FF Boulevard #8

Beiden niet, maar ik ben zelf wel eens vreemd gegaan heel lang geleden.

9 likes

Voor zover ik weet dan hù
 daar begin je nu toch ook wel heel erg aan te twijfelen (voor beide situaties)

5 likes

Toen mijn ex vreemdging (we hadden toen al een jarenlange relatie) vond ik een van de ergste dingen dat ik er achter kwam dat andere mensen het al eerder wisten. Ik voelde me toen zo dom en naĂŻef. Het feit dat andere mensen (Yvonne :nauseated_face:) dit al wisten Ă©n dat het in een tijd uitkomt waarin je net een baby’tje op de wereld hebt gezet en wel iets anders aan je hoofd wilt hebben Ă©n bovendien nog dat de hele wereld er iets over te zeggen heeft
 Ik vind het zo zĂł zielig voor Bibi :cry:

61 likes

Ik vind dit ook echt iets voor ferri somogyi

18 likes

Nou dat is ook echt het ergste. Ik snap het ook niet
ik ben betrouwbaar naar mijn vrienden en vriendinnen maar als ik merk dat er iets niet in de haak is ga ik toch altijd het gesprek aan. Ik geloof ook niet in “Als vriendinnen moet je daarvoor liegen” of brocodes en dat soort onzin. Als ik weet of vermoed dat een van mijn vriendinnen bedrogen wordt dan zeg ik dat.

11 likes

Schaadt echt zo mn vertrouwen in mannen deze verhalen :sob: ook omdat mn vader er een ander gezin op nahield.

Ik heb nu twee vriendinnen die allebei aan het scharrelen zijn met mannen die een vriendin/vrouw thuis hebben zitten. En ik denk echt WTF BEN JE MEE BEZIG?! hoe kut is het om ‘the other woman’ te zijn. En maar wachten tot ze voor jou kiezen

Maarja als je echt verliefd bent zie je het soms ook anders
 en sommige mannen denken wellicht dat ze ‘alles’ kunnen hebben (leuk gezinnetje, leuke affaires etc).

23 likes

hoe kut is het om ‘the other woman’ te zijn. En maar wachten tot ze voor jou kiezen

Dit snap ik nooit. Want stel hij kiest dan voor jou. Dan zit je daarna toch iedere dag in twijfel of hij niet gewoon hetzelfde flikt bij jou. Of denken zij dan dat ze hem kunnen veranderen :smiling_face_with_tear:

31 likes

Ik heb weleens gedate met iemand die (hoorde ik achteraf via via) toen nog in een relatie zat, en toen wij uiteindelijk iets kregen is hij ook vreemdgegaan. Dat hoorde ik weer van een latere ex van hem waar hij ook vreemd was gegaan :+1:t2:. Snap echt niet hoe je zo met jezelf kunt leven

8 likes

Denk idd ook vrouwen. Die meiden hebben wel echt gevoelens ja

10 likes

Ja dit echt hù!! Zo denk ik er ook over
 begrijp het dus ook niet.

4 likes

Niet schijten maar mijn vriend was bezig met grasmaaien en wilde dat graag even afmaken :slightly_smiling_face:.

15 likes

Mijn vader was ook aan t grasmaaien terwijl mijn moeder voor controle naar het ziekenhuis moest. Bleek dus foute boel (werd spoed keizersnede). En omdat hij toen geen mobiel (bij zich) had en de huistelefoon niet hoorde kon ze hem niet bereiken. Toen uiteindelijk de buurvrouw gebeld die naar hem toe gegaan is :sweat_smile:

4 likes

Ik vond deze post eerst best verwarrend omdat het hier boven gaat over vreemdgaan en ook tijdens de zwangerschap. Dus ik dacht heel even dat jouw vader was vreemdgegaan ten tijde van de zwangerschap en dat hij door de mand viel toen hij aan het grasmaaien was. :laughing:

41 likes

Ik dacht dat grasmaaien codewoord voor vreemdgaan was en toen zag ik voor me dat Martin Morero vreemdging en onbereikbaar was terwijl Cherryl lag te persen.

44 likes

Want het gras van de buren is altijd groener of je hebt gewoon een tuintje in je hart. :joy:

7 likes

De verantwoordelijkheid voor de relatie ligt toch voornamelijk bij diegene die de relatie heeft lijkt me.

50 likes

Ja, snap niet dat het in dit soort discussies altijd of of is. Natuurlijk is de vreemdganger in kwestie de allergrootste lul, maar vind de ander ook een kneus als het willens en wetens is. Moet je het alsnog zelf weten en vind het wel fout als diegene er het hardst op aangekeken wordt. Maar dat als excuus gebruiken, neuh.

Edit: nu heb ik eigenlijk zelf ook geen zin in die discussie haha. De één vindt het wel moreel verwerpelijk, de ander niet. Let’s agree to disagree.

56 likes

:face_vomiting:

7 likes

Jaa vooral in de situatir met waylon vind ik die chick ook slecht. Ze gaat bewust vreemd met iemand waarvan ze weet dat die een gezin heeft. En dan later screenshots sturen van kijk eens wat erg. Alsof ze het allemaal zo geplant heeft.

19 likes

Vind ik van veel van die opgestuurde content “kijk hoe smerig deze BNer is met zijn berichtjes en foto’s” en dan hebben ze zelf lekker lopen sexten/snapchatten mĂ©t die BNer. (Of dus erger gewoon seks gehad).
Kijk als iemand uit zichzelf dickpics stuurt snap ik de verontwaardiging, dat is ook ranzig, maar vaak genoeg zijn die meiden er zelf in meegegaan.

13 likes