FF Boulevard #8

ik heb al een mobiel sinds 2000, dus 22 jaar?

4 likes

Nederland heeft sinds 1994 een telefoonnetwerk waar mobiele telefoons gebruik van kunnen maken. Dat waren toen nog niet zo veel gebruikers natuurlijk, maar het zou wel kunnen dat haar vader er toen een had.

3 likes

20 jaar geleden was het 2002 he, niet 1982.

12 likes

Eh nee hoor

99 likes

Ahahhha nu besef ik me dat ik al bijna 20 jaar op het forum zit.

Wat kansloos ja. :older_woman:t2:

14 likes

Hoezo kansloos?

5 likes

Haha ik lees dat hij geen mobiel had op dat moment. Mn vader was er bij mn zusjes geboorte niet bij. T ging te snel en mn pa was mij ophalen uit de creche😅. Komt door mij dus haha. Toen kon je niet ff appen van kom snel hier!

7 likes

@EllaFitzgerald ik ben van '96 dus dat zou kunnen ja. Volgens mij had hij er wel vroeg een ivm werk (in buitenland). Maar weet t niet precies allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Had gehoopt dat ik wel belangrijkere bezigheden in mn leven had dan forummen :joy::joy:

11 likes

Corry gaat toch niet naar Frans Bauer.

12 likes

Die vrouw gaat 3 keer per jaar naar een RS concert. Deal met teleurstelling Gerda. Ze zegt vervolgens dat ze boos is op haar dochter omdat ze een weekendje weg met haar geplanned heeft naar Parijs terwijl t concert dan ingehaald wordt en vervolgens mag ze naar t concert in Brussel.
Vind dit echt zo lame allemaal :laughing:

9 likes

Ik vond het wel mooi om gisteren te horen hoe haar reactie van maandag in scène is gezet door SBS. Dat ze werd gevraagd om nog een keer boos van die trappen te komen rennen en haar beklag te doen, zodat ze het even konden filmen :sweat_smile:

16 likes

Wtf dat Bibi nu ook nog 4 ‘lelijke’ foto’s van Waylon post voor vaderdag.

Waarom is die druk er om zelfs zo’n dropveter op een commerciële dag veren in de reet te stoppen?

19 likes

Ik snap serieus niks van die foto’s

19 likes

Zag bij Yvonne dat ze eerst op de laatste had gezet dat eikels ook goede vaders kunnen zijn

8 likes

Misschien is dat haar manier van een soort wraak. Ik vind niet dat we bibi in deze situatie raar moeten vinden.

81 likes

en al doet ze een beetje “raar”, ik denk dat in zo’n situatie ook veel gemengde gevoelens bij komt kijken.

21 likes

Willem is als partner misschien een klootzak, maar als vader kan hij goed zijn.

6 likes

Ja prima maar zou ik persoonlijk dan niet tentoonstellen vandaag.

54 likes

Nouja in hoeverre ben je een goede vader als je de moeder van je ongeboren kind bedriegt? Het kind is nog niet eens ter wereld en je verbreekt afspraken met degene die letterlijk je kind aan het maken is?

81 likes