FF Boulevard #8

Ja precies! Alsof de partners waarbij het gebeurd hun vreemdgaande partner niet goed kennen.

6 likes

Me of vriendinnen elke keer in de kroeg als mannen iets van je willen en als je ze daarna op social opzoekt en erachter komt dat ze vrouw, een kind van 2 en pasgeboren kind hebben.

U bent de zwakste schakel, tot ziens.

32 likes

Kijk ik denk dat veel mensen toch Total Touch hebben gemist in hun jeugd. Ik leef nog steeds naar Trijntje“s wijze woorden:

40 likes

Nou ik stel dat tegenwoordig niet meer voorop hoor. Je hebt denk ik vooral mazzel als je er 1 hebt die zich wel gedraagt.

5 likes

Dat laatste zal best, maar het is natuurlijk totale onzin om te zeggen dat iemand zoiets niet zou doen omdat je diegene toevallig ā€œpersoonlijk kentā€ en vergelijkt met een labrador.

De meeste mensen kennen hun partner ook behoorlijk persoonlijk en toch worden ze onder hun ogen bedrogen.

15 likes

Zal er nog een bericht gaan komen dat die arme Waylon aan zichzelf gaat werken op Ibiza, Dubai, of een of andere tropische bestemming? Die mist nog in het rijtje. Of het management wacht even omdat hij net vader is en komt daar dan over een paar maanden mee als de meesten Waylons bestaan weer zijn vergeten

21 likes

Zo heeft een vriendin van mij een keer gezellig gehad met een gozer op vakantie en die gozer had een jongens naam op zn arm getatoeerd en zei dat dit zn neefje was. Eenmaal terug in Nederland bleek de man een vrouw en 3 kinderen te hebben

5 likes

Erg onwaarschijnlijk ook wel, de naam van je neefje op je lijf laten zetten :sweat_smile:

24 likes

Nja hij bracht het zo met een zielig verhaal erbij dat het nog wel geloofwaardig was ook, achteraf natuurlijk super dom van ons dat we het geloofden, maar ja je verwacht niet dat iemand zo een zielig verhaal gaat verzinnen

1 like

Zo ken ik ook een verhaal van iemand tijdens m’n studie die met een jongen mee naar huis was en een foto van hem en zijn ā€œoverleden zusjeā€ op zijn kamer had staan. Was z’n vriendin…

26 likes

Volgens mij gaan de meeste mannen ook een vaste relatie aan omdat ze dan denken dat ā€œhet vrouwtjeā€ tevreden is. En al helemaal trouwen.
Als je wil rondneuken is er in principe totaal geen probleem, dat is ieders recht, maar dan moet je gewoon eerlijk zijn en geen vaste relatie aangaan. Wees open over je intenties. En neem al helemaal geen kinderen.

21 likes

Hoe kun je dat doen?! Ik moet echt stoppen met hier lezen want ik verlies echt al mijn vertrouwen zo.

12 likes

Rondneuken en een vaste relatie sluiten elkaar niet uit…
Je moet het er als partners wel over eens zijn dat er wat buiten de relatie genaaid wordt

2 likes

Als je daar een afspraak over hebt dat het ok is is dat prima ja. Neem aan dat je zelf ook wel kon concluderen uit mijn post dat ik dat ook zo zie.

14 likes

Hoe bedenken mensen dit ookšŸ˜•

6 likes

Wtf? Is dit echt?

3 likes

Nou neee niet perse. Jij schrijft dat als je rond wil neuken je geen vaste relatie aan moet gaan maar gewoon eerlijk moet zijn.
Maar goed, door jouw reactie begrijp ik nu wel wat je bedoelt.

2 likes

Ja ze worden nogal eens versierd door de mannelijke partners. Als ze even in een andere ruimte zijn, maar ook ongegeneerd waar die puffende partner gewoon bij is.
De verhalen trouwens sowieso van mannen die hun partner zouden moeten ondersteunen. Gaan nog ff rustig een broodje pindakaas staan smeren terwijl er NU naar het ziekenhuis gereden moet worden.
Edit: voor zichzelf!

9 likes

Zou de groep mannen die Ɣltijd moeten schijten op het moment van vertrek dat ook gaan doen als hun vrouw dringend naar het ziekenhuis moet? Ik vrees eigenlijk dat het antwoord gewoon ja is

21 likes

Omdat ik wel heel benieuwd ben en eigenlijk elke vriendin wel eens in ƩƩn van deze situaties heeft gezeten:

• Ik ben wel eens bedrogen door een man
  • Er is wel eens met mij vreemd gegaan
  • Beiden is nog nooit bij mij gebeurd

0 stemmers

6 likes