FF Boulevard #8

Ik dacht dat grasmaaien codewoord voor vreemdgaan was en toen zag ik voor me dat Martin Morero vreemdging en onbereikbaar was terwijl Cherryl lag te persen.

44 likes

Want het gras van de buren is altijd groener of je hebt gewoon een tuintje in je hart. :joy:

7 likes

De verantwoordelijkheid voor de relatie ligt toch voornamelijk bij diegene die de relatie heeft lijkt me.

50 likes

Ja, snap niet dat het in dit soort discussies altijd of of is. Natuurlijk is de vreemdganger in kwestie de allergrootste lul, maar vind de ander ook een kneus als het willens en wetens is. Moet je het alsnog zelf weten en vind het wel fout als diegene er het hardst op aangekeken wordt. Maar dat als excuus gebruiken, neuh.

Edit: nu heb ik eigenlijk zelf ook geen zin in die discussie haha. De één vindt het wel moreel verwerpelijk, de ander niet. Let’s agree to disagree.

56 likes

:face_vomiting:

7 likes

Jaa vooral in de situatir met waylon vind ik die chick ook slecht. Ze gaat bewust vreemd met iemand waarvan ze weet dat die een gezin heeft. En dan later screenshots sturen van kijk eens wat erg. Alsof ze het allemaal zo geplant heeft.

19 likes

Vind ik van veel van die opgestuurde content “kijk hoe smerig deze BNer is met zijn berichtjes en foto’s” en dan hebben ze zelf lekker lopen sexten/snapchatten mĂ©t die BNer. (Of dus erger gewoon seks gehad).
Kijk als iemand uit zichzelf dickpics stuurt snap ik de verontwaardiging, dat is ook ranzig, maar vaak genoeg zijn die meiden er zelf in meegegaan.

13 likes

Dat artikel ook ‘met zijn microfoon van vlees en bloed spelen’ moest even denken wat men wou zeggen :crazy_face:

9 likes

Ik zat zelfs in de zelfde situatie als Bibi. Mannen zijn soms echt eikels.

14 likes

Vast niet alleen tijdens die zwangerschappen dan

4 likes

Versta ik dat nou goed, ‘De schop die het leven je soms kan geven, die is aangekomen’?! Volgens mij heb je geen schop gekregen Willem, maar heb je dit toch echt helemaal zelf gedaan. Of nouja, je demoon

18 likes

Hij heeft haar en z’n kinderen een schop gegeven ja.

9 likes

De fout vind ik al onvergeeflijk, maar het zo afschuiven al helemaal :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Ik vind het wel naar om te zien hoe de meeste mensen vallen over die demonen. Beetje makkelijk om als buitenstaander iets van te vinden.

3 likes

Een vriend van mij zit in de muziekbusiness bij veel evenementen en Waylon gaat echt al jarenlang met alles en iedereen vreemd. Het is ook niet alsof hij er zo’n geheim van maakt dus het is ook algemeen bekend in dat wereldje. Het verbaasde mij eigenlijk al dat het zo lang heeft geduurd dat het uitlekte

10 likes

Nou ik denk eerder dat mensen die ‘demonen’ (stom woord ook) hebben niet zo graag geassocieerd willen worden met onverantwoordelijk en respectloos gedrag. Alsof mensen met een bepaalde mentale gemoedstoestand per definitie zulke flut beslissingen maken.

19 likes

Frappant ook altijd dat er pas aan die demonen gewerkt gaat worden als iets uitkomt

47 likes

Huh ben je sarcastisch? Als iemand het serieuze mentale problemen het had gehad over de demonen in zn hoofd. Ja dan is het idd stom als mensen er over vallen.

Maar deze man gaat vreemd dat is niet iets wat je perongeluk doet en totaal geen controle over hebt omdat een stemmetje in je hoofd zegt “Neuk een ander anders ga je morgen dood” of wat dan ook. Als je dan als exuus demonen gebruikt ben je naast een domme lul ook nog eens een laffe hond.

46 likes

Wacht even gaat dit over jouw eigen geboorte? Hoe jong ben jij dat mobiele telefoons toen al bestonden? :eek:

13 likes

Ik ben absoluut niet sarcastisch, dat buitenstaanders de ernst van zijn mentale problemen lijken in te kunnen schatten (zoals jij ook nu) vind ik erg kwalijk.

7 likes