Nja een hond is trouw…
Kut ja, echt geen goeie award inderdaad. Goot van het Jaar dan, want hij is de stoep niet waard
Wij hebben toch geen idee van wat voor hen een normale gezinssituatie is. Misschien wist zij allang dat hij er andere seksuele contacten op na hield. Dan kan ik me alsnog voorstellen dat ze nu kwaad is, omdat hij totaal niet discreet geweest is en nu half Nederland er een mening over heeft. Of over de persoon waarmee, of over de timing, of … Zo veel mensen accepteren de ontrouw van hun partner.
Precies, en ook heel irritant dat dat “excuus” vaak voor mannen gemaakt wordt, ook al is daar geen enkele aanleiding toe (sowieso, maar helemaal gezien zijn reactie op instagram). Van dat de vrouw er wellicht van af wist en/of ze wellicht een open relatie hadden. Vind het hier erg ver gezocht dat ze nu misschien vooral kwaad is omdat ie het niet discreet gedaan zou hebben en dat heel NL het nu weet
Was zeker niet bedoeld als excuus, ik vind zijn acties sowieso mega naar (zoals hijzelf zegt ‘onvergeeflijk’).
Voelde me gewoon een beetje ongemakkelijk bij dat gespeculeer over wat (volgens hen) een normale gezinssituatie is (en daaruit volgend of hij al dan niet een goede vader zou zijn). Dat weten wij simpelweg niet en gaat wel wat verder dan het bespreken van zijn vreemdgaan.
De timing is ook wel écht heel naar. Arme kind is net 2 weken geleden bevallen en zit vol hormonen plus een nieuwe baby en dan krijg je dit er bovenop. Dan zijn lelijke foto’s posten nog niks
Je verdraait de boel nu onwijs. Daarbij vind ik het veel ongemakkelijker om te speculeren dat Bibi het wellicht gewoon wist en om een andere reden kwaad is, gezien dat nergens uit blijkt.
@Evelyn Echt he, wat een ellende. Dit had zo’n mooie tijd voor haar moeten zijn. En dan indd nog met alle hormonen in je lijf waardoor je ook niet helemaal jezelf bent. Hopelijk krijgt ze veel steun uit haar omgeving.
Het kan ook dat Bibi de post misschien vooruit gepland had? Dat kan toch, dat je via bepaalde programma’s je insta posts kan vooruit plannen en dat dag programma dan op het door jouw gekozen moment plaatst?
Op mij kwam het over als; uit wraak ga ik lelijke foto’s van je posten ipv mooie zoals de rest van Instagram.
Ja heb je ook gelijk in, maar dat staat voor mijn gevoel zo niet in verhouding. Dat zou voor mij een ‘grappige straf’ zijn voor iets luchtigs. Maarja wij weten natuurlijk ook niet wat er speelt. En twijfel nu ook of je stories wel vooruit kan plaatsen. Nevermind m’n vorige post
Ik vind wel dat je gelijk hebt. Het zijn volwassen mensen die eigen keuzes maken. Maar denk dat de verbazing gewoon groot is onder veel mensen, waarschijnlijk omdat je gelooft dat je zelf anders zou reageren als zoiets je zou overkomen😅
Ik vind het echt een speldenprikje dat Bibi uitdeelt. Een paar ‘lelijke’ foto’s van hem delen voor vaderdag (en zo lelijk zijn ze niet. Vooral niet geposeerd en normale situaties). Ze kon veel heftiger dingen delen en zeggen lijkt mij.
Ik vind het vooral grappig van haar.
Dit ja. Als je als bedrogen vrouw niet direct je spullen pakt wordt er direct geroepen dat je geen zelfrespect hebt. Laat mensen lekker zelf beslissen hoe je op zo’n gebeurtenis reageert.
Wow jij moet echt een boek schrijven met tips vind ik
Ze heeft ook gewoon twee kinderen met deze man, ik zou ook niet en plein public met modder gaan gooien. Wat schiet je ermee op? Je kinderen kunnen dit allemaal terugzien later.
Waarschijnlijk moet alles ook nog landen, helemaal als je dit alles totaal niet hebt zien aankomen.
Vond het niet echt moddergooien. Daarnaast kun je ook niet verwachten dat Bibi zich helemaal stilhoudt. Als dit haar manier is om ermee te gaan lijkt het prima. Het kon veel erger.
Alle hoeden of alleen cowboyhoeden. Mijn moeder vindt bijvoorbeeld mannen die petjes dragen niet te vertrouwen
Nee ik vind het ook geen moddergooien, en dat snap ik van haar kant heel goed want je hebt twee kinderen die erbij betrokken zijn.
Maar idd, heel veel mensen die nu haar reactie bekritiseren maar ik vind dat dus niet terecht.
Ik vind hem nu ook geen goede vader.
Hij gaat vreemd tijdens de zwangerschap. Ik mag hopen dat het veilig was anders bracht hij de baby ook nog in gevaar !
En je bent er niet voor je gezin. Je kind groeit op in een gebroken gezin waarschijnlijk.
Of Bibi moet hem weer gaan vertrouwen maar uit ervaring weet ik dat dit echt heel lastig is.
Als vrouw vol hormonen wil je jezelf aan de kant zetten. Je gezin is belangrijk dus jezelf weg cijferen klinkt soms beter. Waylon is en blijft een eikel.
Hij kan nog zo goed voor zijn kinderen zorgen. Maar dit is iets wat niet meer terug kan worden gedraaid.
Uiteindelijk komt er vast een prima regeling onderling (of ze moet hem vergeven).
Krijgen de kinderen genoeg liefde van beide ouders. Voor nu is het gewoon klote.