FF Boulevard #8

Dat artikel ook ‘met zijn microfoon van vlees en bloed spelen’ moest even denken wat men wou zeggen :crazy_face:

9 likes

Ik zat zelfs in de zelfde situatie als Bibi. Mannen zijn soms echt eikels.

14 likes

Vast niet alleen tijdens die zwangerschappen dan…

4 likes

Versta ik dat nou goed, ‘De schop die het leven je soms kan geven, die is aangekomen’?! Volgens mij heb je geen schop gekregen Willem, maar heb je dit toch echt helemaal zelf gedaan. Of nouja, je demoon

18 likes

Hij heeft haar en z’n kinderen een schop gegeven ja.

9 likes

De fout vind ik al onvergeeflijk, maar het zo afschuiven al helemaal :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes

Ik vind het wel naar om te zien hoe de meeste mensen vallen over die demonen. Beetje makkelijk om als buitenstaander iets van te vinden.

3 likes

Een vriend van mij zit in de muziekbusiness bij veel evenementen en Waylon gaat echt al jarenlang met alles en iedereen vreemd. Het is ook niet alsof hij er zo’n geheim van maakt dus het is ook algemeen bekend in dat wereldje. Het verbaasde mij eigenlijk al dat het zo lang heeft geduurd dat het uitlekte…

10 likes

Nou ik denk eerder dat mensen die ‘demonen’ (stom woord ook) hebben niet zo graag geassocieerd willen worden met onverantwoordelijk en respectloos gedrag. Alsof mensen met een bepaalde mentale gemoedstoestand per definitie zulke flut beslissingen maken.

19 likes

Frappant ook altijd dat er pas aan die demonen gewerkt gaat worden als iets uitkomt…

47 likes

Huh ben je sarcastisch? Als iemand het serieuze mentale problemen het had gehad over de demonen in zn hoofd. Ja dan is het idd stom als mensen er over vallen.

Maar deze man gaat vreemd dat is niet iets wat je perongeluk doet en totaal geen controle over hebt omdat een stemmetje in je hoofd zegt “Neuk een ander anders ga je morgen dood” of wat dan ook. Als je dan als exuus demonen gebruikt ben je naast een domme lul ook nog eens een laffe hond.

46 likes

Wacht even gaat dit over jouw eigen geboorte? Hoe jong ben jij dat mobiele telefoons toen al bestonden? :eek:

13 likes

Ik ben absoluut niet sarcastisch, dat buitenstaanders de ernst van zijn mentale problemen lijken in te kunnen schatten (zoals jij ook nu) vind ik erg kwalijk.

7 likes

ik heb al een mobiel sinds 2000, dus 22 jaar?

4 likes

Nederland heeft sinds 1994 een telefoonnetwerk waar mobiele telefoons gebruik van kunnen maken. Dat waren toen nog niet zo veel gebruikers natuurlijk, maar het zou wel kunnen dat haar vader er toen een had.

3 likes

20 jaar geleden was het 2002 he, niet 1982.

12 likes

Eh nee hoor

99 likes

Ahahhha nu besef ik me dat ik al bijna 20 jaar op het forum zit.

Wat kansloos ja. :older_woman:t2:

14 likes

Hoezo kansloos?

5 likes

Haha ik lees dat hij geen mobiel had op dat moment. Mn vader was er bij mn zusjes geboorte niet bij. T ging te snel en mn pa was mij ophalen uit de creche😅. Komt door mij dus haha. Toen kon je niet ff appen van kom snel hier!

7 likes