FF Boulevard #8

Waarom verschuilen ze zich altijd achter hun zogenaamde heftige mentale toestand? Je bent gewoon een sukkel die z’n pik niet onder controle heeft.

85 likes

Niet onder controle wil houden, zou ik zeggen. Op deze manier is 'ie alsnog slachtoffer van z’n eigen pielie.

49 likes

Ik snap dit soort escapades echt niet. Wat maakt dat seksen met een ander nou zo interessant, ik begrijp er werkelijk niks van

23 likes

Nou wat knap hè van die gozer, dat hij het gewoon zelf ook inziet nadat het uitkomt. Echt chapeau! Wat een vent :nauseated_face::face_vomiting:

14 likes

Wat een lul die Waylon
En dat ook nog met twee kinderen en dat fucking Yvonne Coldewijer er voor nodig is om er excuses over aan te bieden, tragisch

7 likes

dan heb je gewoon echt geen geweten… vreemdgaan terwijl je vriendin zwanger is van je kind. En dan had ze ook nog zware HG. echt wat een gozer. Hoe naar voor haar ook. Ze kan ook niet zeggen. fok jou en tot ziens… nee… want ze is fokking zwanger van jou kind. Kan mij niet voorstellen hoe kut zij zich voelt.

7 likes

Nee ze is nu niet meer zwanger toch juist. Daar wachtte Yvonne mee.

3 likes

Moeten jullie de reacties eens lezen op het Boulevard bericht (Insta of FB) waarin staat dat er aangifte is gedaan tegen Danny de Munk…
Zijn fans zijn echt gestoord.

Waylon, hij was mijn dark side crush en ik hoopte echt dat het niet waar was. Maar hoe DOM ben je dat je denkt dat dit niet gaat uitkomen??
Arme Bibi…

5 likes

Ik denk echt dat sommige mensen dit doen omdat het kan of zo? Voor de thrill ervan.
Persoonlijk vind ik het (bijna) pathologisch deze Waylon-situatie. Sowieso mega naar gedrag, maar als je partner ook nog 's zwanger en ziek is :upside_down_face:.

3 likes

Nee nu niet meer… maar tijdens het vreemdgaan dus wel.

Wie dan?

5 likes

Wat super zielig voor Bibi… (Het vreemdgaan van Waylon)

5 likes

Ja heb zoveel medelijden met haar. Hoe verschrikkelijk als het halve internet over je privésituatie lult terwijl je zo kwetsbaar bent.

10 likes

Ah ok omdat je dit zo zei dacht ik dat je dat dacht.

1 like

Nou hij zwelgt wel lekker in zelfmedelijden hè.

3 likes

Ja nogal, dit plaatje lijkt ook echt een emo tumblr post uit 2006

40 likes

Live love loser

43 likes

Opnieuw gepost zonder adres:

1 like

Echt wat een aannames weer. Laat haar nu toch met rust :roll_eyes:

8 likes

Staat de straatnaam van je potentiële nieuwe woonst ook nog 's te grabbel.

22 likes