Welke verhalen waren dat? Tien jaar geleden (tijdens werk) broeierige blikken gehad van Simon en toen dacht ik dat het niks was maar nu begin ik te twijfelen
Ik kan het niet meer precies voor me halen maar op het oude forum in dit topic stonden er best wat verhalen over hen ja.
Ik dacht dat rondneuken terwijl je vrouw hoog zwanger is iets was wat alleen in GTST gebeurdeā¦
Vreemdgaan is al walgelijk genoeg, maar dan ook nog terwijl je vrouw op alle dag loopt van je tweede kind.
Wat een enorme bende heeft die kerel er van gemaakt. Kan er met mān kop niet bij.
Over zān āexcuusā ga ik maar niets eens beginnenā¦
Jeroen kan je beter doen.
Ik wil de teleurstelling in mannen niet vergroten, maar heb ooit gelezen dat vreemdgaan juist extra vaak plaatsvindt rondom een zwangerschap
Misschien ben ik naĆÆef, maar dat van Freek geloof ik helemaal niets van.
Voor mijn gevoel zitten hij en Suzan ook echt aan elkaar vastgeplakt en zijn ze 24/7 samen. Dat je soms vergeet dat het ook gewoon 2 losse personen zijn.
Maar goed, misschien was Freek toch even los van Suzan en is ie toen zān lul achterna gelopen naar iemand anders. Kan altijd natuurlijk.
Ik weet niet eens het verschil tussen nick en simon.
Goede voor een tinderbio of een verkiezingsleus
Ik ken Freek persoonlijk en kan je vertellen dat het echt de trouwste labrador is die er is, dus dit is zeker niet waar .
Dat van Simon geloof ik overigens meteen.
Kan je aan hem vragen of hij stopt met kut muziek maken.
Girlll
Ja ik kan t altijd proberen.
Ik weet niet of ik hiermee naar het opbiecht-topic moet maar ik vind hun muziek echt top. Hahaha
Ik ga ervan uit dat die Freek gecastreerd is. Dan mis je toch een beetje motivatie
Edit: dacht dat dit letterlijk over een hond ging.
Bah, word er echt naar van.
Vind het zo moeilijk voor te stellen dat je samen voor een gezin gaat, ziet dat je vrouw jouw kind draagt en het daar ook nog eens niet makkelijk mee heeft, en dan toch je eigen piemeltje belangrijker vindt.
Mind blown.
Om mij heen hoor ik het āopeensā ook veel, mannen die vreemd gaan/lange affaire hebben. En sommigen kijk ik niet raar van op maar anderen⦠Klootzakken.
Idd, kunnen er van uit gaan dat Bibi Waylon ook persoonlijk kende en dit ook niet gedacht hadā¦
Ik ken genoeg mensen waarvan ik het zeker wel zou verwachten dus ik zeg dit ook echt niet over alle mannen die ik ken.
Laten we voorop stellen dat niet iedere man een vreemdganger is en dat er nog steeds mannen zijn die wel te vertrouwen zijn.
Lol alsof iemand kennen een garantie is dat ie niet vreemdgaat