de opslag zetten besef ik mij nu. Zullen ze ook wel doen lijkt me haha.

5 likes

Ik haatte hem al in 2012 :call_me_hand:t3:

4 likes

Ja okee maar eigenlijk… dat is toch overal zo, als je kijkt naar wat populair is, waarom zou hier een uitzondering zijn?

1 like

Ja ik denk idd archiveren voor musea later. Beetje net als al die filmstudio’s doen.

2 likes

Maar het is wel echt bad bunny die beroofd is van aoty, hij heeft als enige alle records verbroken met uvsi. De rest komt niet eens in de buurt van het succes van dat album.

10 likes

Wtf, dat is wel echt weer heel jong. Was Gigi te oud geworden voor hem? Ik dacht dat zij aan het daten waren.

Maar echt.

2 likes

Harry Styles is wel echt een goede performer. Niet zo’n goede danser als Beyonce en ook niet zo’n goede zanger maar wowww hoe hij met zijn publiek connect, verbaal en non verbaal, is echt fascinerend. Dat is ook een talent.
Ik zwijmel echt helemaal bij hem wel. Dat wou ik even gezegd hebben.

3 likes

Hij zwaait naar wat tienermeisjes die om alles gillen.

13 likes

Gigi ?! Die is bijna 28 en heeft :nauseated_face: een kind :nauseated_face:

Denk niet dat je onaantrekkelijker dan dat kan zijn voor Leonardo.

8 likes

Ja… maar wel op zo’n manier dat ik met mijn vergevorderde leeftijd het idee heb dat ik ook een kans bij hem maak :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:
Oke. Dit is een biecht.

4 likes

En dat was niet eens de eerste keer, want Latin Grammy’s en Rosalía :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben late to the party maar Will of the People van Muse :ok_hand:t2:

2 likes

Dat je meer geld kunt vragen bij je platenmaatschappij. Want je hebt een Grammy gewonnen, dus je verdient een beter contract met meer budget.

3 likes

O, hoe goed je kunt hielen likken. Hetzelfde geldt voor de Oscars

2 likes

Ik lees dit topic met meer en meer verbazing, maar way to go forum.Een van de hardstwerkende vrouwen in de industrie, zingt en danst tot ze erbij neervalt, levert stuk voor stuk top muzikaal werk, heeft de muziekindustrie veranderd (geen promo meer, verrassingselement, visueel album aan toegevoegd), vocaal heel sterk en dan zeggen dat het niets vernieuwends is.
Het kan je stijl niet zijn maar haar kunde kleineren of juist negeren is gevaarlijk.

31 likes

Gevaarlijk voor wie of wat?

5 likes