@EllaFitzgerald ik ben van '96 dus dat zou kunnen ja. Volgens mij had hij er wel vroeg een ivm werk (in buitenland). Maar weet t niet precies allemaal
Had gehoopt dat ik wel belangrijkere bezigheden in mn leven had dan forummen
Corry gaat toch niet naar Frans Bauer.
Die vrouw gaat 3 keer per jaar naar een RS concert. Deal met teleurstelling Gerda. Ze zegt vervolgens dat ze boos is op haar dochter omdat ze een weekendje weg met haar geplanned heeft naar Parijs terwijl t concert dan ingehaald wordt en vervolgens mag ze naar t concert in Brussel.
Vind dit echt zo lame allemaal
Ik vond het wel mooi om gisteren te horen hoe haar reactie van maandag in scĆØne is gezet door SBS. Dat ze werd gevraagd om nog een keer boos van die trappen te komen rennen en haar beklag te doen, zodat ze het even konden filmen
Wtf dat Bibi nu ook nog 4 ālelijkeā fotoās van Waylon post voor vaderdag.
Waarom is die druk er om zelfs zoān dropveter op een commerciĆ«le dag veren in de reet te stoppen?
Ik snap serieus niks van die fotoās
Zag bij Yvonne dat ze eerst op de laatste had gezet dat eikels ook goede vaders kunnen zijn
Misschien is dat haar manier van een soort wraak. Ik vind niet dat we bibi in deze situatie raar moeten vinden.
en al doet ze een beetje āraarā, ik denk dat in zoān situatie ook veel gemengde gevoelens bij komt kijken.
Willem is als partner misschien een klootzak, maar als vader kan hij goed zijn.
Ja prima maar zou ik persoonlijk dan niet tentoonstellen vandaag.
Nouja in hoeverre ben je een goede vader als je de moeder van je ongeboren kind bedriegt? Het kind is nog niet eens ter wereld en je verbreekt afspraken met degene die letterlijk je kind aan het maken is?
Ik zou mn vader niet als een goede vader zien als hij mn moeder zou bedriegen terwijl zij zwanger is van mij.
We moeten echt eens stoppen met mannen op een voetstuk zetten omdat ze af en toe een x stofzuigen of de kinderen te eten geven.
Dat, en je neemt het (grote) risico dat je kind vanaf dag 1 zonder normale gezinssituatie zal opgroeien. Zo sneu. En dan lijkt het dus ook nog zeer sterk zo dat het niet eenmalig is geweest, maar je keer op keer je gezin op het spel zette, en daarmee potentieel veel van je kinderen afneemt. Los van dat je een lekker voorbeeld voor ze stelt en ze later zullen weten dat hij de smeerkees uit aan het hangen was terwijl hun moeder zwanger was (en ze vanwege haar zwangerschapsaandoening heel bewust voor een 2e zijn gegaan, wetende dat het wellicht weer onwijs afzien zou worden. En dan kan hij het niet eens opbrengen om zān lul in zān broek te houden buitenshuis). Nee topvader indd. Klinkt meer als iemand die puur aan zichzelf dacht en niet aan zijn vrouw of kinderen. Keer op keer. Want als je echt spijt hebt achteraf en bedenkt wat je op het spel zet doe je het niet steeds weer.
Nja en jouw vader is niet een publiekelijk persoon waar je vanalles over kan vinden op t internet.
Tuurlijk is het een lul maar vind het wel onzin dat alleen een traditioneel gezin met vader en moeder een ānormale gezinssituatieā zou zijn
Een normale gezinssituatie is niet alleen een man en een vrouw die samen kinderen opvoeden. Dat kan op heel veel manieren.
Uiteraard, maar daar is in hun situatie toch geen sprake van? Dat is toch overduidelijk, dus leek me overbodig om daar disclaimers voor bij te moeten zetten. Tot een paar dagen geleden zal Bibi hun normale gezinssituatie iig gezien hebben als de ouders bij elkaar. Als je dat op het spel zet verandert voor hun toch potentieel hun normale gezinssituatie, meteen vanaf de start van de baby zān leven.
Ja ik vind dit er wel eentje voor de Hond van het Jaar award hoor